AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #1 Skrevet 27. juni 2020 Kom til legekontoret på fredag for å ta en blodprøve og sjekke om jeg hadde eggløsning (dag 21 i syklusen, de sjekker progesteron og kanskje noe annet). Bør ta en blodprøve til, på dager 2-5 i syklusen. De tok en feil blodprøve i går!! Den som skulle tas på dager 2-5, med LH, FSH, osv. Ikke progesteron... 😡 Uff. Er så sint og frustrert. Skal prøve å ta den riktige prøven på mandag. Men hvis det ikke går, blir min henvisningen til gynekolog sendt 2 mnd senere. Må bare få den ut... Første gang jeg opplever noe tull i helsevesenet. Anonymkode: cbf97...703
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #2 Skrevet 27. juni 2020 Jaja. Feil skjer. Det er ikke det at du har fått feil svar på kreftprøven og at du kommer til å dø av det. Det skjer også. Anonymkode: a56c2...1a6 1
Eugenniee Skrevet 27. juni 2020 #3 Skrevet 27. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jaja. Feil skjer. Det er ikke det at du har fått feil svar på kreftprøven og at du kommer til å dø av det. Det skjer også. Anonymkode: a56c2...1a6 Det er alltid noen som har det verre. Infertilitet er også ikke en dødelig sykdom, nei. Men for mange gir det lite trøst.
Eugenniee Skrevet 27. juni 2020 #4 Skrevet 27. juni 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: Kom til legekontoret på fredag for å ta en blodprøve og sjekke om jeg hadde eggløsning (dag 21 i syklusen, de sjekker progesteron og kanskje noe annet). Bør ta en blodprøve til, på dager 2-5 i syklusen. De tok en feil blodprøve i går!! Den som skulle tas på dager 2-5, med LH, FSH, osv. Ikke progesteron... 😡 Uff. Er så sint og frustrert. Skal prøve å ta den riktige prøven på mandag. Men hvis det ikke går, blir min henvisningen til gynekolog sendt 2 mnd senere. Må bare få den ut... Første gang jeg opplever noe tull i helsevesenet. Anonymkode: cbf97...703 Uff. Håper de vil ta den riktige prøven på mandag, og du slipper å vente i 2 mnd. Skjønner frustrasjonen godt. Venting er det verste... Selv om akkurat dette er ikke farlig, er det fortsatt slitsomt å vente enda mer!
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #5 Skrevet 27. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kom til legekontoret på fredag for å ta en blodprøve og sjekke om jeg hadde eggløsning (dag 21 i syklusen, de sjekker progesteron og kanskje noe annet). Bør ta en blodprøve til, på dager 2-5 i syklusen. De tok en feil blodprøve i går!! Den som skulle tas på dager 2-5, med LH, FSH, osv. Ikke progesteron... 😡 Uff. Er så sint og frustrert. Skal prøve å ta den riktige prøven på mandag. Men hvis det ikke går, blir min henvisningen til gynekolog sendt 2 mnd senere. Må bare få den ut... Første gang jeg opplever noe tull i helsevesenet. Anonymkode: cbf97...703 Det kan være de kan etterrekvirere/endre de prøvene som er tatt hvis de er tatt på riktig glass og sendt til en lav dom kan kjøre analysen. Få kontoret til å sjekke. Anonymkode: 2face...a6f
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #7 Skrevet 27. juni 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Det kan være de kan etterrekvirere/endre de prøvene som er tatt hvis de er tatt på riktig glass og sendt til en lav dom kan kjøre analysen. Få kontoret til å sjekke. Anonymkode: 2face...a6f Takk! De er sendt til en lab som kan kjøre analysen, ja. Men det skal jeg sjekke en gang til. Anonymkode: cbf97...703
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå