AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #2 Skrevet 27. juni 2020 Hvorfor skulle du ikke ha sjangs? Er mange damer på 40-45 som er intr i en 30 åring. Sjansen for at ei på 40-45 har er barn som er nærmere 30 er liten.. Anonymkode: 8781e...1b9 3
Maleficenta Skrevet 27. juni 2020 #3 Skrevet 27. juni 2020 40 minutter siden, ... skrev: Selv er jeg en alminnelig kar i første halvdel av 30-åra. Har alltid hatt en "greie" for damer som er eldre enn meg. 10-15 år eldre. Uten å kunne forklare, så har disse damene alltid tent meg mest. Erfaringene er hovedsaklig med jevnaldrende, men der er det mye mas om barn osv. Jeg vil ikke ha barn, og ser derfor heller ikke problemet i være i et forhold med en dame som er en del eldre. Der vil jo barn være et ikke-tema. Enten har de ikke fått, og ferdig med det, eller så har de fått barn og er ferdige med å få. Men det er ikke et forhold som er førsteprioritet for meg. I utgangspunktet nå, så hadde jeg ønsket et fast seksuelt forhold. Ons er på ingen måte min greie, men samtidig ønsker jeg ikke forhold på nåværende tidspunkt. Jeg har ikke helt selvtilliten til å tro at damer liker menn på min alder, så jeg har ikke vært så aktiv med å prøve meg. For så vidt har ingen prøvd seg på meg heller. Jeg tenker jo at de fleste vil synes jeg er for ung for dem, og mange har kanskje barn som er nærmere min alder enn hva de er selv. Er det noe håp for at jeg kan finne noen som passer? Du er ikke så ung at en dame på den alderen blir helt cougar da, så ser ikke at det skulle være et problem. Du får ta motet til deg og sjekke opp i vei.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #4 Skrevet 27. juni 2020 Om du har alt på stell er alderen ingen hindring. Har elsker i tredveåra og er oppi førtiåra selv. Vi er begge gifte, hvis ikke hadde nok blitt oss. Anonymkode: d6542...041
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #5 Skrevet 28. juni 2020 Kunne lett hatt en elsker som var 10 år yngre enn meg hvis ting stemte. Er 43 selv. Anonymkode: 04965...410 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå