Girlie Skrevet 4. juli 2005 #1 Skrevet 4. juli 2005 Lurer litt på en ting... jeg har et ganske synlig arr litt ovenfor ene puppen, det er ganske rødt og klumpete, ikke så stort, men det synes. Derfor synes jeg det er veldig ekkelt å gå med utringet topp... Liker jo å føle meg sexy, og føler det sånn at når alle andre jenter går med utringede topper er det de som blir lagt merke til. Synes dere gutter dette er total turn-off og usexy?? Litt dumt spm, men liker altså ikke ¨gå i utringede topper pga dette men vil så gjerne føle meg fin jeg også! Bryr dere dere om sånt? Og tenker sånn "æsj nei hun der styrer vi unna, det var ekkelt" Høres ganske rart ut for dere sikkert, men det ligger i det psykiske. Er ganske tøft psykisk for meg, går litt utover selvbildet! Håper jeg kan få noen seriøse svar!
Litt Lost Skrevet 4. juli 2005 #2 Skrevet 4. juli 2005 Jeg er ikke noe hankjønn. Men svarer fordet, ut i fra mine erfaringer. Noen ganger valgte jeg bevisst å gå med topper som ikke var utringet. Og vet du, jeg fikk likevel oppmerksomhet, og det fra fyrer som er litt mer ok enn de som bare er ute etter synlige pupper. Jeg ser ikke på meg selv som en særlig pen person, har ganske liten selvtillit. Men en måte å bygge opp selvtillit har for meg faktisk vært å gå med klær som ikke er for utfordrende, og likevel endt opp med å få oppmerksomhet og kontakt fra guttene. Og den oppmerksomheten er mye mer positiv enn fra de fulle karene som bare er ute etter noe lekkert å se på.
Superlammet Skrevet 4. juli 2005 #4 Skrevet 4. juli 2005 Ville nok ikke latt et arr komme i veien dersom jeg likte resten av deg, dvs også psykisk...
Gjest Mann uten hatt Skrevet 5. juli 2005 #5 Skrevet 5. juli 2005 For min del vil ikke ett slikt arr ha noen som helst betydning - men hør med legen din om det går å få gjort noe med det? Hvis du sliter psykisk med det er arret ett problem uavhengig av hvordan det ser ut.... En annen ting - det er ikke nødvendig å gå med dyp utringing for å være lekker. Dype utringinger tiltrekker seg også oppmerksomhet som ikke alltid er like ønsket, og ved å gå "mer anstendig" kledd (mindre naken hud, men ikke nødvendigvis mindre utfordrende) får man ofte en mere ønsket oppmerksomhet (fra menn med mindre alkohol innabords som har øyne for litt annet enn halvnakne pupper). .....har jeg hørt..... :oops: :oops:
Girlie Skrevet 5. juli 2005 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2005 For min del vil ikke ett slikt arr ha noen som helst betydning - men hør med legen din om det går å få gjort noe med det? Hvis du sliter psykisk med det er arret ett problem uavhengig av hvordan det ser ut.... En annen ting - det er ikke nødvendig å gå med dyp utringing for å være lekker. Dype utringinger tiltrekker seg også oppmerksomhet som ikke alltid er like ønsket, og ved å gå "mer anstendig" kledd (mindre naken hud, men ikke nødvendigvis mindre utfordrende) får man ofte en mere ønsket oppmerksomhet (fra menn med mindre alkohol innabords som har øyne for litt annet enn halvnakne pupper). .....har jeg hørt..... :oops: :oops: Problemet er bare at jeg har operert dette arret, plastisk kirurg, men det var ingen garanti for at det ble bra etterpå, som det altså ikke ble så da var det ikke mer å gjøre med det. Vil jo ikke ha oppmerksomhet fra fulle mannfolk som bare ser på pupper, og det er ikke snakk om en utringning som viser alt jeg har, men det er litt ålreit å kan ha en liten utrigning der puppene ikke nødvendigvis ikke trengs å vises.
Gjest GreenSky Skrevet 6. juli 2005 #8 Skrevet 6. juli 2005 Hvis du tar litt sminke oppå arret for å skjule det, da?
Innocent Skrevet 7. juli 2005 #9 Skrevet 7. juli 2005 Jeg er jente, men jeg svarer for det. Jeg liker arr jeg, hvert arr har sin historie. Man kan si at du har noe som er unikt ved deg når du har et arr. Typen min har 3 arr på magen, det ene ganske stort og (etter det du har beskrevet) ganske likt det du har. Jeg har alltid hatt en greie for arr, jeg elsker de! Jeg har ingen arr selv men finner de veldig fascinerende på andre. IKKE stress med det. Du har noe eget, og hvis en mann virkelig tror at alle vi jenter går rundt uten feil så er det synd på han! Husk også at mange av disse gutta som dømmer jenter kun etter hvor like de er en Barbie, gjerne er de mennene som ikke har sjangs i havet!! Mitt råd er ikke bruk sminke for å skjule arret ditt, det finnes faktisk menn som ikke er overfladiske og det er nettopp de du vil ha kontakt med. Eller?
Gjest DC Skrevet 7. juli 2005 #10 Skrevet 7. juli 2005 Hei, jeg er man jeg hadde ikke brydd meg, er rimelig sikker på at normale menn ikke bryr seg om sånt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå