Gå til innhold

Null kroppskontakt på grunn av korona

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okei, jeg er singel og kroppskontakt blir så som så.

Men nå har jeg faktisk ikke tatt på noen siden tidlig i mars, og nå holder jeg på å bli sprø!!!!! 🥺🥺🥺

Anonymkode: d78ae...8d5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjønn, alder?

Anonymkode: 65507...e8a

AnonymBruker
Skrevet

Åhhh... jeg skjønner deg godt, TS. Jeg prøvde å sette meg inn i hvordan det må være og fikk så vondt av deg nå. Jeg håper du finner noen snart som du kan kose litt på i det minste. Klem 

Anonymkode: 11c01...0ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skaff deg hund eller katt

Anonymkode: 1f404...6d7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo litt rart at noen som må være uten slike ting i noen få uker eller mnd. syter og klager. Tenk deg inn i situasjonen hvor folk lever slik på fast basis, fordi livet bare er sånn. Uten å sutre. 

Anonymkode: ca603...314

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo litt rart at noen som må være uten slike ting i noen få uker eller mnd. syter og klager. Tenk deg inn i situasjonen hvor folk lever slik på fast basis, fordi livet bare er sånn. Uten å sutre. 

Det er faktisk lov til å være lei seg for manglende kroppskontakt selv om andre har det verre. 

Anonymkode: 11c01...0ac

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjønn, alder?

Anonymkode: 65507...e8a

Kvinne, 40. 

AnonymBruker
Skrevet

Traff en fyr et par uker før korona snudde samfunnet på hodet, og jeg er så glad for det. Jeg har aldri hatt kjæreste og har ikke hatt noe imot å være singel, men det har vært så deilig bare med en klem her og der nå som det generelt har vært lite kontakt med andre mennesker over flere måneder. Føler med deg.

Anonymkode: 4cf16...f75

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Traff en fyr et par uker før korona snudde samfunnet på hodet, og jeg er så glad for det. Jeg har aldri hatt kjæreste og har ikke hatt noe imot å være singel, men det har vært så deilig bare med en klem her og der nå som det generelt har vært lite kontakt med andre mennesker over flere måneder. Føler med deg.

Anonymkode: 4cf16...f75

Tusen takk ❤️ Og så bra du fant den mannen! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøv flere år.....😢

Anonymkode: 48cc8...f48

• Liker 1
Skrevet

Er glad jeg er i forhold nå. Hadde vært vanskelig å være like disiplinert ellers. Kunne nok endt opp med å gamble og bruke tinder, å gå på byen ville likevel vært uaktuelt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Shit altså... det må være hardt. Tror jeg ville prøvd å finne meg en fast elsker. 

Anonymkode: c7553...191

Skrevet

Ser egentlig ikke problemet. Omtrent alle menn har det slik enten de er i forhold eller ikke. Kun de som puler rundt har ofte sex. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Hr. Aktiv said:

Ser egentlig ikke problemet. Omtrent alle menn har det slik enten de er i forhold eller ikke. Kun de som puler rundt har ofte sex. 

Vi snakket ikke nødvendigvis om sex, men om kroppskontakt.

At en kvinne savner kroppskontakt fratar ikke incels retten til å sutre, så du kan ta det helt med ro.

Anonymkode: dc174...d35

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi snakket ikke nødvendigvis om sex, men om kroppskontakt.

At en kvinne savner kroppskontakt fratar ikke incels retten til å sutre, så du kan ta det helt med ro.

Anonymkode: dc174...d35

Her i huset følger kroppskontakt med i sexen. Ganske vanlig det faktisk.

Incel? Vet du du såpass mye om meg at du kan kalle med det? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skremmende mange mennesker som ikke trives i eget selskap over lengre tid. Er så glad jeg elsker å være alene. Har vært alene i 8 år nå. Rastløshet og det at man ikke kan trives over tid i eget selskap er faktisk et illevarslende tegn. 

Anonymkode: 291ad...4b7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skremmende mange mennesker som ikke trives i eget selskap over lengre tid. Er så glad jeg elsker å være alene. Har vært alene i 8 år nå. Rastløshet og det at man ikke kan trives over tid i eget selskap er faktisk et illevarslende tegn. 

Anonymkode: 291ad...4b7

Fint for deg. Men det er faktisk veldig normalt å ha behov for sex og kroppskontakt. Mer normalt enn å ikke ha det for å si det sånn. 

Anonymkode: c0e0d...6f7

• Liker 3
Skrevet

Det å savne kroppskontakt har ingenting med at man ikke trives i eget selskap, normale mennesker trenger kroppskontakt for å ha det bra i kropp og sjel. Kroppskontakt er ikke det samme som sex, ser mange ikke klarer å forstå at man ikke har sex med alle man klemmer.

Er heldig i denne tiden for jeg har barn, og da mangler man ikke akkurat klemmer og kos:ler:

Men flere på jobb som bor alene som har kommentert det flere ganger at nå har de ikke fått en klem av noen siden mars og det tar på, når de attpåtil er i risikogruppen så skjønner jeg at det er vanskelig.

Synes det var merkelig å treffe bestevenninna mi å ikke klemme henne i begynnelsen av corona tiden for vi har gjort det i alle år, ble helt rart å ikke gjøre det. Nå har vi da de siste gangene gått tilbake til klemming, vi er jo mer utsatt på butikken nå når folk går oppi oss enn hva vi er for hverandre for vi tar fortsatt forholdssregler for oss og våre familier.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 27.6.2020 den 22.36, AnonymBruker skrev:

Det er jo litt rart om folk som lever uten kroppskontakt på fast basis sutrer og klager på Internett når det er folk i verden som ikke lever i det hele tatt.. og det helt uten å sutre! :ironi: 

Ts: hvorfor har du valgt å leve uten kroppskontakt? :klo: Hvorfor har du ikke valgt deg 1-2 faste venner/familiemedlemmer som er dine nærkontakter? Myndighetene har aldri gått ut og sagt «single som bor alene kan ha null kontakt med noen som helst!» De har sagt «begrens kontakt». Noe annet ville vært helt irrasjonelt da du helt åpenbart kunne ha flyttet inn til din venninne og «vips» hatt lov til å klemme så mye du orket.

Anonymkode: b2c78...05e

AnonymBruker
Skrevet

-  Ikke så lett når venner bor langt unna og man ikke har eller kan ta lappen pga stressnivå og lav terskel for utmattelse

-  Det er strenge tiltak på jobben

-  Vanlige sosiale aktiviteter hvor masse kroppskontakt er en del av opplegget er avlyst frem til høsten

Kan ikke flørte med fremmede heller gjennom berøring, da bryter man 1 meteren..

Anonymkode: 98bf5...13b

• Liker 3
  • Opprett ny...