AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #1 Del Skrevet 27. juni 2020 Når jeg har trent. Og det kan være så lite som en gåtur i moderat eller raskt tempo. Jeg skjønner det ikke, jeg kan jo ikke ta i uten ar det står overbelastet i oversikten etter treningsøkt. Er det andre som ofte får samme beskjed? Anonymkode: acb5c...607 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #2 Del Skrevet 28. juni 2020 Gi nå blaffen i hva klokka sier, kjenn på kroppen. Anonymkode: 947be...e9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #3 Del Skrevet 28. juni 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Gi nå blaffen i hva klokka sier, kjenn på kroppen. Anonymkode: 947be...e9e Jeg lurer på om andre får samme beskjed i tide og utide? Anonymkode: acb5c...607 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #4 Del Skrevet 29. juni 2020 Hva med å øke aktivitetsnivået på klokken? Kan det hjelpe? Anonymkode: 74d76...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #5 Del Skrevet 29. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva med å øke aktivitetsnivået på klokken? Kan det hjelpe? Anonymkode: 74d76...5a9 Hmm! Takk for tips, jeg skal se om det hjelper! Anonymkode: acb5c...607 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå