AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #1 Skrevet 27. juni 2020 Hvorfor? Skammer de seg? Det er jo ikke nødvendig. Skjønner ikke hvorfor de blir sure når man bare påpeker fakta Anonymkode: 77998...fe6 5
BMF Skrevet 27. juni 2020 #2 Skrevet 27. juni 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor? Skammer de seg? Det er jo ikke nødvendig. Skjønner ikke hvorfor de blir sure når man bare påpeker fakta Anonymkode: 77998...fe6 Hvorfor i det hele tatt påpeke det? Er det for at du skal peke ned på dem «fordi de ikke har et liv» ifølge din bok? Stopper du folk i butikken også, og sier de er der for mye/alltid? 5
Gjest YtreYtterst Skrevet 27. juni 2020 #3 Skrevet 27. juni 2020 De gangene jeg ser noen påpeke slikt er det helt åpenbart ment som en fornærmelse, og ikke som en objektiv faktaopplysning.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #4 Skrevet 27. juni 2020 Men det er jo ingenting å være flau over... Vi har telefonen vår med oss hele døgnet, og med dette har vi tilgang på Internett. Med dette kan man ta seg en tur innom forumet hvert eneste ledige øyeblikk. De fleste er nok innom nå og da gjennom dagen, men når man aldri benytter seg av å skrive innlegg som anonym bruker, så vil det da gi inntrykk av at man er her hyppigere enn andre. Men det betyr da ikke at man «ikke har et liv», bare at nå hadde man et lite øyeblikk fri til å gå innom forumet. Andre velger kanskje å sjekke Facebook, andre leser VG, noen poster på Instagram, og noen sjekker KG. Så hvorfor bli sur..? Anonymkode: 1fc4d...333
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #5 Skrevet 27. juni 2020 59 minutter siden, BMF skrev: Hvorfor i det hele tatt påpeke det? Er det for at du skal peke ned på dem «fordi de ikke har et liv» ifølge din bok? Stopper du folk i butikken også, og sier de er der for mye/alltid? Jeg har aldri sagt at de ikke har noe liv...det var dine ord 🤔 Anonymkode: 0fdf8...f6a
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #6 Skrevet 27. juni 2020 Hvordan vet du at de henger her hele tiden? Skal vi si det samme til folk som er hjemme hele tiden bortsett fra jobb? Jeg kjenner slike. De er på jobb, så bare hjemme. Har selv sagt de ikke trenger sosialt liv. De kjeder seg med andre mennesker. De som er på puben hele tiden? Er det mer nødvendig egentlig? Sitte der og drikke seg full hver helg? Anonymkode: 7fd58...847 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #7 Skrevet 27. juni 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at de henger her hele tiden? Skal vi si det samme til folk som er hjemme hele tiden bortsett fra jobb? Jeg kjenner slike. De er på jobb, så bare hjemme. Har selv sagt de ikke trenger sosialt liv. De kjeder seg med andre mennesker. De som er på puben hele tiden? Er det mer nødvendig egentlig? Sitte der og drikke seg full hver helg? Anonymkode: 7fd58...847 Det er jo innafor å være hjemme etter jobb da. De som bare er hjemme som ikke har jobb er et problem om vi skal finne problemer Anonymkode: 0fdf8...f6a
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #8 Skrevet 27. juni 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at de henger her hele tiden? Skal vi si det samme til folk som er hjemme hele tiden bortsett fra jobb? Jeg kjenner slike. De er på jobb, så bare hjemme. Har selv sagt de ikke trenger sosialt liv. De kjeder seg med andre mennesker. De som er på puben hele tiden? Er det mer nødvendig egentlig? Sitte der og drikke seg full hver helg? Anonymkode: 7fd58...847 Man er forresten ikke på puben hele tiden om man er der hver helg. Da er man der hver helg, verken mer eller mindre. Anonymkode: 0fdf8...f6a
GammelKaktus Skrevet 27. juni 2020 #9 Skrevet 27. juni 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor? Skammer de seg? Det er jo ikke nødvendig. Skjønner ikke hvorfor de blir sure når man bare påpeker fakta Anonymkode: 77998...fe6 Hvorfor ser du på det som din oppgave å påpeke at folk henger her inne da? Hva i all verden for du ut av det? 1
BMF Skrevet 28. juni 2020 #10 Skrevet 28. juni 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri sagt at de ikke har noe liv...det var dine ord 🤔 Anonymkode: 0fdf8...f6a Jeg lurte på om det var dette du prøvde å si, når du føler du må påpeke at «de er her inne hele tiden»? Du svarte ikke på hvorfor du føler at det er viktig å påpeke dette for noen av brukerene her inne.
Gjest Tulleruska Skrevet 28. juni 2020 #11 Skrevet 28. juni 2020 Hvordan vet du at de henger her hele tiden? Vet du det fordi du er en av de som henger her hele tiden selv? 😅👩💻
Gibralfaro Skrevet 28. juni 2020 #12 Skrevet 28. juni 2020 17 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor? Skammer de seg? Det er jo ikke nødvendig. Skjønner ikke hvorfor de blir sure når man bare påpeker fakta Anonymkode: 77998...fe6 Når AnonymBruker påpeker "fakta" på KG, så er det som regel ikke mye "fakta", men noen som bare har et behov for å heve seg selv over andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå