Tiit Skrevet 4. juli 2005 #1 Skrevet 4. juli 2005 Her er noen tråder om hvor mange sexpartnere og sånn.. Lurer på hvor mange du har vært sammen med uten at det har vært sex (din egen definisjon av sex) med i bildet? For meg: 3.
Gjest Bellatrix Skrevet 4. juli 2005 #2 Skrevet 4. juli 2005 Ingen. Hadde ingen fjortisskjærester. Mannen er den første og eneste. Jo, jeg hadde en barnekjæreste da jeg var 5. Hvis det tells.
Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2005 #4 Skrevet 4. juli 2005 Min første kjæreste (jeg var 16) hadde jeg aldri sex med. Vi prøvde da, men jeg hadde en nissete og umulig jomfruhinne, så vi så saken som tapt. Og han ga meg oralsex da men ikke meg på han (jeg turte ikke), men regner ikke det som sex. Så en.
Gjest Milah Skrevet 5. juli 2005 #5 Skrevet 5. juli 2005 Hvis man regner med barneskolekjærestene blir det jo en del. Men det gjør jeg ikke. Så da er det faktisk ingen. Har bare hatt to kjærester jeg!
Pleier Skrevet 5. juli 2005 #6 Skrevet 5. juli 2005 To tror jeg, siden jeg har tok med meg barneskole og ungdomskole.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. juli 2005 #8 Skrevet 5. juli 2005 Jeg teller ikke med de som var da jeg var under 13-14, for det var jo bare sånn "tull" uansett.. Så da blir det bare én..
Gjest SumoBryter Skrevet 5. juli 2005 #10 Skrevet 5. juli 2005 ingen for meg heller, jeg har ikke vært i noen mindre alvorlige forhold dessverre, ingen fjortiskjærester og slikt.
Gjest Gjesta Skrevet 5. juli 2005 #11 Skrevet 5. juli 2005 Jeg hadde flere fjortiskjærester, så; 9 stk, i allefall som jeg husker
Gjest Formosiss Skrevet 5. juli 2005 #12 Skrevet 5. juli 2005 1. Jeg tror han hadde prestasjonsangst, for han fikk den aldri opp ordentlig :-(
Gjest m40 Skrevet 6. juli 2005 #13 Skrevet 6. juli 2005 Litt rart å lese denne tråden, for den får meg til å tenke tilbake på tenårene. Ser at en del her regner "fjortiskjærestene", mens andre ikke gjør det. Selv har jeg i ettertid skjønt at jeg møtte Henne allerede da jeg var 15. Hun var bare 14. Det ble et kort forhold som etterhvert tok slutt pga at andre utenfra blandet seg inn og skapte usikkerhet mellom oss. Jeg var for ung til å ta det opp med henne og prate gjennom det. Jeg turde rett og slett ikke, for jeg var redd for å avsløre min egen usikkerhet. Dermed ble jeg felt av min egen frykt for å ødelegge noe. Så det rant dessverre ut i ingenting. Året etter flyttet jeg, mens hun ble opptatt på sin kant. Det var et kort forhold helt fritt for sex, men for meg ble hun faktisk den jeg aldri glemte fra ungdomsårene. I dag er hun en skjønn kvinne, med mann og barn, mens jeg har mine å passe på. Å ta opp kontakt med tanke på å starte om igjen i voksen alder er derfor umulig. Men det gode minnet om henne har jeg tatt med meg videre i livet og vridd til noe positivt, selv om det kan føles litt sårt og vemodig også.
Gjest messengerboy Skrevet 6. juli 2005 #14 Skrevet 6. juli 2005 "Å være sammen" er jo et vidt begrep da. Heller ikke jeg regner med barne/ungdomsskolen heller. Da var jeg jo en ung gutt som var så sjenert at jeg knapt se på ei jente uten at jeg ble flau :oops: Men dersom du tenker på som "kjærester", så er svaret 0.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå