Gå til innhold

Er det noen av dere damer som har prøvd/faktis bruker denne? Noen som ambefaler denne? Meninger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei takk. Jeg er 30, har ikke rynker der, og om jeg får det i fremtiden er det helt ok. Har ikke tenkt å gå med noe sånt.

Anonymkode: f34bc...6e3

AnonymBruker
Skrevet

Bruker solkrem isteden.

Anonymkode: 69412...f76

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei takk. Jeg er 30, har ikke rynker der, og om jeg får det i fremtiden er det helt ok. Har ikke tenkt å gå med noe sånt.

Anonymkode: f34bc...6e3

Tenkte kanskje om natten?

Anonymkode: c389f...4a3

AnonymBruker
Skrevet

Det der så veldig tåpelig ut. Da er du nødt til å kun bruke høyhalsede gensere og du ikke vil at folk skal se BH-en(?) din, og da vel hele poenget borte ettersom det skal ganske mye til å bli solbrent på brystet når man bruker en høyhalset genser. Det må da være mye enklere å bare bruke solkrem som normale folk? Tenker at dette er et plagg noen har funnet på i håp om å tjene penger på ungdom som gjerne kjøper sesongens IT-plagg. For det er vel ingen med vettet i behold som faktisk kunne tenke seg å bruke noe sånt?

Anonymkode: 53739...d73

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det der så veldig tåpelig ut. Da er du nødt til å kun bruke høyhalsede gensere og du ikke vil at folk skal se BH-en(?) din, og da vel hele poenget borte ettersom det skal ganske mye til å bli solbrent på brystet når man bruker en høyhalset genser. Det må da være mye enklere å bare bruke solkrem som normale folk? Tenker at dette er et plagg noen har funnet på i håp om å tjene penger på ungdom som gjerne kjøper sesongens IT-plagg. For det er vel ingen med vettet i behold som faktisk kunne tenke seg å bruke noe sånt?

Den er beregnet til å brukes om natten.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Apocalypte skrev:

Den er beregnet til å brukes om natten.

Hvorfor? Da blir man jo ikke solbrent? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? Da blir man jo ikke solbrent? 

Det handler ikke om solen, det er fordi man ligger på siden f eks og da får lettere rynker der. Så en sak på det for mangebår siden, det er bare tull.

Anonymkode: cdfb9...387

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 51 år og har ingen linjer mellom brystene, men når jeg ligger på siden så baller jeg alltid sammen litt av dynen og legger mellom brystene. 

Anonymkode: ace9e...c99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...