Gå til innhold

Arbeidstiden Mandag - Fredag, hvordan holder dere ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min tidligere jobb hadde turnus med fri annenhver uke, nå måtte jeg dessverre få meg en ny med man-fredag kl 8-16.

Noe av det jævligste jeg har vært med på, kun fri 2 dager(lør-søn). Hvordan kan man leve slik? Aldri fri? Kan jo ikke gjøre noen ting. Utrolig slitsomt, alt går i et. Er det rart folk blir utbrent, tar selvmord eller gir opp.

Hvor mange liker egentlig å stampe hver uke? Gir det mening? Man leser jo om undersøkelser at over 50% av folk ønsker å trappe ned å jobbe mindre, det forstår jeg.

- Sjokkert og nedbrutt.

Anonymkode: 9cfd9...58e

• Liker 30
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du lader kraftig opp for å komme deg over på NAV og fri hver dag?

8-16 jobber som er fornøyd med og setter pris på lønn en gang i måneden.

Rutiner er undervurdert :)

Anonymkode: a5263...caa

• Liker 23
Gjest bienvilleparish
Skrevet

Gikk fint når jeg fant en jobb jeg trives med. Jobber ofte fra 06:30 - 16. Noen ganger helt til 20. 

AnonymBruker
Skrevet

8-16 På fjerde året etter ferdig studert. Det er fullstendig utmattende! Og jeg liker faktisk jobben min veldig godt. Skulle mye heller jobbet 10 timer 4 dager for en dag ekstra fri i helg. Eller aller helst nordsjø eller medleverturnus. Men det finnes ikke i mitt yrke. Men er altså endig med deg, 8-16 er fælt. 

Anonymkode: 433bb...e52

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig, liker yrket mitt men kunne gjerne jobbet annerledes. Men er ikke mulig i mitt yrke. 

Anonymkode: 9573a...8b7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

8-16 er jo luksus. Jeg jobbet 7 år 15-23 hver dag det sugde. Ofte lørdager også. Kontor jobb med 8-16 er piece of cake. 

Anonymkode: c161e...ca6

• Liker 40
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør ikke.. Derfor har jeg et yrke med fire uker og fire uker av ☺️ 12 timers dager når jeg jobber. 

Anonymkode: 7a06d...530

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet