Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Den 18 mai sluttet jeg på p pillen oralcon og fikk da en blødning noen dager etter som varte i ca 5 dager. Har i mellomtiden brukt kondom eller hoppet av i svingen, har vel også vært noe uforsiktig i perioder jeg har tenkt vært trygge.. Sist jeg sluttet på p piller( Diane) gikk jeg rett inn i normal syklus og ble gravid på første mnd. Har tidligere også sluttet på prevensjon hvor jeg har gått inn i normal syklus kjapt. 

I mine beregninger skulle jeg derfor hatt mensen nå denne uken, eller tar jeg feil? Har vanligvis mensen hver 4 uke. Har tatt en sånn rfsu tidlig test men jeg tok den midt på dagen med nok noe utvannet urin, denne var negativ så vidt jeg kunne se. Skal ta en til, prøve i morgen tidlig bare for å være sikker. 

Noen som har erfaring med oralcon og som kan si om det er en sånn som man bruker lenger tid på å komme inn i vanlig syklus? 

Setter innlegget på dette underforumet siden dere har god peiling på akkurat dette 😊🙏

Anonymkode: 633a2...391

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sluttet på oralcon i begynnelsen av januar. Kom ikke inn i vanlig syklus før i mars

Anonymkode: ea004...21a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...