Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har plane rom å kjøpe meg dette

har noen, noen de kan anbefale?

Hva trenger jeg på et kamera for at det skkal virke bra?

Videoannonse
Annonse
Gjest idahe ikke innlogget
Skrevet

Takk for hjelpen...

men jeg tenkte på filmkamera. Har allerede et digitalt fotokamera.. trenger ikke 2.. eller gjør man det :roll:

Skrevet

Hehe.. om man trenger 2 eller ikke skal ikke jeg uttale meg om (selv om jeg har 2 selv..).

Men digitalt videokamera, ja! Aha...

Et som brukes mye i konsument-klassen er Canon MV800-serien (eller 700, som er utgående modell). Det eneste problemet med dette er at det er en aning stort, og at det muligens er feil formfaktor på det (vil ha "stående" istedet for "liggende").

Jeg tror forøvrig generelt at de fleste kameraer nå er ganske så bra, slik at jeg tror ikke du blir skuffet uansett hvilket du velger. Har hørt Sony er veldig bra.

Skrevet

de fleste kamrane nå er kanskje ganske bra ja... (ikke helt som mitt gamel analoge (eller hvordan det er-..sånn gameldags, man kunne plugge til videospilleren.. er jo meget bra det og.. men det kan vel ikke måle seg med de nye.. og et er jo litt vansklig å få redigert fra det når jeg ikke har videospiller lenger)

Har jo god tid på meg egentlig. tenke å kjøpe det rundt juletider... men trenger litt tips og råd om hva man bør velge,så derfor begynner jeg litt tidlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...