Superlammet Skrevet 4. juli 2005 #1 Skrevet 4. juli 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/07/04/436514.html Jeg vet ikke jeg, men ejg tror neppe hun kommer noe sted med dette søksmålet med tanke på at ingen eier kometen og at det ikke er vitenskapelig bevist at astrologi faktisk fungerer.
Gjest Violetta Skrevet 4. juli 2005 #2 Skrevet 4. juli 2005 Lo godt når jeg leste det. Får da være grenser. Eller hvem vet...
Ann Forup Skrevet 5. juli 2005 #3 Skrevet 5. juli 2005 vil du skide i havet, dette var da noget af det dummeste jeg har hørt på længe, astrologi er jo planeterne stilling da man blev født som skulle ha indflydelse på en, da ikke en lille komet.
Kosepia Skrevet 5. juli 2005 #4 Skrevet 5. juli 2005 Hehe Er russere blitt like gale som amerikanere nå da? Jeg kan ikke tro at denne astrologen kommer noen vei med det søksmålet, gitt.
Kakemonster Skrevet 5. juli 2005 #5 Skrevet 5. juli 2005 Hun kan jo se positivt på det. Tenk så mange som trenger å få stilt nytt horoskop nå som den endrer kurs. Kommer jo til å tjene penger på dette dersom hun er litt smart.
Gjest Forandret? Skrevet 5. juli 2005 #6 Skrevet 5. juli 2005 Rart hun ikke så det komme... Og vil folks sjeleliv nå endres på grunn av dette? Eller påvirker ikke stjernehimmelen oss likevel? Kanskje stjernehimmelen bare fomidler informasjon fra en annen dimensjon? Ja, sikkert. Uansett vil nå folk(kvinner primært) fortsette med å kaste bort penger på slikt.
Gjest Ananas Skrevet 6. juli 2005 #7 Skrevet 6. juli 2005 Jeg synes det er rart og fascinerende å se hvor utbredt tro på astrologi fremdeles er.
Ann Forup Skrevet 6. juli 2005 #8 Skrevet 6. juli 2005 ja det bliver det samme som med kristendomme forunder mig like mye over det men det der menes med ordet tro, ingen gangenti at der sådanne.
Minimor Skrevet 20. juli 2005 #9 Skrevet 20. juli 2005 He he. Personen ville vel bare ha litt mere enn sine 15 minutter med berømmelse. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå