Gå til innhold

Ble stoppet av politiet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fordi de mener jeg har kjørt med promille. Bilen sto i grøfta når de kom. Ingen skader. De tok telefonen min, la meg i bakken og tok meg med til politistasjonen for blodprøve. De spurte ALDRI etter sertifikatet mitt, jeg legitimerte meg på annen måte. Jeg har da selvsagt sertifikatet i lommeboka. De sa heller ikke (som jeg husker) at føreretten var inndratt.

Tanker?

Anonymkode: bef43...8dd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du kjørt med promille da? Hvorfor mener du det er avgjørende at de så sertifikatet ditt?

Anonymkode: 10ef5...c1d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mmm, litt vanskelig for å tro at dette er hele sannheten. 

Anonymkode: 92eea...e83

• Liker 4
Skrevet

Merkelig historie.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tanker? At dette var en historie (oppdiktet eller ei) som ikke henger sammen og som gir alt for lite informasjon 

Anonymkode: d4e1a...990

• Liker 3
Gjest Chroma
Skrevet

Hvis dette er en sann historie må du ha fremstått som aggressiv siden de la deg i bakken. 

AnonymBruker
Skrevet

Høres merkelig ut. Hva er resten av historien? 

Anonymkode: 4491b...926

Skrevet

Ingen vits å fortelle en historie som går i favør deg. Her er det noe mer som ligger bak.

AnonymBruker
Skrevet

Lurer du på om du har lov til å kjøre? Så lenge de ikke inndro førerkortet, så har du det. 

Anonymkode: af56c...86c

AnonymBruker
Skrevet

Er du svart

Anonymkode: 6b5c9...627

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du svart

Anonymkode: 6b5c9...627

Og var dette USA?

Anonymkode: 96dd2...079

AnonymBruker
Skrevet

Du ble vel strengt tatt ikke stoppet av politiet hvis du alt hadde kjørt i grøfta.

Anonymkode: b3930...a7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tanker? At dette var en historie (oppdiktet eller ei) som ikke henger sammen og som gir alt for lite informasjon 

Anonymkode: d4e1a...990

Det nevnes ikke blåseprøve/blodprøve

Anonymkode: c9610...95e

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de mener jeg har kjørt med promille. Bilen sto i grøfta når de kom. Ingen skader. De tok telefonen min, la meg i bakken og tok meg med til politistasjonen for blodprøve. De spurte ALDRI etter sertifikatet mitt, jeg legitimerte meg på annen måte. Jeg har da selvsagt sertifikatet i lommeboka. De sa heller ikke (som jeg husker) at føreretten var inndratt.

Tanker?

Anonymkode: bef43...8dd

Jeg tenker at de har grunn til å mistenke og teste deg for promille hvis du kjørte i grøfta. Hva er forklaringen din på at du havna i grøfta? 

Anonymkode: 3fde5...d8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...