AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #1 Del Skrevet 27. juni 2020 Hei kloke hoder Vi skal flytte og da skal vi lage vaskerom. Rommet er ca på 15 kvm og vi ønsker å finne smart løsninger. Noen som har ideer? Hva ville DU hatt på et sånn rom? Ting vi har tenkt på: - Varmeskap (noen med erfaring med det når man har barn? er det lurt?) - Mulighet for å trekke ut strykebrett - Vaskemaskin og tørketrommel litt opp fra "gulvet i arbeidshøyde" - Skuffer for sortering av klær Anonymkode: 71483...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #2 Del Skrevet 27. juni 2020 Mitt drømmevaskerom ligger vegg i vegg med baderommet. Det har: - Utslagsvask - Vaskemaskin og tørketrommel (foretrekker tørketrommel framfor tørkeskap) - Benkeplass til å brette klær - Høyskap og overskap til vaskemidler, moppestativ, støvsuger osv - Strykemuligheter - Skap på veggen mot baderom som kan åpnes fra begge sider. (Legge inn klær fra vaskerommet, ta det ut fra baderommet) - Skittentøyskurv som fylles opp gjennom luke fra baderom Anonymkode: d544d...62a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #3 Del Skrevet 27. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mitt drømmevaskerom ligger vegg i vegg med baderommet. Det har: - Utslagsvask - Vaskemaskin og tørketrommel (foretrekker tørketrommel framfor tørkeskap) - Benkeplass til å brette klær - Høyskap og overskap til vaskemidler, moppestativ, støvsuger osv - Strykemuligheter - Skap på veggen mot baderom som kan åpnes fra begge sider. (Legge inn klær fra vaskerommet, ta det ut fra baderommet) - Skittentøyskurv som fylles opp gjennom luke fra baderom Anonymkode: d544d...62a Glemte klessnor for de klærne som må henges opp Anonymkode: d544d...62a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest22 Skrevet 27. juni 2020 #4 Del Skrevet 27. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mitt drømmevaskerom ligger vegg i vegg med baderommet. Det har: - Utslagsvask - Vaskemaskin og tørketrommel (foretrekker tørketrommel framfor tørkeskap) - Benkeplass til å brette klær - Høyskap og overskap til vaskemidler, moppestativ, støvsuger osv - Strykemuligheter - Skap på veggen mot baderom som kan åpnes fra begge sider. (Legge inn klær fra vaskerommet, ta det ut fra baderommet) - Skittentøyskurv som fylles opp gjennom luke fra baderom Anonymkode: d544d...62a Takk😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #5 Del Skrevet 27. juni 2020 Jeg ville hatt både tørkeskap og trommel om det var plass, mtp vinterdresser, sko etc. Anonymkode: 4ac18...c48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #6 Del Skrevet 27. juni 2020 Jeg har utslagsvask, skap under vasken og hylle over vasken. Vaskemaskin, tørketrommel og en skittentøykurv. Mer trenger vi strengt tatt ikke, står ikke på vaskerommet og bretter klær, det gjør jeg samtidig som jeg tar ansiktsmaske/ser på tv/prater i tlf etc. Anonymkode: 4b437...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronaldbrei Skrevet 27. juni 2020 #7 Del Skrevet 27. juni 2020 Viktigs er jo at kona trives der inne, og at hun får gjort jobben som. Slik at mannen ikke risikerer å bli forstyrret midt i middagskvilen, med mas om at klær må vaskes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #8 Del Skrevet 27. juni 2020 https://www.jula.no/catalog/hjem-og-husholdning/klesvask-og-stell/klespleie/torkestativer/torkestativ-813150/ Slik takhengt tørkestativ er lurt, tror jeg Og ikke skuffer til sorteringskurver. Heller et par Lilången https://www.ikea.com/no/no/cat/hoyskap-til-bad-20806/ Man har aldri flere ledige hender når man skal pute noe i skitentøyskurv, tror skuff vil bare være irriterende. Det er også noen som mener det er lurt å ha oppbevaringsplass til håndklær og sengetøy på vaskerommet, når vaskerommet ditt er så stort. Men det må du se selv, hva du liker. Anonymkode: 60349...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 27. juni 2020 #9 Del Skrevet 27. juni 2020 Vårt vaskerom var i cirka samme størrelse, men vi syntes det ble for mye ubenyttet gulvplass. Satte opp en skillevegg i rommet slik at selve vaskerommet er på 8 kvm. På den andre siden laget vi garderobe (lagring av vinterklær, arbeidsklær, sko, støvler, soveposer o.l.). Synes vaskerommet vårt er praktisk. Har innredning i U-form. Det er innfelt vask på den ene veggen, og der har vi overskap for vaskemidler (golv oa.a.), kluter, sølvpuss osv. osv. På den andre veggen er uttrekk for klær og en bred, åpen hylle hvor vaskemidler for klær og vaskemaskin står (Milo, flekkfjerning o.l.). Her står også vannkanne for blomster og Substral. Benkeplaten gir god plass for bretting av tøy, og vi har stikkontakt på vegg slik at man kan stryke på benken. Midt på er vaskemaskin og tørketrommel bygget inn. Men husk at det alltid blir mye støv på et vaskerom. Selv en kondenstørketrommel gir støv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #10 Del Skrevet 27. juni 2020 Vi skal pusse opp vaskerommet vårt litt nå. Vi skal ha benkeplater over vask/tørk, sette inn en vask, henge opp stang i taket til å henge skjorter/kjoler og kjøpe skap til å sortere skittentøy😅 Rommet vårt er mindre enn ditt da og vi tørker på tørkestativ der inne og i tørketrommel. Anonymkode: 2349f...5fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå