Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, da har mobilen (samsung s8+) takka for seg tror jeg. Den varte jo i nesten tre år... 

Lastet ned den nye programvareoppdateringen i går kveld og plutselig vil den ikke slå seg på. Så begynner den å slå seg på i ca. 2 sekunder før den slår seg av, og sånn holder den på nonstop hvis jeg ikke trykker inn ALLE knappene på den og dreper den. Får opp en feilmelding når jeg trykker inn påknapp, volum ned-knapp og bixby knapp hvor den spør om jeg vil laste ned OS. Trykker ja, og der har den vært i hele natt. 

Må jeg virkelig kjøpe meg ny telefon igjen!? Dette må da kunne reklameres??? Når telefonen klikker pga oppdatering??

Anonymkode: d5db9...95a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å nullstille mobilen før du klikker totalt. 

Og ja, om telefonen klikker pga oppdatering så går det på reklamasjon.

Anonymkode: 0173f...175

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Prøv å nullstille mobilen før du klikker totalt. 

Og ja, om telefonen klikker pga oppdatering så går det på reklamasjon.

Anonymkode: 0173f...175

Tro meg, jeg har prøvd ALT! Vært på både youtube og google, snakket med samsung på nett (som plutselig begynte å skrive på finsk...de hadde tekniske problemer.....). Den er nullstilt 1000 ganger, men jeg får hverken opp menyen som lar meg feks slette cahche og den starter ikke normalt. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd, jeg kommer ikke til den menyen der. 

Får du opp noe som helst? En annen meny? 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, stan skrev:

Får du opp noe som helst? En annen meny? 

Ikke noen meny, men jeg får et valg om å starte en nedlasting eller slå av mobilen (slår jeg av så prøver den å slå seg på gang på gang igjen). Den har stått flere timer på "nedlasting" uten at det har skjedd noe som helst. 

Annet enn det så får jeg ingen andre alternativer. 

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer til meg selv med en splitter ny Samsung S10+. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kaller tråden "jævla Samsung" 

Kjøper ny Samsung 

🙄

Anonymkode: 53014...b2b

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kaller tråden "jævla Samsung" 

Kjøper ny Samsung 

🙄

Ja, skal hvertfall ikke ha en helvettes iPhone, kan du skjønne!!!

• Liker 6
Skrevet

Samme skjedde meg med en eldre Samsung. Da var batteriet ødelagt, og det å bytte batteri hjalp ikke. Den var rett og slett utslitt. Mobiler i dag lages ikke for å vare i flere år dessverre. Programvaren til mobilen overbelaster telefonen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Jolene skrev:

Samme skjedde meg med en eldre Samsung. Da var batteriet ødelagt, og det å bytte batteri hjalp ikke. Den var rett og slett utslitt. Mobiler i dag lages ikke for å vare i flere år dessverre. Programvaren til mobilen overbelaster telefonen.

Jeg kjøper kun Samsung nettopp fordi de varer i flere år. Akkurat nå sitter jeg med en Note 8, den er fra 2017 mener jeg, og er fremdeles like rask og pålitelig.

Anonymkode: f9bdc...137

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tro meg, jeg har prøvd ALT! Vært på både youtube og google, snakket med samsung på nett (som plutselig begynte å skrive på finsk...de hadde tekniske problemer.....). Den er nullstilt 1000 ganger, men jeg får hverken opp menyen som lar meg feks slette cahche og den starter ikke normalt. 

Hahaha unnskyld at jeg ler og det er ikke av deg, men når du har tekniske problemer med din samsung og kontanter Samsung som også har tekniske problemer.. akkurat det du prøver å bevise liksom 😅 har samsung selv og så ironien i det. 

Anonymkode: 4d213...1e6

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøper kun Samsung nettopp fordi de varer i flere år. Akkurat nå sitter jeg med en Note 8, den er fra 2017 mener jeg, og er fremdeles like rask og pålitelig.

Anonymkode: f9bdc...137

Jeg kjøper også kun samsung ;) Den jeg snakker om var en S3, og varte i nesten 5 år. Har per nå en samsung s7, still going strong! Det jeg mente, var at batteriet, og det faktum av at min s3 begynte å bli utdatert, og dermed ikke fungerte lengre :)

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer til meg selv med en splitter ny Samsung S10+. 

Hvorfor kjøpte du akkurat s10 og ikke a71?

Anonymkode: dbae6...390

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, skal hvertfall ikke ha en helvettes iPhone, kan du skjønne!!!

Men hva med en forbanna Huawei eller en helvetes Sony? 

Det finnes alternativer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 6/28/2020 at 2:26 PM, AnonymBruker said:

Men hva med en forbanna Huawei eller en helvetes Sony? 

Det finnes alternativer. 

Huawei nå er vel litt risky. 

Anonymkode: 0d1c0...6f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...