Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er den mest uvanlige, merkelige, annerledes, sprø, kule eller rare måten du har fått en ny venn på? 

Selv har jeg en god venninne som jeg traff første gang i en busskø. Det var en varm sommerdag og alle vi som sto i solsteken og ventet på bussen snakket litt sammen om hvor varmt det var, og så begynte hun og jeg å snakke litt mer sammen og så inviterte hun meg med på en grillfest samme kveld. Og siden det har vi vært venninner. 

Jeg kjenner en dame som i dag er veldig god venn med det som var hennes manns elskerinne. Den første gangen de traff hverandre var da min venninne reiste hjem til henne for å skjelle henne ut, men så fant de visst ut at han hadde løyet en del mer enn han hadde innrømmet. Og da satte de seg ned for å prate ordentlig sammen, og gjennom gråt og sinne over den samme mannen endte de opp med å bli veldig nære venninner. Synes egentlig det er litt imponerende. 

Gleder meg til å høre om deres vennskap!

Anonymkode: b3c26...280

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da heisen i bygget der jeg bor var ute av drift. Traff en søt og hyggelig jente i trappa, og vi kom i prat og så var det gjort. Hun var veldig åpen og morsom og vi hang sammen nesten hver dag et helt år. :)  Følte endelig at jeg hadde funnet den venninna jeg hadde savnet gjennom mange år, du vet - hun du kan snakke med om sex, gutter, shopping, teite foreldre, drikke vin med og gå ut med og så har man det bare så godt. Dessverre var hun (og jeg til tider) litt vinglete, så det ble en del avlyste avtaler og sånn, og så var hun veldig flink til å lage avtaler som hun brøt etterpå, og kom ikke tilbake til meg. Så dessverre etter at hun flyttet ut så har vi ikke møttes. Savner henne noen ganger, men savner ikke ustabiliteten hennes.

Anonymkode: bb0cb...732

• Liker 2
Skrevet

Ser godt hva som er copy/paste da.

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, MarieLo skrev:

Ser godt hva som er copy/paste da.

Flott det.

Anonymkode: 1b30b...8b0

AnonymBruker
Skrevet

Ei som spurte meg om tampong på fest ble en venn. 3 år siden nå.

Fullt på alt av doer på konsert så jeg og ei fremmed gikk på herredoen sammen. Et år langt vennskap hittil. 

En fyr på tinder som ikke var min type utseendemessig, men likte interessene hans. Vi ble gode venner og jeg datet en kompis av han en periode. Han datet venninner av meg.

Anonymkode: fd588...cbf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eks som var utro over lang tid med ei jente fra langt unna. Ble slutt mellom meg og eksen før jeg fikk vite om utroskapen. Han fortsatte et forhold med henne rett etter brudd med oss. Hun tok kontakt med meg på fest å la ut om alle deres problemer. Hun ble en kort periode en slags venninne. Helt til hun brått snudde og mente at jeg var problemet. Det er vel det rareste vennskapet jeg har hatt. 

Anonymkode: fd588...cbf

AnonymBruker
Skrevet

Via min eks(som er en venn). Hans forlovede og jeg er veldig gode venner 😊

Anonymkode: 23ba2...068

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På venterommet når vi begge var til behandling for kreft. Vi bor i hver vår by nå men møtes to ganger hvert år for å drikke champagne på dagene vi fikk beskjed om at vi var kreftfrie❤️

Anonymkode: 1fe3d...b5b

• Liker 11
Skrevet

Er god venn med stemor til barnet mitt, selv om forholdet til min ex og henne startet med at han var med begge to bak ryggene våre 🙃 Er forøvrig god venn med han og. 

Har hatt gode venner fra tinder som jeg har spleiset med venninner blant annet. 

De "rareste" vennskapent jeg har er nok fra min tid på sukker.no. Vi som hang på forumet der arrangerte en hyttetur sammen og en av de jeg møtte der var en 12 år eldre liten skalla fyr. Det var aldri noe annet enn vennskap. Vi er fortsatt gode venner, typ jeg har besøkt hans foreldre i jula med min samboer og jeg er utrolig god venn med hans samboer. Blitt kjent med broren hans og øvrig familie. De er invitert i bryllupet vårt. Vi bor i forskjellige deler av landet men ringes innimellom og besøker hverandre sjeldent men jevnlig. Det er 9 år siden vi møttes. Virkelig et vennskap jeg verdsetter høyt 😊 selv om ikke mange skjønner hvorfor jeg er så nær venn med en mann i 40-åra som bor i en helt annen by 😂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Den rareste er vel ei som kom bort og hilste på meg akkurat da jeg hadde tidenes panikkangsttilfelle. Jeg var selvsagt ekstremt avvisende, hadde nok med meg selv akkurat da. I dag er vi kjempegode venner 😅😍

Anonymkode: a344f...5cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bestevenninna mi og jeg var de eneste kjærestene som var med en guttegjeng på en skikkelig heisahyttetur. Vi kjente hverandre ikke fra før av. Den siste kvelden var vi begge lei av fyll og guttastemning og var i kjipe krangler med hver vår kjæreste. Så litt på trass fikk vi låne en båt og dro inn til byen og spiste bare vi to på en restaurant der. Ble sittende og prate til stengetid og tok en omvei hjem. Den kvelden bestemte vi oss begge for å slå opp med kjærestene våre, noe vi gjorde innen et par uker.

Anonymkode: a54ab...447

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...