Gjest Aniita Skrevet 27. juni 2020 #1 Skrevet 27. juni 2020 Prøver nå å leve så billig som mulig. Er klar over first price produkter, men utenom disse, noen som vet hvilke matvarer (og husholdningsartikler) som metter en ikke-kresen gane? Har bare blitt så lei av å bruke tusenvis på mat. Er singel uten barn. Er glad i noen first price varer, men når det gjelder ordentlig mat liksom (middag spesielt) blir det for dårlig.
Hvorfor? Skrevet 27. juni 2020 #2 Skrevet 27. juni 2020 Rotgrønnsaker og belgvekster. Havregryn og ris. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #3 Skrevet 27. juni 2020 Bake hjemmebakt grovbrød (baker alltid 4 om gangen og deler brødene i to og slenger i fryseren, så tar jeg opp når jeg trenger). Kan lage mange forskjellige eggeretter til middag med brød (sunt, kjapt, billig og godt). Det går an å kjøpe ferdige lapskausblandinger (frosne) og tilsette for eksempel kjøttpølser i. Det er billig og holder til flere middager (går også an å bruke brød, eventuelt flatbrød til). Vårruller er billig å lage i store porsjoner og fryse ned, jeg varmer mine i airfryer (stekes på forhånd). Anonymkode: 28b4d...521
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #4 Skrevet 27. juni 2020 Kjøp ris,linser,belgfrukter osv i store poser på internasjonale grønnsaksbutikker Anonymkode: d6cd8...1eb
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #5 Skrevet 27. juni 2020 Fyrste grønnsaker og bønner, kikerter Anonymkode: 6e84d...a99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå