AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #61 Skrevet 28. juni 2020 3 timer siden, heavyheart skrev: konsistensen på eclairs er så rar, kornete/porøs Send gjerne den nederste til meg - jeg elsker dem😂 Anonymkode: 7d935...a40
Thjelp Skrevet 28. juni 2020 #62 Skrevet 28. juni 2020 Her går alt i grisen🐷 Jeg spiser alle sammen jeg faktisk, men liker Fransk Nougat, Banan og Marsipan litt ekstra og ingen blir liggende igjen
Forundret.. Skrevet 28. juni 2020 #63 Skrevet 28. juni 2020 (endret) Caramel, ingen av oss fire i huset spiser den der, de går alltid i bosset. Og så er det jo dem det er mest av i posen. Marsipanen var god før men den er jo blitt så tørr at den er uspiselig. Endret 28. juni 2020 av Forundret..
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #64 Skrevet 4. juli 2020 Kokos kastes her i huset. Lakris og banan er jeg heller ikke glad i, men kan spise om jeg er desperat. Men mannen liker de, så har ikke smakt de på mange år 😅 Anonymkode: ad1fa...06c
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #65 Skrevet 4. juli 2020 Kun marsipan, som er uspiselig. Ellers glir alt ned. Anonymkode: 6865a...a11
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #68 Skrevet 5. juli 2020 Banan og fransk nougat. Anonymkode: 7eb3c...498
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #69 Skrevet 5. juli 2020 Er det INGEN som reagerer på den voldsomme karamell-toffee/nougat bonanzaen i posen som har tatt hel overhånd? - caramel (flytende) -eclairs (fester seg i tennene) - Golden toffee (myk) - Chocolate toffee (steinhard) - Fransk nougat - Japp I tillegg til kokos, marsipan og lakris som for min del er uspiselig. Da er det bare banan, daim og nougat-crisp igjen! Det mangler i hvertfall en fruktig/syrlig bit. Få aprikos tilbake!!! Anonymkode: 6e17f...f05 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #70 Skrevet 5. juli 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det INGEN som reagerer på den voldsomme karamell-toffee/nougat bonanzaen i posen som har tatt hel overhånd? - caramel (flytende) -eclairs (fester seg i tennene) - Golden toffee (myk) - Chocolate toffee (steinhard) - Fransk nougat - Japp I tillegg til kokos, marsipan og lakris som for min del er uspiselig. Da er det bare banan, daim og nougat-crisp igjen! Det mangler i hvertfall en fruktig/syrlig bit. Få aprikos tilbake!!! Anonymkode: 6e17f...f05 Aprikos smaker død og grønne erter. Ferdig snakka. Bringebær hadde vært digg, sånn som de bringebæra til nidar. Men heller cognackule og eggelikør i samme biten enn den ekle aprikosen og det sier ikke lite. Anonymkode: 2e7f8...c2a 2
Moonlight40 Skrevet 6. juli 2020 #71 Skrevet 6. juli 2020 kokos og marsipan er uspiselige, de går rett i søpla. Var en periode for flere år siden der de solgte twist i løsvekt, det var veldig greit.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #72 Skrevet 6. juli 2020 Banan og alt med sånn fruktfyll. Anonymkode: 0c0ea...913
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #73 Skrevet 6. juli 2020 Caramello er den beste! Anonymkode: 0c0ea...913
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #75 Skrevet 6. juli 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det INGEN som reagerer på den voldsomme karamell-toffee/nougat bonanzaen i posen som har tatt hel overhånd? - caramel (flytende) -eclairs (fester seg i tennene) - Golden toffee (myk) - Chocolate toffee (steinhard) - Fransk nougat - Japp I tillegg til kokos, marsipan og lakris som for min del er uspiselig. Da er det bare banan, daim og nougat-crisp igjen! Det mangler i hvertfall en fruktig/syrlig bit. Få aprikos tilbake!!! Anonymkode: 6e17f...f05 Må være for de er billigst å lage. Alle du ramser opp er jo de kjipeste, de utgjør sikkert over halve posen. Jappen pleier å bli liggende til slutt. Anonymkode: b067b...153 1
jannihj92 Skrevet 6. juli 2020 #77 Skrevet 6. juli 2020 Marsipan, banan og kokos. Aprikos var den beste biten, men den har de sluttet med ☹️
Kaffefrøken Skrevet 8. juli 2020 #79 Skrevet 8. juli 2020 Marsipan og nougat. Liker riktig nok annen type marsipan, men den der er ikke spesielt god.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #80 Skrevet 9. juli 2020 Det jeg liker minst med twist er at de har endret på lakris. Den var min favoritt tidligere, nå er den skikkelig kjip. (Posen blir alltid tom likevel da... 😂😜) Anonymkode: 09ec6...887
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå