AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #1 Del Skrevet 27. juni 2020 Er det teoretisk mulig for en tannlege å tjene flere millioner i året? Anonymkode: e0efe...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #2 Del Skrevet 27. juni 2020 Ja, det er mulig å tjene flere millioner, spesielt som spesialist. Anonymkode: 0dd0b...06d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #3 Del Skrevet 27. juni 2020 Ja. jeg ble tannlege for å bli rik. Anonymkode: 9f897...0e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #4 Del Skrevet 27. juni 2020 Når jobber som tannlege, da har man som regel millionlønn. Alt annet er utenkelig! Anonymkode: ca51e...b07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #5 Del Skrevet 27. juni 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Ja. jeg ble tannlege for å bli rik. Anonymkode: 9f897...0e3 Blir du? Anonymkode: 3c65c...91b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #6 Del Skrevet 27. juni 2020 Hadde jeg visst det, skulle jeg tatt den retningen. Anonymkode: e1d44...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #7 Del Skrevet 27. juni 2020 Er ikke indøk NTNU et bedre valg hvis man vil bli rik? Anonymkode: e7b07...ddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…