Gå til innhold

Bør jeg svelge eller ikke? Redd for å spør...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er i et ganske nytt forhold. Jeg er i starten av 20-årene, han er 8 år eldre. Jeg har ikke gjort oralsex på andre så veldig mye før, og jeg har aldri svelgt/smakt sæd før nå...

Jeg liker å gi han oralsex, men jeg liker ikke så godt å få sæd i munnen (tror jeg) og å gjør det veldig fort, for det er litt ubehagelig og så får jeg av og til brekningsfølelse av det. Men det er helst rett før han kommer han vil ha det fort, så det går jo fint helt inntil det. Jeg liker selvfølgelig å gi han nytelse. Men så fikk jeg veldig mye sæd i munnen sist gang jeg gjorde det på han (har aldri hatt det før), og utifra ansiktsuttrykkene mine så tror han nå at jeg ikke liker det.

Jeg sa jeg liker å gi han oralsex, men jeg føler ikke han tror på meg. Og at jeg ikke visste hvordan sæd smaker. Bør jeg svelge sæden eller? Jeg synes tanken på å gjør det er kvalmendes, men det var jo ikke så ille egentlig... Jeg er redd for å spør han om dette, for da sier han selvfølgelig nei og vil sikkert alltid føle at jeg gir han oralsex ut av "plikt" og at jeg egentlig ikke vil gjør det. Jeg hadde hvertfall aldri klart å slappe av hvis jeg hadde fått noe som helst inntrykk av at han ikke likte å slikke meg (selv om det ikke stemte). 

Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 4e44e...e59

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt innfor å spytte det ut! Ville ikke ha svelga det selv. 

Anonymkode: ee6e3...a1d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

En blowjob er absolutt best om du suger mens han spruter. Om du spytter eller svelger spiller ingen rolle.

Anonymkode: 3015f...035

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har svelget tidligere men jeg syntes det er ekkelt, ikke bare smaken men mest konsistensen som jeg sliter med. Er som å svelge en diger klyse med slim. Har gitt beskjed til min partner at jeg spytter og det blir oftere bj av det. Jeg liker heller ikke smaken noe særlig om det er flere dager siden han har kommet, da sier jeg at han skal gi beskjed før slik at jeg kan trekke ut av munn akkurat i sædavgang. 

Den beste blowjoben er den hvor du har lyst til å gjøre det selv, nyter det selv og gjør en innsats for at partner skal nyte det. Fortsett med å suge dersom du har lyst til det, men du trenger absolutt ikke svelge! 

Anonymkode: fe2e6...7cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er det kun du som kan svare på, for deg.
Sæd vil smake forskjellig fra person til person, kanskje også fra uke til uke. For det kommer an på hva han spiser og drikker, om han røyker eller ikke. Osv osv. 

Men snakk med ham, vær ærlig. Og ta ting i ditt tempo 😃

Anonymkode: cacf9...bb6

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Det er fullstendig lov å spytte ut!! 

Gjest MrTeddy29
Skrevet

Du gjør det du føler deg komfertabel med

AnonymBruker
Skrevet

Du gjør det du vil, og kun det.

Anonymkode: 44b9f...387

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Poenget er å bli sugd MENS man spruter.....om du spytter det ut eller annet betyr ikke noe....du kan også ha et glass vann i nærheten 🙂 Så du kan drikke raskt etter du har svelget evt.

Men igjen, magien er å bli sugd mens man kommer.

Anonymkode: 4cb67...ee1

• Liker 5
Skrevet
On 6/27/2020 at 2:06 AM, AnonymBruker said:

Hei! Jeg er i et ganske nytt forhold. Jeg er i starten av 20-årene, han er 8 år eldre. Jeg har ikke gjort oralsex på andre så veldig mye før, og jeg har aldri svelgt/smakt sæd før nå...

Jeg liker å gi han oralsex, men jeg liker ikke så godt å få sæd i munnen (tror jeg) og å gjør det veldig fort, for det er litt ubehagelig og så får jeg av og til brekningsfølelse av det. Men det er helst rett før han kommer han vil ha det fort, så det går jo fint helt inntil det. Jeg liker selvfølgelig å gi han nytelse. Men så fikk jeg veldig mye sæd i munnen sist gang jeg gjorde det på han (har aldri hatt det før), og utifra ansiktsuttrykkene mine så tror han nå at jeg ikke liker det.

Jeg sa jeg liker å gi han oralsex, men jeg føler ikke han tror på meg. Og at jeg ikke visste hvordan sæd smaker. Bør jeg svelge sæden eller? Jeg synes tanken på å gjør det er kvalmendes, men det var jo ikke så ille egentlig... Jeg er redd for å spør han om dette, for da sier han selvfølgelig nei og vil sikkert alltid føle at jeg gir han oralsex ut av "plikt" og at jeg egentlig ikke vil gjør det. Jeg hadde hvertfall aldri klart å slappe av hvis jeg hadde fått noe som helst inntrykk av at han ikke likte å slikke meg (selv om det ikke stemte). 

Hva skal jeg gjøre?

Hva du skal gjøre? Si det samme til ham som du har sagt til oss, at du liker å gi ham nytelse men fortsatt er litt uvant med å få sæd i munnen.

Et alternativ til å svelge er at han ligger på rygg og når det går for ham bare fortsetter du å suge mens du lar sæden renne ut av munnvikene og ned på magen hans. Blir litt søl men det er bare sånn det skal være. ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bare å svelge, en blowjob er ikke komplett uten at dama svelger.

Anonymkode: 494e5...3ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

JA!

Anonymkode: cd4a3...466

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble 45 år før jeg var komf med å svelge, før det lot jeg det bare renne ut. Aldri vært noe problem for noen! 

Ble overrasket over at det nå er ok, men må likevel konse på svelginga, er null nytelse i akkurat det for meg. Hadde vært uaktuelt da jeg var så ung som deg. De menn som ikke skjønner det, må prøve å svelge sin egen slimete sæd! Akkurat som de som insisterer på analsex selv må prøve å bli penetrert i rumpa! 

Anonymkode: 23698...77f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 27.6.2020 den 2.06, AnonymBruker skrev:

Hva skal jeg gjøre?

Er ditt valg om du svelger eller spytter, begge deler er helt oki. Regner med han slikker deg og ikke spytter.....;-)

Anonymkode: ebe9c...333

• Liker 1
Skrevet

Det er ingen andre enn ditt valg om du skal svelge eller spytte!

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, Bos43 said:

Hva liker du?

Sug og svelg men det Trenger øvelse

AnonymBruker
Skrevet
På 27.6.2020 den 2.06, AnonymBruker skrev:

Hva skal jeg gjøre?

Du trenger ikke engang suge om du ikke vil men jeg vil anbefale deg å være ærlig fra starten og ikke kjøre over dine egne grenser bare fordi han skulle synes det eller det. Hvis han elsker deg respekterer han det. Hvis han er en frekk egoist presser han deg og da er du bedre uten hele fyren.

Anonymkode: 021ab...174

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må legge til at jeg er gift og min ektemann har ingen problemer med at jeg ikke liker det og vi har verdens beste elskov ❤️ 

Anonymkode: 021ab...174

AnonymBruker
Skrevet

Ikke gjør noe du ikke ønsker selv. Min samboer får ikke komme i munnen min, jeg brekker meg bare av det, og det er ikke gøy for noen av oss. Han synes det er helt ok, og gir beskjed når han nærmer seg slik at jeg kan gå over til å bruke hånden. :) 
Om du synes det er ok å få det i munnen velger du også selv om du vil spytte eller svelge. :) 

Anonymkode: c6624...a98

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...