AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #1 Skrevet 27. juni 2020 Er nå i uke 38, og det er helt forferdelig å ha sex. Jeg vil jo ha sex for å modne, så det er liksom å gi han en blowjob for så å stappe’n inn når han er på kanten. Jeg har absolutt ingen problemer med at jeg er tørr Eller lignende, men det er som at uansett hvilken stilling vi tar så treffer han livmorhalsen min. Kan det bety at jeg er blitt moden? Fordi det har ikke vært vondt før.. har vært sånn de siste tre gangene, det er altså helt jævlig vondt i livmorhalsen når han er inni meg. Anonymkode: f91ce...37a
Skogkløver Skrevet 27. juni 2020 #2 Skrevet 27. juni 2020 Dersom det gjør vondt skal du selvfølgelig ikke fortsette med sex. Fødsel starter nok helt fint uten 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #3 Skrevet 27. juni 2020 Så slutt med det da? Fødselen starter uansett, er ikke sånn at man måå ha masse sex. Slett ikke sikkert det hjelper heller, så å lide seg igjennom det er utelukkende negativt for deg og parforholdet. Er på ingen måte noen garanti for at det modner eller setter i gang noen verdens ting. Herregud. Slutt å gjør ting som er vondt. Fødselen starter når den starter. Anonymkode: e6509...897
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #4 Skrevet 27. juni 2020 Men så slutt da. Du skal ikke tvinge deg til å ha sex bare for å kaaaanskje øke sjansene for å føde nå. Anonymkode: c38ae...f88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå