AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #1 Skrevet 26. juni 2020 Kommentarer som "hvordan er det mulig" "selvfølgelig gjør man" Kan ikke folk bare svare på spørsmålet ! Besserwissere med sine perfekte liv som ikke klarer å sette seg i andres sine fotspor, so annoying ! Anonymkode: 0930d...32c 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #2 Skrevet 27. juni 2020 Jeg tenker at man på et slik forum må klare å luke ut «sånne» kommentarer. Du kan bli så irritert du bare vil, men tror nok at ingen kommer til å endre seg av dette innlegget 🤷🏼♀️ Anonymkode: 658d8...558 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #3 Skrevet 27. juni 2020 De har vel ikke noe annet å si da Anonymkode: c8cb9...85a 1
ferrytail Skrevet 5. januar 2023 #4 Skrevet 5. januar 2023 Jeg mener det er viktig å kunne slette irrelevante innlegg på et slikt forum. Hvor irritert du enn er, tviler jeg på at noen vil endre oppførselen sin på grunn av denne meldingen. cookie clicker
Avstand Skrevet 26. januar 2023 #5 Skrevet 26. januar 2023 Fordi de har for stort behov for å få frem sine «gode sider». Ute etter likes og beundring.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #6 Skrevet 26. januar 2023 Velkommen til Kvinneguiden! 🎅 Denne tråden minner meg faktisk om noe jeg leste angående Reddit: Hvis man lurer på ett eller annet, så burde man først stille spørsmålet med profil A. Men deretter logger seg inn med profil B, bare for å komme med ett fullstendig latterlig og feil "hjelp" til spørsmålet man egentlig lurte på. Og grunnen til dette var visst at folk flest gir absolutt blanke pokker i å faktisk hjelpe noen andre. Men å kommentere på folk som tar feil, DET er mange som har lyst til å gjøre. Anonymkode: 71938...0d8 2
svartkatt Skrevet 26. januar 2023 #7 Skrevet 26. januar 2023 Jeg skjønner irritasjonen, men er ikke bedre sjøl. Med en gang man har laget en tråd mister man eieretten. Med det mener jeg at man kan ikke bestemme hva folk svarer og hvilke kommentarer man får.
Gorgonzola Skrevet 26. januar 2023 #8 Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 26.6.2020 den 22.56): Kommentarer som "hvordan er det mulig" "selvfølgelig gjør man" Kan ikke folk bare svare på spørsmålet ! Besserwissere med sine perfekte liv som ikke klarer å sette seg i andres sine fotspor, so annoying ! Anonymkode: 0930d...32c Fordi vi er på et åpent nettforum der evneveike, mindre smarte, usaklige og overfladiske folk kommer for en dag. KG er ikke akkurat en akademisk tenketank, for å si det sånn..... 1 1
Daria Skrevet 27. januar 2023 #9 Skrevet 27. januar 2023 Fordi dette er et åpent diskusjonsforum, ikke en kvalitetssikret spørretjeneste. De aller fleste er her for sin egen underholdnings skyld, ikke for å hjelpe andre.
Lomvi Skrevet 27. januar 2023 #10 Skrevet 27. januar 2023 Ryddet for bilde uten kildehenvisning og avsporing. Lomvi, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå