AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #1 Del Skrevet 26. juni 2020 Jeg var litt for mye ute i sola her om dagen og ble litt solbrent på ryggen. Da jeg og gubben skulle ha sex på kvelden var det ubehagelig å ligge på rygg i misjonær så jeg lot han ta meg i doggy. Etter hvert trakk han seg ut og kom utover ryggen min. Han påsto at sæd var bra mot solbrenthet, jeg lo litt av det, men så fant vi ut at i stedet for å tørke opp så skulle vi gni det utover det solbrente. Dette høres jo litt rart ut, men det virket som det hadde en lindrende effekt. Det sved ikke så mye lengre. Det kan jo selvfølgelig være placebo, men jeg har jo hørt om at det er stoffer i sæd som kan være bra for huden. Er det noen av dere andre som har lignende erfaringer med sæd og solbrent hud, eller er dette bare skikkelig far off 😂? Anonymkode: ccbd9...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 26. juni 2020 #2 Del Skrevet 26. juni 2020 Sæd er bra for det meste. Kurerer solbrenthet, glatter ut rynker. Kan også motvirke aldring, masse antioxidanter. Det er også bra for humøret, særlig hos den aller nærmeste 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 26. juni 2020 #3 Del Skrevet 26. juni 2020 Du får prøve på nytt da vet du når du blir solbrent i fjeset. Det er et manneargument at sæd har effekt mot plager. Det eneste det tidvis har virkning mot er menstruasjon. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #4 Del Skrevet 26. juni 2020 2 minutter siden, Whistler skrev: Du får prøve på nytt da vet du når du blir solbrent i fjeset. Det er et manneargument at sæd har effekt mot plager. Det eneste det tidvis har virkning mot er menstruasjon. Ja. Bare menn som tror det som kommer ut av pikken deres er et magisk middel som hjelper mot alt. 😂 Anonymkode: 61d4f...3fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 26. juni 2020 #5 Del Skrevet 26. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja. Bare menn som tror det som kommer ut av pikken deres er et magisk middel som hjelper mot alt. 😂 Anonymkode: 61d4f...3fc Det hadde vært fint om damene begynner å tro det også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 26. juni 2020 #6 Del Skrevet 26. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja. Bare menn som tror det som kommer ut av pikken deres er et magisk middel som hjelper mot alt. 😂 Anonymkode: 61d4f...3fc Men bare på damer merkelig nok Det er ikke mange menn som ønsker å ha noe som helst med den å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3lis3 Skrevet 26. juni 2020 #7 Del Skrevet 26. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var litt for mye ute i sola her om dagen og ble litt solbrent på ryggen. Da jeg og gubben skulle ha sex på kvelden var det ubehagelig å ligge på rygg i misjonær så jeg lot han ta meg i doggy. Etter hvert trakk han seg ut og kom utover ryggen min. Han påsto at sæd var bra mot solbrenthet, jeg lo litt av det, men så fant vi ut at i stedet for å tørke opp så skulle vi gni det utover det solbrente. Dette høres jo litt rart ut, men det virket som det hadde en lindrende effekt. Det sved ikke så mye lengre. Det kan jo selvfølgelig være placebo, men jeg har jo hørt om at det er stoffer i sæd som kan være bra for huden. Er det noen av dere andre som har lignende erfaringer med sæd og solbrent hud, eller er dette bare skikkelig far off 😂? Anonymkode: ccbd9...3a6 Det skal jeg prøve. Er bra som ansiktsmaske også. I alle fall deilig å kjenne det størkne i ansiktet. Elske alt ved sæd. Er jo for galt å ikke bruke det til noe fornuftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #8 Del Skrevet 27. juni 2020 13 timer siden, Tamsi skrev: Men bare på damer merkelig nok Det er ikke mange menn som ønsker å ha noe som helst med den å gjøre. https://www.side2.no/skjonnhet/blogger-tracy-kiss-holder-huden-fin-med-saed-4559046 se artikkel over sæd er ypperlig mot rynker. Damer som svelger sover bedre, bra mot kognitive tester og er også antidepressiva. sug svelg og smør. Topp vare som er helt gratis😛 Bre ågoogle fordeler med sæd om du skulle tvile. Her er det forskning å vise til👌 Anonymkode: 5665b...f5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 27. juni 2020 #9 Del Skrevet 27. juni 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.side2.no/skjonnhet/blogger-tracy-kiss-holder-huden-fin-med-saed-4559046 se artikkel over sæd er ypperlig mot rynker. Damer som svelger sover bedre, bra mot kognitive tester og er også antidepressiva. sug svelg og smør. Topp vare som er helt gratis😛 Bre ågoogle fordeler med sæd om du skulle tvile. Her er det forskning å vise til👌 Anonymkode: 5665b...f5a Tar gjerne en link til forskning istedenfor et blogginnlegg i tilfelle. Det var ikke noe referanseliste i den artikkelen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 27. juni 2020 #10 Del Skrevet 27. juni 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. Bare menn som tror det som kommer ut av pikken deres er et magisk middel som hjelper mot alt. 😂 Anonymkode: 61d4f...3fc Finnes kvinner som av og til blir oppkvikket av en liten dose, kanskje kan det ha en effekt mot utbrenthet i det minste? Det som kommer ut av kvinner gir i hvert fall mye energi 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #11 Del Skrevet 27. juni 2020 2 timer siden, Tamsi skrev: Tar gjerne en link til forskning istedenfor et blogginnlegg i tilfelle. Det var ikke noe referanseliste i den artikkelen der. https://www.nrj.no/gladmelding-til-deg-som-svelger---sunt-viser-forskning/artikkel/634900/ du ville ha dokumentasjon legger ved en link. Anonymkode: 5665b...f5a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Bruker Skrevet 27. juni 2020 #12 Del Skrevet 27. juni 2020 (endret) Tar imot bestillinger av sæd. 😎 Kan m/ fordel nyttes mot solbrenthet m.m. 🌞 Bør ikkje missbrukes !😃 Endret 27. juni 2020 av Anonym Bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSquirtaLot Skrevet 27. juni 2020 #13 Del Skrevet 27. juni 2020 Det som kommer ut her kurerer bare alderdom 💦😅🧑🏼🦳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #14 Del Skrevet 28. juni 2020 Min ekskone hadde endel psoriasis da jeg møtte henne. Jeg hadde lest om sæds virkning på hud og vi prøvde å smøre sæd på områder med psoriasis (ikke på sår, men milde utfall som hun hadde på mage). De forsvant kom faktisk aldri tilbake! Hun hadde hatt dette i flere år og de ble borte på alle områder som sæd ble påført. Jeg er overbevist om at sæd hjalp i dette tilfellet. Kombinert med sol og bading i saltvann ga dette veldig god effekt! Anonymkode: 0230b...433 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #15 Del Skrevet 28. juni 2020 Jeg har brukt det som ansiktsmaske noen ganger. Den beste! Men! Ikke få det i øynene haha... Anonymkode: 83f06...8dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå