Gå til innhold

Se her, falske øyevipper er fint, så lenge det er gjort riktig.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sikker på dere har sett mange med falske vipper som dere ikke tenker over. For man tenker jo på disse som er "en meter" lang og kullsvart. De ser helt merkelig ut. Funker når man skal ut på byen og ha på masse sminke I tillegg. 

De jeg får lagt på er veldig korte, det er de som har naturlig mye lenger vipper en de jeg får på. I tillegg er de ekstra tynne. Jeg gjør dette fordi jeg ikke bruker sminke til daglig. Men mine naturlige vipper er veldig lyse og tynne. Med de falske blir det litt mer fylde og jeg dropper maskaraen. Som jeg skrev tidligere, de på jobben ble veldig overrasket da jeg sa mine var falske. Grunnen til at det kom opp var i en tilsvarende diskusjon som dette. Hvor utrolig stygt, falskt og uekte det var med disse lange vippene. De ble så klart satt litt ut, og måtte innrømme at de aldri hadde sett at mine var falske. De kan så klart bare ha sagt det, men fikk inntrykk av at de mente det. 

Blir litt feil å sammenligne Hollywoodstjerner. De er noe for seg selv uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, kaleidoskop skrev:

Jeg er sikker på dere har sett mange med falske vipper som dere ikke tenker over. For man tenker jo på disse som er "en meter" lang og kullsvart. De ser helt merkelig ut. Funker når man skal ut på byen og ha på masse sminke I tillegg. 

De jeg får lagt på er veldig korte, det er de som har naturlig mye lenger vipper en de jeg får på. I tillegg er de ekstra tynne. Jeg gjør dette fordi jeg ikke bruker sminke til daglig. Men mine naturlige vipper er veldig lyse og tynne. Med de falske blir det litt mer fylde og jeg dropper maskaraen. Som jeg skrev tidligere, de på jobben ble veldig overrasket da jeg sa mine var falske. Grunnen til at det kom opp var i en tilsvarende diskusjon som dette. Hvor utrolig stygt, falskt og uekte det var med disse lange vippene. De ble så klart satt litt ut, og måtte innrømme at de aldri hadde sett at mine var falske. De kan så klart bare ha sagt det, men fikk inntrykk av at de mente det. 

Blir litt feil å sammenligne Hollywoodstjerner. De er noe for seg selv uansett. 

Jeg er sikker på at falske øyevipper kan gjøres fint, om det gjøres som du forklarer. Jeg skjønner likevel ikke hvordan det ikke synes at du har falske (antageligvis svarte) vipper, om dine naturlige er lyse, og du ikke bruker mascara.

Som jeg har sagt før, så synes jeg det er stygt når man kan se at de er falske. Hvis man ikke kan se at de er falske, men hvor det ser ut som naturlig fine vipper, så er det fint i mine øyne. Men de eksempler som er vist i denne tråden og i den forrige tråden ser klart falske ut. 

Anonymkode: 783e5...0f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er sikker på at falske øyevipper kan gjøres fint, om det gjøres som du forklarer. Jeg skjønner likevel ikke hvordan det ikke synes at du har falske (antageligvis svarte) vipper, om dine naturlige er lyse, og du ikke bruker mascara.

Som jeg har sagt før, så synes jeg det er stygt når man kan se at de er falske. Hvis man ikke kan se at de er falske, men hvor det ser ut som naturlig fine vipper, så er det fint i mine øyne. Men de eksempler som er vist i denne tråden og i den forrige tråden ser klart falske ut. 

Anonymkode: 783e5...0f4

De er ikke helt svarte, men mørke ja. Men tror det er forde de er så tynne? De legges også i forskjellige lengder, så alle ikke er like lange. Inn mot øyet er de feks kortere og mer avstand, slik det naturlig er. Hun jeg går til er veldig flink og går inn for naturlig utseende. 

Synes Kylie Jenner har vært dårlig sammenlign, ser falsk ut på de fleste bildene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man holder seg unna volumvipper, så synes jeg det kan se pent ut. Dette synes jeg er ett pent resultat. 

Screenshot_20200628-131228.png

Screenshot_20200628-132330.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MissPierce skrev:

Så lenge man holder seg unna volumvipper, så synes jeg det kan se pent ut. Dette synes jeg er ett pent resultat. 

Screenshot_20200628-131228.png

Screenshot_20200628-132330.png

Når du ser på det øverste bilde, øyet på høyre side, så ser det veldig fake ut! Som en trekkgardin. 

Anonymkode: 02b81...525

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du ser på det øverste bilde, øyet på høyre side, så ser det veldig fake ut! Som en trekkgardin. 

Anonymkode: 02b81...525

Liker selv enda mer forskjell på lengden, men synes det var pent. Disse er nydelige 😍

Screenshot_20200628-163014.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis folk vil ha busker på øyenvippene så kjør på, men naturlig ser det ikke ut. 
 
Kjendisene legger det på fordi øynene skal fremheves bedre på foto og stillbilder, altså på avstand. Live ser det jo helt dust ut.

Anonymkode: eba36...c5b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.6.2020 den 17.01, AnonymBruker skrev:

Glemte å legge inn bildet: 

last ned.jpg

Anonymkode: 52b92...762

Det der er i hvert fall et godt eksempel på at falske vipper ikke ser bra ut. Det er jo ingen som har sånne lange, sprikende edderkoppben fra naturens side.

Anonymkode: 24eef...fbf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/27/2020 at 6:45 PM, AnonymBruker said:

Eh, et bilde fra mobilkamera hvor du så vidt ser vippene. 🤦🏻

Anonymkode: 4bc3d...ca5

For ikke å snakke om at hun garantert har på filter på det bildet, hun bruker så og si alltid filter på instagram/Snapchat storyene sine 😂

Anonymkode: fd414...dd8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenners vipper ser bra ut på avstand, og hun på bilde nummer to ser naturlig ut, men de nederste ser mildt sagt kunstig ut. Altfor mye. Da synes jeg faktisk det er penere med pjuskete men naturlige vipper. Jeg kan virkelig ikke fordra den overspjåkede looken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde nr tre så ser du at det er to "lag" med vipper over øyet 😳

De andre ser ut som vanlige vipper. Hvorfor betale for det?

Anonymkode: 9854e...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å bli FORNÆRMA over at andre mennesker ikke synes falske vipper er fint?!

Man ser at vippene er falske fordi ingen har slike vipper naturlig. Uansett hvor pent du synes det er, ts

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det der er i hvert fall et godt eksempel på at falske vipper ikke ser bra ut. Det er jo ingen som har sånne lange, sprikende edderkoppben fra naturens side.

Anonymkode: 24eef...fbf

Det ser veldig shabby ut, hun hadde vært så søt uten de vippene.

Anonymkode: 02b81...525

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.6.2020 den 11.34, kaleidoskop skrev:

Jeg er sikker på dere har sett mange med falske vipper som dere ikke tenker over. For man tenker jo på disse som er "en meter" lang og kullsvart. De ser helt merkelig ut. Funker når man skal ut på byen og ha på masse sminke I tillegg. 

De jeg får lagt på er veldig korte, det er de som har naturlig mye lenger vipper en de jeg får på. I tillegg er de ekstra tynne. Jeg gjør dette fordi jeg ikke bruker sminke til daglig. Men mine naturlige vipper er veldig lyse og tynne. Med de falske blir det litt mer fylde og jeg dropper maskaraen. Som jeg skrev tidligere, de på jobben ble veldig overrasket da jeg sa mine var falske. Grunnen til at det kom opp var i en tilsvarende diskusjon som dette. Hvor utrolig stygt, falskt og uekte det var med disse lange vippene. De ble så klart satt litt ut, og måtte innrømme at de aldri hadde sett at mine var falske. De kan så klart bare ha sagt det, men fikk inntrykk av at de mente det. 

Blir litt feil å sammenligne Hollywoodstjerner. De er noe for seg selv uansett. 

Det er sånn det begynte, husker jeg! For 20 år siden var det en nyhet (ihvertfall blant mine venninner) og da kjøpte vi det som gave til f eks en som skulle gifte seg, og søstern hennes tok det også. Det så kjempefint ut! Kan godt hende jeg gjør det selv en dag, men jeg får så lite lyst fordi jeg ikke stoler på at noen klarer å sette det på som jeg vil ha det 😜 Jeg går ihvertfall ikke til en ung behandler, som sikkert vil ha meg moteriktig og sette på meg ku-øyne...

Jeg synes løsvipper kan være en kul ting hvis man skal pynte seg skikkelig, men det ser jo veldig fake ut, og til olabukse og hettegenser ser det bare helt merkelig ut, synes jeg.

Men jeg skjønner meg heller ikke på dagens mote, at unge damer kler seg i blomstrete puffermer og volanger som har verdens minst kledelige fasong! For en som var ung på nittitallet ser unge fine jenter ut som om de drømmer om å være aseksuelle gamle tanter. Men jeg gikk jo med mye rart selv, så alle generasjoner har vel sitt. 😁 Synes bare det er synd at man bruker de årene man har finest kropp til å kle seg i telt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.6.2020 den 17.07, Apocalypte skrev:

Hva har skjedd med huden hennes?

Hun har fregner naturlig

Anonymkode: 7e3e7...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bienvilleparish

Har like lange naturlige vipper som de på bildene om ikke lenger når jeg bruker maskara, ser jeg også dum ut da mener dere som synes det ser stygt ut? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har veldig lange øyevipper, så folk tror stort sett alltid at jeg har falske. Da er det jo ikke så hyggelig at folk her inne mener det er stygt. Klart det er stygt om det er overdrevent, men på bildene i hovedinnlegget har de jo kortere enn mine.

Anonymkode: 4b015...323

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lengden som er problemet, det er at de ser synlig falske ut. 

Anonymkode: 783e5...0f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er særlig pent. En annen ting folk ikke tenker over, er at man ofte ser mye eldre ut med fake vipper. Særlig om de er unaturlig tykke og lange. Og det er de stort sett alltid. Det er veldig lett å se at de ikke er ekte og det synes jeg ikke er noe pent i det hele tatt. 

Anonymkode: d05fc...777

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...