AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #1 Skrevet 27. juni 2020 I dag ser jeg mange influencere og folk jeg følger som kler seg i glitter, parykker og kostymer. Jeg vil ikke spekulerer i deres legning, men mange av disse er ikke åpne som skeive. Kjenner jeg får litt blandede følelser. Det er så viktig å feire Pride, akseptere hverandre og la folk elske ❤ Samtidig... Er det greit at heterofile approprierer skeiv «kultur»? Og hvorfor er det så mange cis kvinner som blir talerør for bevgivenheten? Pride handler om så mye mer enn glitter og glamour... Pride handler ikke om det i det hele tatt. Blir litt oppgitt og er usikker på om jeg har lov til det? Hva er skeives syn på dette? Anonymkode: cbf05...ca6
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #2 Skrevet 28. juni 2020 Ja det er greit at heterofile gjør dette. Det betyr at vi går fremover. For bare 15-20 år siden var det så og si ingen heterofile som brydde seg om pride eller skeive rettigheter. Anonymkode: 6ef75...b77
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #3 Skrevet 28. juni 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er greit at heterofile gjør dette. Det betyr at vi går fremover. For bare 15-20 år siden var det så og si ingen heterofile som brydde seg om pride eller skeive rettigheter. Anonymkode: 6ef75...b77 Det er jeg enig i. Men hvorfor blir svarte så sinte når hvite kopierer deres greier da? Begge gruppene er jo undertrykte i lang tid. Og alle er velkommen i pridefeiringen. Mens en hvit som fletter håret på den og den måten får masse hat. (Var det dette du siktet til, ts?) Anonymkode: cde3e...951
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #4 Skrevet 29. juni 2020 Alle kjønnsidentiteter og alle legninger kan selvfølgelig stå sammen om å mene at alle skal få være den de er og elske den de vil. Anonymkode: 70347...9b5
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #5 Skrevet 30. juni 2020 Usikker på om du har lov til å være opprørt, ja. Lær å gi mer faen ts. Hvorfor er det så viktig for deg å være politisk korrekt hele tiden? Anonymkode: 73a45...596
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå