Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har tatt flere graviditetstester digitale og vanlige, og de viser så mye forskjellig. 

digital viser gravid også tar en til senere så viser den ikke gravid også tar jeg senere gravid igjen, med vanlige det samme ( ikke helt negative, men noen ganger sterke og noen ganger svakere) så skjønner ikke, jeg vet jeg burde dra til legen... men har en dårlig fast lege så har ikke lyst å dra ditt. 

har hatt masse hodepine i det siste, også ømme pupper... det med hodepine har jeg en følelse er på grunn av trykket og varmen ute.. men føles ut som om jeg har pms eller noe sånt. her om dagen trodde jeg hadde fått mensen,men var etter jeg hadde samleie så var det ingenting neste dag. 

kvinne på 21.

Anonymkode: 99add...0fa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om det er kort tid siden sist du var på do, eller du har drukket mye vann, så blir urinen utvannet og testen kan vise feil. Den er mest konsentrert om morgenen og det kan bli feil resultat om du tester senere på dagen, om det fortsatt er tidlig. Vent noen dager og se 😊

Anonymkode: d7d9f...6a6

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Om det er kort tid siden sist du var på do, eller du har drukket mye vann, så blir urinen utvannet og testen kan vise feil. Den er mest konsentrert om morgenen og det kan bli feil resultat om du tester senere på dagen, om det fortsatt er tidlig. Vent noen dager og se 😊

Ja, jeg drikker mye vann om dagen:) også har jeg ikke tatt alle testene om morgen, bare de første :) men trodde ikke det hadde noe å si... jeg vet ikke alltid når jeg skal ha mensen da, er ganske uregelmessig 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg drikker mye vann om dagen:) også har jeg ikke tatt alle testene om morgen, bare de første :) men trodde ikke det hadde noe å si... jeg vet ikke alltid når jeg skal ha mensen da, er ganske uregelmessig 

Det står ofte i testene at det «må» benyttes morgenurin om du er før forventet mens 😊 Er vel sjelden de viser falsk positiv, men den kan vise falsk negativ om det ikke er nok HCG i urinen til å slå ut. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...