Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom til legekontoret på fredag for å ta en blodprøve og sjekke om jeg hadde eggløsning (dag 21 i syklusen, de sjekker progesteron og kanskje noe annet). Bør ta en blodprøve til, på dager 2-5 i syklusen.

De tok en feil blodprøve i går!! Den som skulle tas på dager 2-5, med LH, FSH, osv. Ikke progesteron... 😡 Uff. Er så sint og frustrert. Skal prøve å ta den riktige prøven på mandag. Men hvis det ikke går, blir min henvisningen til gynekolog sendt 2 mnd senere. 

Må bare få den ut... Første gang jeg opplever noe tull i helsevesenet.

Anonymkode: cbf97...703

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jaja. Feil skjer. Det er ikke det at du har fått feil svar på kreftprøven og at du kommer til å dø av det. Det skjer også. 

Anonymkode: a56c2...1a6

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jaja. Feil skjer. Det er ikke det at du har fått feil svar på kreftprøven og at du kommer til å dø av det. Det skjer også. 

Anonymkode: a56c2...1a6

Det er alltid noen som har det verre. Infertilitet er også ikke en dødelig sykdom, nei. Men for mange gir det lite trøst.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Kom til legekontoret på fredag for å ta en blodprøve og sjekke om jeg hadde eggløsning (dag 21 i syklusen, de sjekker progesteron og kanskje noe annet). Bør ta en blodprøve til, på dager 2-5 i syklusen.

De tok en feil blodprøve i går!! Den som skulle tas på dager 2-5, med LH, FSH, osv. Ikke progesteron... 😡 Uff. Er så sint og frustrert. Skal prøve å ta den riktige prøven på mandag. Men hvis det ikke går, blir min henvisningen til gynekolog sendt 2 mnd senere. 

Uff. Håper de vil ta den riktige prøven på mandag, og du slipper å vente i 2 mnd. Skjønner frustrasjonen godt. Venting er det verste... Selv om akkurat dette er ikke farlig, er det fortsatt slitsomt å vente enda mer! 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være de kan etterrekvirere/endre de prøvene som er tatt hvis de er tatt på riktig glass og sendt til en lav dom kan kjøre analysen. Få kontoret til å sjekke. 

Anonymkode: 2face...a6f

AnonymBruker
Skrevet

*lab som

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det kan være de kan etterrekvirere/endre de prøvene som er tatt hvis de er tatt på riktig glass og sendt til en lav dom kan kjøre analysen. Få kontoret til å sjekke. 

Takk! De er sendt til en lab som kan kjøre analysen, ja. Men det skal jeg sjekke en gang til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...