AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #1 Skrevet 27. juni 2020 Jeg har så mye pigmentflekker i ansiktet selv om jeg bruker solfaktor 50 hver eneste dag. De kommer uansett så føler det ikke er noe vits i å bruke solfaktor 50. Går det an å bruke høyere solfaktor enn 50? Jeg har ikke sett det noen steder. Anonymkode: b1501...4d8
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #2 Skrevet 27. juni 2020 Prøv solkrem med fysisk filter, skal beskytte bedre mot pigmentering enn kjemisk filter. Prøv å unngå sola på det sterkeste. Etter jeg fjernet hormonspiralen for et par år siden har flekkene blitt svakere. Dvs jeg får men langt i fra så fremtredende som før. Anonymkode: 8a290...921
Blingblingtahei Skrevet 27. juni 2020 #3 Skrevet 27. juni 2020 Prøv å bruk c vitamin serum under solkremen. Det lysner pigmentflekker, hjelper til med å hindre nye pigmentflekker pluss forsterker solkremen 😊
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #4 Skrevet 27. juni 2020 Jeg klarer å bleke de ned med syrer på vinteren men får nye hver sommer, liker ikke spf med fysisk filter fordi man blir likhvit i ansiktet. Liker dessuten å være brun i ansiktet, så jeg kan ikke vinne. Bruker en middels dekkende foundation til å dekke over til hverdags. Anonymkode: 449f5...bf0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå