AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #1 Del Skrevet 27. juni 2020 Er det teoretisk mulig for en tannlege å tjene flere millioner i året? Anonymkode: e0efe...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #2 Del Skrevet 27. juni 2020 Ja, det er mulig å tjene flere millioner, spesielt som spesialist. Anonymkode: 0dd0b...06d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #3 Del Skrevet 27. juni 2020 Ja. jeg ble tannlege for å bli rik. Anonymkode: 9f897...0e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #4 Del Skrevet 27. juni 2020 Når jobber som tannlege, da har man som regel millionlønn. Alt annet er utenkelig! Anonymkode: ca51e...b07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #5 Del Skrevet 27. juni 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Ja. jeg ble tannlege for å bli rik. Anonymkode: 9f897...0e3 Blir du? Anonymkode: 3c65c...91b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #6 Del Skrevet 27. juni 2020 Hadde jeg visst det, skulle jeg tatt den retningen. Anonymkode: e1d44...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #7 Del Skrevet 27. juni 2020 Er ikke indøk NTNU et bedre valg hvis man vil bli rik? Anonymkode: e7b07...ddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #8 Del Skrevet 27. juni 2020 Det er ikke bare teoretisk mulig - det skjer. Ikke blant alle, men blant de som jobber hardt i privat praksis her i byen har de fleste fra 1,5 og opp til over 3 millioner i inntekt på skattelistene. De som ikke jobber så mye eller så effektivt, eller de som jobber offentlig, har helt normale lønninger i forhold til utdannelsesnivå. Selv ble jeg ikke tannlege for å bli rik, men hadde heller ikke orket yrket hvis ikke lønnen var god. Anonymkode: 1eded...e68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #9 Del Skrevet 27. juni 2020 Min tannlege tjener 8 millioner i året - vet dette da tannlegen er på inntektstoppen i byen min og lokalavisen publiserer denne listen. Men det kan jo selvfølgelig være inntekt fra noe annet enn kun tannlegejobben. Men mitt inntrykk generelt er at tannleger tjener svært bra. Anonymkode: 57bfd...796 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #10 Del Skrevet 28. juni 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min tannlege tjener 8 millioner i året - vet dette da tannlegen er på inntektstoppen i byen min og lokalavisen publiserer denne listen. Men det kan jo selvfølgelig være inntekt fra noe annet enn kun tannlegejobben. Men mitt inntrykk generelt er at tannleger tjener svært bra. Anonymkode: 57bfd...796 😲 Anonymkode: 81c03...ddf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #11 Del Skrevet 28. juni 2020 Inge kan betale meg nok for å kikke i gapet på folk hver dag. Tannlege er en hard jobb. Anonymkode: 8a7b8...721 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. juni 2020 #12 Del Skrevet 28. juni 2020 Finnes det annen motivasjon for å bli tannlege enn penger? Jeg spør pga det å rote i kjeften på folk er ikke noe jeg ville ha gjort med mindre jeg fikk tonnevis med kroner for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #13 Del Skrevet 28. juni 2020 5 minutter siden, O.G. skrev: Finnes det annen motivasjon for å bli tannlege enn penger? Jeg spør pga det å rote i kjeften på folk er ikke noe jeg ville ha gjort med mindre jeg fikk tonnevis med kroner for det. Åh ja!!!:) Det er fin arbeidstid, ingen nattevakter, røde dager eller helgejobb. Du har en fabelaktig sammensetning av teori, medisin, håndarbeid, pasientkontakt og kunst! Du er vel ansett sosialt. Det er mange videreutdannelser å velge mellom. Det er en snarvei til å bli kirurg om du ønsker det. Det er meget variert arbeid, alt fra akutte livstruende infeksjoner, til planlegging av store tverrfaglige arbeider, til å jobbe med angst og til kosmetisk arbeid. Du kan velge å jobbe offentlig eller privat, drive egen praksis eller være ansatt. Pluss at når du først skal jobbe med kroppen til et menneske, er da ikke munnen spesielt ekkel? Man har jo munnbind, hansker, briller osv. Hva tenker du egentlig om sykepleiere og leger foresten? De må jo til både her og der.. Anonymkode: 3c1a9...947 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. juni 2020 #14 Del Skrevet 28. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh ja!!!:) Det er fin arbeidstid, ingen nattevakter, røde dager eller helgejobb. Du har en fabelaktig sammensetning av teori, medisin, håndarbeid, pasientkontakt og kunst! Du er vel ansett sosialt. Det er mange videreutdannelser å velge mellom. Det er en snarvei til å bli kirurg om du ønsker det. Det er meget variert arbeid, alt fra akutte livstruende infeksjoner, til planlegging av store tverrfaglige arbeider, til å jobbe med angst og til kosmetisk arbeid. Du kan velge å jobbe offentlig eller privat, drive egen praksis eller være ansatt. Pluss at når du først skal jobbe med kroppen til et menneske, er da ikke munnen spesielt ekkel? Man har jo munnbind, hansker, briller osv. Hva tenker du egentlig om sykepleiere og leger foresten? De må jo til både her og der.. Anonymkode: 3c1a9...947 Ok.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #15 Del Skrevet 28. juni 2020 13 minutter siden, O.G. skrev: Ok.... Det er min opplevelse hvertfall:) Studiet er jo et av de som er vanskeligst å komme inn på og man tjener meget godt ift arbeidstid. Men status er selvfølgelig ikke så viktig, men når du spør om hva som er positivt med yrket, så vil jeg også trekke fram dette. Men selvfølgelig, DU trenger jo ikke å bli tannlege vetdu;) Anonymkode: 3c1a9...947 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #16 Del Skrevet 28. juni 2020 1 time siden, O.G. skrev: Ok.... Det er da vel det? Ikke den absolutt høyeste statusen i samfunnet, men definitivt langt oppe i mine øyne. Anonymkode: bd2b4...c9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #17 Del Skrevet 28. juni 2020 https://utdanning.no/yrker/beskrivelse/tannlege tannlege har ifølge ssb gjennomsnittelig årslønn på 700 000 det er jo såvidt over en elektriker og en rørlegger som har 1/4 del av utdannelsestiden, null studielån og er ferdig på 2 år tror folk her som sier at tannleger er millionærer blander tannleger som har jobbet i mange mange år og har eget AS med folk som er vanlige tannleger. Finnes elektrikere som startet eget firma og tjener millioner de også, men de tjener ikke over en million uten eget firma folk må forstå at skal du bli millionær må du ha eget firma, firmaet må gå bra og du må jobbe når du kommer hjem også, folk tenker bare penger, men har ikke intelligens nok til å tenke lengre enn nesetippen. folk som driver for seg selv har som oftest ikke særlig liv eller fritid uten om jobben Anonymkode: 9f93c...006 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #18 Del Skrevet 20. juni 2022 On 6/28/2020 at 12:57 AM, AnonymBruker said: Selv ble jeg ikke tannlege for å bli rik, men hadde heller ikke orket yrket hvis ikke lønnen var god. Anonymkode: 1eded...e68 Er yrket så ille? Anonymkode: a8ddc...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #19 Del Skrevet 20. juni 2022 Å ja! For å bli millionærer!! Tannlegen min har en formue på 14 mill. Det står i lokalavisen hvert år. Han er 45 år og har sluttet og jobbe 5 dager i uken. Snakk om luksus! Han er eier av egen klinikk som han har holdt på med i 20 år. Kan snart pensjonere seg tipper jeg. Anonymkode: bd884...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #20 Del Skrevet 20. juni 2022 I det offentlige blir man ikke akkurat rik. Men som privat tannlege tjener man fort mange, mange millioner. Anonymkode: d17eb...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå