AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #1 Skrevet 26. juni 2020 Vært på sykehuset i dag, i all hovedsak for en trivselskontroll. Der fant vi ut at jeg har 2+ proteiner i urinen, og siden jeg har vann i beina fra før er det vanskelig å skille på om det også kunne være et symptom. Blodtrykket har igjennom hele svangerskapet vært litt høyt, men i dag var det fint - så jeg har ikke svangerskapsforgiftning. min mor var veldig veldig syk og innlagt med svangerskapsforgiftning når hun gikk med meg, så jeg har fått beskjed om å ringe ved den minste lille ting. Hodepine, uvelhet, svimmelhet, kvalme, synsforstyrrelser og i det hele tatt. Jeg er hypokonder, og har alltid vært det - så jeg synes det er vanskelig for meg å vite hva som er sånn og hva som sitter i hodet mitt. Akkurat nå føler jeg meg utrolig trøtt og sliten etter en laaang dag, og jeg føler meg litt ør i hodet - men ikke vondt.. blir likevel stresset.. noen som vet hvordan jeg kan skille mellom disse tingene? Og noen som har avspenningsteknikker, evt hva jeg kan gjøre for å slappe av? jeg er 37+4, og de snakket om at jeg ikke skulle se bort ifra at jeg ble satt igang på tirsdag når jeg skal på neste kontroll. Anonymkode: a304a...60d
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #2 Skrevet 26. juni 2020 Hent deg en krakk og sett deg inn i dusjen? Er du så heldig å ha badekar så kan du ta en tur oppi der. Jeg tenker hvis du har hodepine slik at du hadde kommet til å tatt en paracet så burde du ringe, men når du er mest ør etter en lang dag som du sier selv så ville jeg ikke bekymret meg. Anonymkode: 56bae...347
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #3 Skrevet 26. juni 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hent deg en krakk og sett deg inn i dusjen? Er du så heldig å ha badekar så kan du ta en tur oppi der. Jeg tenker hvis du har hodepine slik at du hadde kommet til å tatt en paracet så burde du ringe, men når du er mest ør etter en lang dag som du sier selv så ville jeg ikke bekymret meg. Anonymkode: 56bae...347 Tenker heller at om en Paracet ikke hjelper, så bør man ringe. Anonymkode: 7e0cb...eb7
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #4 Skrevet 26. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker heller at om en Paracet ikke hjelper, så bør man ringe. Anonymkode: 7e0cb...eb7 Paracet hjalp mot min hodepine da jeg hadde svangerskapsforgiftning. Men når jeg ble lyssky, kvalm og kastet opp, da ble det hastesnitt. Anonymkode: 59324...423
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #5 Skrevet 26. juni 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Paracet hjalp mot min hodepine da jeg hadde svangerskapsforgiftning. Men når jeg ble lyssky, kvalm og kastet opp, da ble det hastesnitt. Anonymkode: 59324...423 Vil helst prøve å unngå det da, egentlig..😬 Anonymkode: a304a...60d
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #6 Skrevet 27. juni 2020 Et annet spørsmål i min egen tråd, så jeg ikke trenger å lage ny. Men kan de sette i gang en fødsel etter 38 fullgåtte uker på grunn av faren ved å få svangerskapsforgiftning, og ikke at jeg har det? Anonymkode: a304a...60d
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #7 Skrevet 27. juni 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et annet spørsmål i min egen tråd, så jeg ikke trenger å lage ny. Men kan de sette i gang en fødsel etter 38 fullgåtte uker på grunn av faren ved å få svangerskapsforgiftning, og ikke at jeg har det? Anonymkode: a304a...60d Tviler jeg på, hvorfor skulle de det? Hos meg var de overbevist om at jeg kom til å få svangerskapsforgiftning, men både jeg og helsepersonell tok det helt rolig. Det var jo ikke noe å ta stilling til før det skjedde. Anonymkode: 7e0cb...eb7 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #8 Skrevet 27. juni 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tviler jeg på, hvorfor skulle de det? Hos meg var de overbevist om at jeg kom til å få svangerskapsforgiftning, men både jeg og helsepersonell tok det helt rolig. Det var jo ikke noe å ta stilling til før det skjedde. Anonymkode: 7e0cb...eb7 Anonymkode: a304a...60d
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #9 Skrevet 27. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: a304a...60d Ja? Hva vil du fram til? Anonymkode: 7e0cb...eb7 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #10 Skrevet 27. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja? Hva vil du fram til? Anonymkode: 7e0cb...eb7 Du var da voldsomt hyggelig da:) Anonymkode: a304a...60d
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #11 Skrevet 27. juni 2020 Hodepinen ved svangerskapsforgiftning sitter som regel i panne/bak øynene, og kan ofte gjenkjennes slik. Om man har hodepine med feks synsforstyrrelser eller smerter i mellomgulvet må man ta kontakt med jm/sykehuset asap. Anonymkode: aca79...049
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #12 Skrevet 27. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du var da voldsomt hyggelig da:) Anonymkode: a304a...60d Skjønte bare ikke hva du mente med det du la ut? Anonymkode: 7e0cb...eb7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå