AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #1 Skrevet 27. juni 2020 Er 34 år og har alltid vært med menn. Er fra et lite sted i Norge hvor det ikke er noe lesbisk miljø. Har lenge hatt lyst til å eksperimentere med ei jente, men hvor finner man dem? Har ikke lyst til å fortelle hele verden at jeg vurderer lesbesex når jeg høyst sannsynlig lener mest mot heterofil. Anonymkode: aa2c9...4d6 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #2 Skrevet 27. juni 2020 Hvis du tenker å finne ei som er lesbisk, så blir det vanskelig. De vil oftest finne en kjæreste, og ikke være noens sexprosjekt. Det beste er nok å finne en annen binysgjerrig dame. Eller å finne et par som søker dame til trekant, hvor du sier at du er mest/bare interessert i å utforske dama; kanskje hun vil møte deg alene eller at han får se på. Du kan lage kontaktannonse på Nakenprat. Du vil nok få 90 meldinger av single menn som prøver lykken likevel. Eller så kan du sjekke ut annonsene andre har lagt ut. Anonymkode: 934c5...e6a 4
Gjest Jagerfly Skrevet 27. juni 2020 #3 Skrevet 27. juni 2020 Som skrevet over, se gjerne på kontaktannonser som allerede ligger ut. Skriv utfyldende om seg selv og det man er nysgjerrig på. Ikke skriv svada du ikke mener, det er det mange nok som gjør. Vær ærlig og dannet, men fortell om dine fantasier, så ser man om det blir match 😊
3lis3 Skrevet 28. juni 2020 #5 Skrevet 28. juni 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Er 34 år og har alltid vært med menn. Er fra et lite sted i Norge hvor det ikke er noe lesbisk miljø. Har lenge hatt lyst til å eksperimentere med ei jente, men hvor finner man dem? Har ikke lyst til å fortelle hele verden at jeg vurderer lesbesex når jeg høyst sannsynlig lener mest mot heterofil. Anonymkode: aa2c9...4d6 Hello. How are you doing?? 😘 Beste stedet og finne andre jenter er jo på nett. Tinder har funka flere ganger for meg. du kan også prøve nakenprat eller fetlife, men vær oppmerksom på at 3 av 4 kvinner der egentlig er menn.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #6 Skrevet 28. juni 2020 Hvorfor trakter alltid binysgjerrige heterodamer etter lesbiske? Det er bedre å bare finne en annen binysgjerrig dame, så stiller dere likt og det blir ikke drama pga at den ene utvikler følelser for den andre osv... Anonymkode: 006f8...ebd
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #8 Skrevet 28. juni 2020 Jeg er dame selv og lurer på hvordan lesbiske har sex. Det er kanskje individuelt fra par til par? Anonymkode: c0628...b67
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #9 Skrevet 28. juni 2020 Det beste er som noen sier her, at du finner en annen bi-nysgjerrig. En lesbisk kvinne vil bare føle seg som en prøvekanin og et eksperiment og det fortjener hun ikke. Lesbiske har sex på ulike måter, slikking, fingring, sexleketøy, enkelte bruker strap-on osv. Noen lesber misliker penetrering. Anonymkode: 62b84...f7d 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #10 Skrevet 28. juni 2020 Selv om du er fra et lite sted har du vel et treningssenter i nærheten. Gå i fellesdusjen hjelp andre kvinner med å såpe inn kroppen deres som du pleier, men bruk ekstra god tid på puppene og vagina og se an hvordan hun reagerer. Du merker fort om hun er avvisende eller er klar. Anonymkode: 13d9e...df4 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #11 Skrevet 28. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Selv om du er fra et lite sted har du vel et treningssenter i nærheten. Gå i fellesdusjen hjelp andre kvinner med å såpe inn kroppen deres som du pleier, men bruk ekstra god tid på puppene og vagina og se an hvordan hun reagerer. Du merker fort om hun er avvisende eller er klar. Anonymkode: 13d9e...df4 Der var du igjen 🙄 Anonymkode: 006f8...ebd 4
blaffen Skrevet 28. juni 2020 #12 Skrevet 28. juni 2020 On 6/27/2020 at 1:32 PM, AnonymBruker said: Er 34 år og har alltid vært med menn. Er fra et lite sted i Norge hvor det ikke er noe lesbisk miljø. Har lenge hatt lyst til å eksperimentere med ei jente, men hvor finner man dem? Har ikke lyst til å fortelle hele verden at jeg vurderer lesbesex når jeg høyst sannsynlig lener mest mot heterofil. Anonymkode: aa2c9...4d6 Hvor 'effektiv' har du tenkt å være? Jeg ser flere nettjenester har blitt nevnt. Dessuten kan du jo bare dra en tur på byn. De største byene har egne homsesteder men mindre byer har gjerne klubber som er åpne noen kvelder hver måned. Gjerne ordnet så du kan dra ut en kveld i en by og neste helg i nabobyen. Om du sikter deg inn på lesber eller andre bi-nysgjerrige heterojenter er vanskelig å mene noe om. Så lenge du er ærlig om motivene dine ser jeg ikke noe problem med noen av delene. Kanskje du kan finne en venninne du kan gå på skeive-bar med? Kanskje du allerede har en i omgangskretsen din?
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #13 Skrevet 28. juni 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Selv om du er fra et lite sted har du vel et treningssenter i nærheten. Gå i fellesdusjen hjelp andre kvinner med å såpe inn kroppen deres som du pleier, men bruk ekstra god tid på puppene og vagina og se an hvordan hun reagerer. Du merker fort om hun er avvisende eller er klar. Anonymkode: 13d9e...df4 Hvordan pleier menn å reagere i fellesdusjen når du presser reka mot rumpene deres og såper inn bjellene deres bakfra mens du nynner "I think we´re alone now"? Anonymkode: 6943a...b4b 4
Iceman Skrevet 29. juni 2020 #14 Skrevet 29. juni 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Selv om du er fra et lite sted har du vel et treningssenter i nærheten. Gå i fellesdusjen hjelp andre kvinner med å såpe inn kroppen deres som du pleier, men bruk ekstra god tid på puppene og vagina og se an hvordan hun reagerer. Du merker fort om hun er avvisende eller er klar. Anonymkode: 13d9e...df4 Jeg kan bekrefte at det er akkurat det som skjer, spurte dama om det og hun svarte "ja" 🤣
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #15 Skrevet 30. juni 2020 Takk for tips alle! 🙌 Jeg formulerte meg nok noe upresist. Hun trenger ikke å være lesbisk på noen måte, poenget var at her finnes ikke noe «miljø» for slikt, så «alle» oppleves som hetero. Det gjør det litt vanskelig å sjekke opp noen på et utested. Mulig det må bli tinder, jeg er bare redd for at det blir snakk om at jeg ligger ute på jakt etter damer. Den ene lesben jeg kjenner her er ikke så diskré kan man si. Vurderte også en nettprofil, men jeg hadde foretrukket å være anonym før man får kontakt med noen, og jeg innser jo det at det minimerer muligheten for kontakt i utgangspunktet. Skeiv-bar er ca 5 timer unna meg med bil😬 For ordens skyld, jeg kommer til å være åpen om hva jeg er ute etter og at jeg ikke anser sannsynligheten at jeg skifter legning som stor. TS Anonymkode: aa2c9...4d6
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #16 Skrevet 30. juni 2020 På 27.6.2020 den 13.32, AnonymBruker skrev: Er 34 år og har alltid vært med menn. Er fra et lite sted i Norge hvor det ikke er noe lesbisk miljø. Har lenge hatt lyst til å eksperimentere med ei jente, men hvor finner man dem? Har ikke lyst til å fortelle hele verden at jeg vurderer lesbesex når jeg høyst sannsynlig lener mest mot heterofil. Anonymkode: aa2c9...4d6 Å kalle det lesbesex blir såååååå feil, lesbesex er mellom 2 lesber. Om du er hetero skal du si jentesex 🙂 Du kan gjøre som jeg gjorde da jeg var ung, nyskjerrig og student....oppsøk en bar der du vet at lesber og homser går, finner det lett på nett, vær hyggelig og pratsom så skal du se at en eller flere jenter legger ann på deg. Da sier du høflig, for å ikke skape forventninger, at du ikke er lesbe men bare nyskjerrig. Jeg kan love deg at du får en opplevelse helt uten like 🙂 Anonymkode: fd0bd...e44
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #18 Skrevet 4. juli 2020 På 27.6.2020 den 13.32, AnonymBruker skrev: Er 34 år og har alltid vært med menn. Er fra et lite sted i Norge hvor det ikke er noe lesbisk miljø. Har lenge hatt lyst til å eksperimentere med ei jente, men hvor finner man dem? Har ikke lyst til å fortelle hele verden at jeg vurderer lesbesex når jeg høyst sannsynlig lener mest mot heterofil. Anonymkode: aa2c9...4d6 Er selv nyskjerrig. Hvor i landet hører du til? Anonymkode: c9d85...7f8
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #19 Skrevet 5. juli 2020 På 27.6.2020 den 13.32, AnonymBruker skrev: Er 34 år og har alltid vært med menn. Er fra et lite sted i Norge hvor det ikke er noe lesbisk miljø. Har lenge hatt lyst til å eksperimentere med ei jente, men hvor finner man dem? Har ikke lyst til å fortelle hele verden at jeg vurderer lesbesex når jeg høyst sannsynlig lener mest mot heterofil. Anonymkode: Har lurt på det samme. Men jeg har ikke lyst på Tinderprofil, kontaktannonser å den slags. Vil helst bare tilfeldig ramle over noen som utforske. Lykke til med letingen. Anonymkode: b7447...779
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #20 Skrevet 5. juli 2020 På 28.6.2020 den 16.38, AnonymBruker skrev: Hvorfor trakter alltid binysgjerrige heterodamer etter lesbiske? Det er bedre å bare finne en annen binysgjerrig dame, så stiller dere likt og det blir ikke drama pga at den ene utvikler følelser for den andre osv... Anonymkode: 006f8...ebd Enig. Ta deg en tur på Frogner, der vrimler det! Anonymkode: 34209...5e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå