AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #1 Skrevet 26. juni 2020 Vi har noen naboer som drikker øl og cider hver eneste dag, i helgene blir det mer, men flere ganger i uken er de snøvlete. Vi hører det "poppet" fra boksene hele kvelden. De er også høylytte, noen ganger synger de og andre ganger er de mer sure og brølete. Alle naboene må jo få det med seg. Saken er at de har barn, det yngste er nå 8. Og barna er sammen med dem og de er oppe til over kl 24, i går var yngste oppe når jeg la meg rundt kl 01. Vi har flere ganger lurt på å ringe politiet, det kjennes ikke greit pga barna. Det er mye skriking, brøling, slenge med dører, trampe og kaste på ting.. På en annen side så er det ikke såå gale, det er ikke full fest, de tenker vel at de bare koser seg og det kunne vært mye verre. Samtidig er jeg redd for at vi legger for mye i det og at det ikke er så gale som jeg tenker. Jeg er redd jeg er farget av min egen oppvekst, den besto av mye alkohol og omsorgssvikt. Vi vil ikke lage unødig stress for familien, men samtidig er det viktig å bry seg? Hvor går grensen? Jeg sliter veldig med å vite det selv.. Anonymkode: 67f07...cf2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #3 Skrevet 27. juni 2020 Dette er ihvertfall for mye, stakkars barn. Anonymkode: 299d1...a6a
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #4 Skrevet 27. juni 2020 En ting er å ta et par øl etter unga har lagt seg, men her er de jo tydelig beruset flere ganger i uka med barna tilstede. Ikke greit! Anonymkode: 5e1fa...b12
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #5 Skrevet 27. juni 2020 Send bekymringsmelding til barnevernet snarest. Det kan gjøres anonymt. Det er ikke min eller din jobb og vurdere dette, det er en jobb for barnevernet. Anonymkode: 6a840...383
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #6 Skrevet 27. juni 2020 Stakkars unger.. Ville gitt beskjed.. Anonymkode: 59a06...f12
Iceman Skrevet 29. juni 2020 #7 Skrevet 29. juni 2020 Er det forstyrrende for nattesøvnen så ringt politiet etter kl. 23. Utenom det så er det ikke din business.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #8 Skrevet 29. juni 2020 Det er greit at man tar seg 1-2 bokser på kvelden etter ungene har lagt deg men begynner man på nr 3 så er det galt mener jeg. Hva hvis man plurslig må kjøre en unge til legevakten men man er for beruset. Her i huset er det null tolerense for alkohol for den som har ansvar for barn. Hilsen en nesten tørrlagt alkoholiker. Anonymkode: 8e4cd...345
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 #9 Skrevet 29. juni 2020 Hvordan fungerer de ellers i livet? Med såpass alko-inntak må det vel gå utover andre ting i livet? Anonymkode: ad99c...4c0
Glød Skrevet 29. juni 2020 #10 Skrevet 29. juni 2020 5 timer siden, Iceman skrev: Er det forstyrrende for nattesøvnen så ringt politiet etter kl. 23. Utenom det så er det ikke din business. Selvfølgelig er det deres business hvis dette går utover ungene. Alle har ansvar for å gripe inn hvis foreldrene selv ikke evner det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå