AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #1 Skrevet 27. juni 2020 Hva slags aktiviteter, tremingsoppgsver, stimuli driver dere som har rundt 3 mnd gamle babyer? Tenker på babygym, ligge på magen, musikk osv. Anonymkode: 1748f...54b
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #2 Skrevet 27. juni 2020 Bruker babygym, ligger mye på magen, prater mye til han, synger. Skal man gjøre noe mer? Anonymkode: 04a4a...396 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #3 Skrevet 27. juni 2020 Er begrenset med hva man gjør med de som er 3 mnd. Bare å titte litt rundt i huset er spennende nok. Anonymkode: 86031...377 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #4 Skrevet 27. juni 2020 Snart 4 mnd. Babygym og leker rundt seg på gulvet, ligger en del på magen både på gulvet, stellebordet og der det passer, synger litt innimellom, sang- og klappeleker, bærer litt ute og inne, sitter i bæresele mens vi gjør litt enkelt husarbeid, sitter litt i vippestol i ulike deler av huset når vi styrer med noe og kommuniserer mye med både kroppsspråk, øyne og vokalt. Blitt veldig nysgjerrig og «liggesitter» også litt i vogna når vi triller. Skal snart starte med korte turer i basseng. Anonymkode: fcca9...79c
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #5 Skrevet 27. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bruker babygym, ligger mye på magen, prater mye til han, synger. Skal man gjøre noe mer? Anonymkode: 04a4a...396 Her gjør vi det samme, bruker babygym, ligger på magen, prater, synger med bevegelse, kikker i bøker, går rundt i huset og kikker. Jeg spurte fordi det kan hende andre gjør ting vi ikke gjør, som jeg kunne dratt nytte av. Anonymkode: 1748f...54b
Saltsild Skrevet 27. juni 2020 #6 Skrevet 27. juni 2020 Babygym (hun er ikke så veldig interessert i den enda), masse magetid, Sophie The Giraffe leke(r) som hun har to stykker av og innimellom bruker og rister litt på evt putter inn i munn. Hun har blitt veldig glad i å putte ting i munnen. 10 min om dagen ser vi på Youtube videoer (sånne store med forskjellige frukt som beveger seg og danser) som skal stimulere baby. Noen dager går vi tur i vogn, evt bæresele. Rundt en time. Jeg synger kjempe masse til henne og prater med henne. Jeg leser til henne kanskje annenhver dag sånne bøker som "Mamma" av Jimmy Fallon, Baby Sloth (finger puppet book) som hun kan ta og føle på, og rett og slett litt enkle bøker hvor hun også kan se på bildene Godt tips med å gå rundt i huset og kikke. Det har jeg ikke gjort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå