Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør Pro bedre enn 11? Forskjelen fra Xs og 11 er at 11 har mer funksjoner på kamera.. men skjermen til Xs er bedre enn 11. 11 pro har samme skjerm som xs. Er 11 laget for å vøre dårligere enn xs og pro i skjerm? Er ikke veldig synlig, men 11 har samme skjerm som Xr. 

Anonymkode: f0e27...ca0

AnonymBruker
Skrevet

Det er en jungel der ute, jeg skjønner du er forvirret. 11 pro har best kamera, så kommer 11 og så Xs. Skjermen til Xs er bedre enn 11, men jeg vet ikke om den er bedre enn 11 Pro. 

Selv har jeg iPhone 11 og er superfornøyd med både kamera og skjerm. 

Prøv sammenligning på apples sider: https://www.apple.com/no/iphone/compare/?device1=iphone11pro&device2=iphone11&device3=iphoneXS

Anonymkode: a6205...89e

AnonymBruker
Skrevet

X er romertall for 10. Ha det i bakhodet, så blir det mindre forvirrende.

Anonymkode: 43927...cce

AnonymBruker
Skrevet
På 28.6.2020 den 16.13, AnonymBruker skrev:

X er romertall for 10. Ha det i bakhodet, så blir det mindre forvirrende.

Anonymkode: 43927...cce

Takk det vet jeg. Har ikke noe med saken å gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet
På 28.6.2020 den 16.12, AnonymBruker skrev:

Det er en jungel der ute, jeg skjønner du er forvirret. 11 pro har best kamera, så kommer 11 og så Xs. Skjermen til Xs er bedre enn 11, men jeg vet ikke om den er bedre enn 11 Pro. 

Selv har jeg iPhone 11 og er superfornøyd med både kamera og skjerm. 

Prøv sammenligning på apples sider: https://www.apple.com/no/iphone/compare/?device1=iphone11pro&device2=iphone11&device3=iphoneXS

Det har blitt en kjempe jungel. 11 er mindre fristende fordi jeg føler de laget den som en "dårlig" utgave, men den er jo ikke det. Har sett på venner sine, men ser forskjell på skjermen til denne og xs og 11 pro. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har blitt en kjempe jungel. 11 er mindre fristende fordi jeg føler de laget den som en "dårlig" utgave, men den er jo ikke det. Har sett på venner sine, men ser forskjell på skjermen til denne og xs og 11 pro. 

Akkurat det tenkte jeg også, men jeg er veldig fornøyd med min iPhone 11. Jeg tror ikke jeg ville merket forskjell på skjermen fra min og 11 pro siden jeg ikke bruker den til ting hvor det blir tydelig. Tre kameraer frister ikke, det holder i massevis med to og kameraene er jeg superfornøyd med. Jeg valgte 11 pga jeg ikke syntes det var verdt det å betale over 3000,- mer for pro-versjonen. 😅

AnonymBruker
Skrevet

Fra 8 og oppover er det knapt noen forskjell  lenger. Glimrende telefoner, men lite nytt i de nyere modellene.

Anonymkode: 04897...bf6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...