AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #1 Skrevet 27. juni 2020 Hei,har noen her erfaringer med louboutin sko,jeg har veldig lyst på de sorte pumpsene med 85 mm hæl,men er usikker på hvordan de er å gå med i noen timer, har hatt mange pumps tidligere,men det har vært billige varianter. Er det stor forskjell å gå med disse i forhold til billige varianter,er de så mye bedre å gå med at det er verdt prisforskjellen? Anonymkode: f773d...0f1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #2 Skrevet 27. juni 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Hei,har noen her erfaringer med louboutin sko,jeg har veldig lyst på de sorte pumpsene med 85 mm hæl,men er usikker på hvordan de er å gå med i noen timer, har hatt mange pumps tidligere,men det har vært billige varianter. Er det stor forskjell å gå med disse i forhold til billige varianter,er de så mye bedre å gå med at det er verdt prisforskjellen? Anonymkode: f773d...0f1 Kan ikke sammenlignes, ikke veldig behagelige men elsker mine loubs😍 Anonymkode: 96c74...cb0
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #3 Skrevet 27. juni 2020 jeg vurderer det samme,men usikker på om det er verdt så mye for et par sko. Anonymkode: f773d...0f1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #4 Skrevet 27. juni 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: jeg vurderer det samme,men usikker på om det er verdt så mye for et par sko. Anonymkode: f773d...0f1 Synes helt klart de er verdt det! Har 3 par Anonymkode: 96c74...cb0
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #5 Skrevet 27. juni 2020 I hvilke situasjoner skal du bruke disse skoene? Husk at sko med så høy hæl gjerne ikke får plass i vanlige skoposer, så du må sannsynligvis kjøpe/sy deg en ny og større skopose til dem. En større skopose vil jo også være mer irriterende å drasse på når man reiser fra dør til dør. Anonymkode: a620a...05a
Gjest Aniita Skrevet 27. juni 2020 #6 Skrevet 27. juni 2020 Har bare erfaringer hørt fra andre - at de er superdårlige å gå med.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #7 Skrevet 28. juni 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: I hvilke situasjoner skal du bruke disse skoene? Husk at sko med så høy hæl gjerne ikke får plass i vanlige skoposer, så du må sannsynligvis kjøpe/sy deg en ny og større skopose til dem. En større skopose vil jo også være mer irriterende å drasse på når man reiser fra dør til dør. Anonymkode: a620a...05a Hæ?? 85 mm er jo nesten til mini hæl å regne. Jeg har noen ankel bort fra CL og jeg har hatt de nå i tre år virkelig elsker de! Når du for gått de in ordentlig er CL skoene helt gull. Har 4 par selv bootsene er og blir favoritten de kan jeg gå med en hel dag. De resterende tre par er alle 100mm høye. Eneste tipset jeg har å gi til deg er at du MÅ gå med de hjemme først for å forme de etter foten din dette tar tid og ofte må du bruke de en 5-7 ganger hjemme over en lenger periode. Aldri bruk splitter nye CL sko ut på fest første gangen da har du omtrent ikke noe fot igjen i løpet av kvelden, så mister du fullstendig lysten og selger de på Finn etterpå! Dette er trikset til å få fantastiske gode sko! Anonymkode: 84c1d...0e7 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #8 Skrevet 28. juni 2020 16 hours ago, AnonymBruker said: I hvilke situasjoner skal du bruke disse skoene? Husk at sko med så høy hæl gjerne ikke får plass i vanlige skoposer, så du må sannsynligvis kjøpe/sy deg en ny og større skopose til dem. En større skopose vil jo også være mer irriterende å drasse på når man reiser fra dør til dør. Anonymkode: a620a...05a Hæ? Du skal ha skoene på, ikke bære de med deg Anonymkode: 96c74...cb0 1
Bingeline Skrevet 28. juni 2020 #9 Skrevet 28. juni 2020 Eg synest det er mykje som tyder på at CL ikkje eigentleg kan så mykje om å lage sko. Skoa er lekre, men dei er dårleg laga (den raude sålen blir skrapa opp med ein gong, og det gjer ikkje farga såler frå skikkelege produsentar) og er ganske vonde å gå med. Jimmy Choo og Manolo Blahnik er produsentar som kan dette med sko, og skoa derfrå er gode, og kvaliteten er god. CL er oppskrytt fordi dei har den lekre sålen, men det er også alt. Likevel, eg har fleire par CL, eg. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #10 Skrevet 28. juni 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: I hvilke situasjoner skal du bruke disse skoene? Husk at sko med så høy hæl gjerne ikke får plass i vanlige skoposer, så du må sannsynligvis kjøpe/sy deg en ny og større skopose til dem. En større skopose vil jo også være mer irriterende å drasse på når man reiser fra dør til dør. Anonymkode: a620a...05a Skoposer ? CL sko kommer med egne skoposer, så dersom du skal bære de rundt er det bare å putte de oppi der. TS: CL er ikke mer behagelige enn andre rimelige sko av tilsvarende kvalitet (dvs. skinn og ikke kunstmateriale osv) Skoene i lakk er fæle 😂🙈 Venner du føttene til å gå i høye sko så er det dog ikke så ille, og 85mm er «piece of cake» sammenlignet med 100mm-120mm (sistnevnte er kun mulig å gå i dersom det er plattform i tåen. Er det ikke det funker de kun fra stua til senga 😂🙈) 100mm er det jeg vil kalle «vanlige» høye heler, og helt innafor å gå med når du blir vant med det. Har selv traska fra Nathional til Majorstuen og tilbake på 100mm helt uten problem. 9 minutter siden, Bingeline skrev: Eg synest det er mykje som tyder på at CL ikkje eigentleg kan så mykje om å lage sko. Skoa er lekre, men dei er dårleg laga (den raude sålen blir skrapa opp med ein gong, og det gjer ikkje farga såler frå skikkelege produsentar) og er ganske vonde å gå med. Jimmy Choo og Manolo Blahnik er produsentar som kan dette med sko, og skoa derfrå er gode, og kvaliteten er god. CL er oppskrytt fordi dei har den lekre sålen, men det er også alt. Likevel, eg har fleire par CL, eg. Sålen blir (selvsagt) skrapet opp med en gang siden de er lakket. Dersom en slik rødfarge under sålen skulle holdt uten å forsvinne måtte sålen vært av gummi, og sko med gummisåler ser ikke akkurat like pene ut... Dessuten er det en smal sak å få satt på røde Vibram-såler dersom en ønsker det (evt. går det an å lakke sålen om igjen, dekke sålen med slitesterk kontaktplast (obs! Skoene blir glatte! Og når det går hull på plasten går rødfargen av i store biter) eller rett og slett innfinne seg med at det ikke spiller noen rolle om skoen ikke lenger er rød under tåballen. Anonymkode: c2cf8...f2e 1
Bingeline Skrevet 28. juni 2020 #11 Skrevet 28. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sålen blir (selvsagt) skrapet opp med en gang siden de er lakket. Dersom en slik rødfarge under sålen skulle holdt uten å forsvinne måtte sålen vært av gummi, og sko med gummisåler ser ikke akkurat like pene ut... Dessuten er det en smal sak å få satt på røde Vibram-såler dersom en ønsker det (evt. går det an å lakke sålen om igjen, dekke sålen med slitesterk kontaktplast (obs! Skoene blir glatte! Og når det går hull på plasten går rødfargen av i store biter) eller rett og slett innfinne seg med at det ikke spiller noen rolle om skoen ikke lenger er rød under tåballen. Anonymkode: c2cf8...f2e Nett, og det er dette som ikkje er så imponerande: til den prisen skulle sålen ha vore heilfarga, og så lakka oppå. Men det er klart det er mykje betre å gjere det på søplemåten og dermed sørgje for at folk heller kjøper nye. Eg har sko som har gjennomfarga såle, og det er noko heilt anna. Dette er grisedyre sko laga etter bruk-og-kast-prinsippet. Det suger. 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #12 Skrevet 28. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Du skal ha skoene på, ikke bære de med deg Anonymkode: 96c74...cb0 Hvis du bor i Norge kan du jo ikke ha på deg pumps på vei til eller fra fest, og da har men dem jo i en skopose. Anonymkode: a620a...05a 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #13 Skrevet 28. juni 2020 Jeg har hatt ett Louboutin-par, det ble solgt på finn nesten ubrukt. Skoene var rett og slett for vonde å gå med. De ser flotte ut, men det hjelper ikke. Anonymkode: 68d80...f51
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #14 Skrevet 28. juni 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvis du bor i Norge kan du jo ikke ha på deg pumps på vei til eller fra fest, og da har men dem jo i en skopose. Anonymkode: a620a...05a Eh? Jo det kan man uten problemer Anonymkode: 96c74...cb0
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #15 Skrevet 28. juni 2020 Jeg tror dere misforstår litt. Meningen med den røde sålen er at den skal være slitt. Den delen som synes når du står den er og blir aldri slitt. Les litt om filosofien og tanke gangen til Christian. Dette har han snakket om mange ganger. Det er en grunn til at han gjør slikt. CL sko kommer jo i mange varianter finnes veldig mange andre sko en so kate og pigalle. De har faktisk helt vanlige hverdags sko også. Det er ingenting i veien for å gå med CL sko i Norge. Greit er det midt vinters eller skikkelig slapsete salt føre tar jeg ikke på meg de. Men snø gjør ikke så mye men saltet kan ta knekken på dem. Anonymkode: 84c1d...0e7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå