AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #1 Skrevet 27. juni 2020 Gravid i uke 16, og humøret svinger noe voldsomt, kjefter og krangler med mannen for alt. Er ikke litt, det er liksom tredje verdenskrig, slipper ut en bombe her og der og skriker og er helt gal. Stakkars mannen er helt sjokkert men biter igjen. Drømte han var utro og det har han fått høre masse ettertid, jeg skjemmes over meg selv. Holder på å bli gal. Vært gravid men ikke sånn. Anonymkode: dfa12...cee
GulSitron Skrevet 27. juni 2020 #2 Skrevet 27. juni 2020 Jeg er 23uker gravid og har opparbeidet meg en ordentlig dødsangst på vegne av andre.. Sjekker når de var pålogga på fb sist osv for å roe meg.. Har mye dårligere tålmodighet nå enn før og det skal lite til før begeret renner over. Men nå er jeg relativt slått ut av varmen + en ordentlig jernmangel. Kan bli forbanna av å tenke på noe som potensielt kunne ha skjedd for mange måneder siden. Forloveden kaller meg hormonheksa 😂
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #3 Skrevet 27. juni 2020 Altså, da får man ta seg sammen. Herregud, stakkar mann. Ønsker vel å ha han videre, regner jeg med! Anonymkode: e33fb...809
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #4 Skrevet 27. juni 2020 Altså, det er greit å være hormonell, men du klarer vel fortsatt å ha logisk sans? Du kan da ikke kjefte på han for at DU drømmer om at han er utro! 🙄 Ta deg sammen. Anonymkode: 1e3dd...dd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå