SuperNova Skrevet 4. juli 2005 #1 Skrevet 4. juli 2005 Siden oktober har jeg gått ned ca 15 kilo. Var ikke så veldig tjukk før, og merker godt på klærne at jeg har gått ned. Jeg er nå 175 høy og veier 58 kilo, om morgenen - før frokost og uten klær. Det som er så snodig, er at jeg klarer ikke venne meg til at jeg ser annerledes ut. Jeg føler meg helt som den samme - og føler meg mye større enn jeg er. Når de som jobber i klesbutikker sier "jeg tror ikke vi har den i small" er det nesten så jeg begynner å le - for jeg føler meg ikke small. Har ikke regnet ut hvor mange kroner jeg har svidd av på klær som har vist seg å være for store likevel... Det er så utrolig rart at jeg har forandra meg så mye uten at jeg ser det selv. For jeg tuller ikke! Når jeg ser meg i speilet, ser jeg samme kropp. Merkelig å erfare hvor mye av selvbildet som ligger i hodet, ikke i kroppen.
Fat Sally Lee Skrevet 4. juli 2005 #2 Skrevet 4. juli 2005 Det høres nesten ut som om du har pådratt deg en spiseforstyrrelse... Håper du ikke har tenkt å gå ned ytterligere - du er undervektig som du er. Og du var langt fra overvektig før slankingen begynte.
Gjest Gulltopp Skrevet 5. juli 2005 #3 Skrevet 5. juli 2005 Sånn har jeg det også. Var overvektig som barn, og selv om jeg nå er å regne som slank, føler jeg meg fremdeles som en dundre mange ganger. Jeg tror dette er en ganske vanlig følelse når man har gått mye ned i vekt.
SuperNova Skrevet 5. juli 2005 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2005 Det høres nesten ut som om du har pådratt deg en spiseforstyrrelse... Håper du ikke har tenkt å gå ned ytterligere - du er undervektig som du er. Og du var langt fra overvektig før slankingen begynte. Nei, tror ikke jeg har noen spiseforstyrrelse Selv om jeg en periode var veldig fiksert. Men jeg er mer avslappa på det nå. Trener masse og er i god form! Jeg skulle bare ønske jeg klarte å se meg selv som jeg ser ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå