AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #1 Skrevet 27. juni 2020 Jeg er utrolig trøtt, bare sover, hviler og orker ingen verdens ting. Termin er rett rundt hjørnet, kan dette være et «modningstegn», eller er drt veldig typisk at man har MASSE energi når fødselen er på vei til å komme i gang\er i nærheten? Anonymkode: 8bd34...cb2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #2 Skrevet 27. juni 2020 Det samme skjedde meg. Dagen før jeg fødte sov jeg altså SÅ mye, akkurat som om kroppen forberedte seg på en lang periode uten så mye søvn. Anonymkode: 4d07e...7f8
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #3 Skrevet 27. juni 2020 Det kan jo være helt tilfeldig, og det er ikke så rart at man har stort behov for hvile som veldig høygravid, men jeg velger likevel å tro at det kan være et tegn. I begge mine svangerskap har jeg syntes det har vært vanskelig å få sove i 3. trimester (mage i veien, kynnere, måtte tisse hele tiden, babyen sprellet osv). Og begge ganger sov jeg uvanlig godt før fødselen startet. Før første fødsel hadde jeg plutselig ei natt med tolv timers søvn, før barnet ble født dagen etter. Før andre fødsel ble jeg utrolig trøtt, gikk og la meg i 15 tiden og sov noen timer og babyen ble født påfølgende natt. Lykke til med fødsel enten den starter straks eller om ei stund! Anonymkode: 6e26b...d86
Forundret.. Skrevet 27. juni 2020 #4 Skrevet 27. juni 2020 Stille før stormen kanskje. Men selv så lå jeg på alle fire å stressa og vasket gulver osv dagen før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå