Gå til innhold

Hva er dine favorittprodukter fra Lush?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er dine favorittprodukter fra Lush? ☺️

Mine topp 3 er:

🌟 Twilight kroppsspray

🌟 Ro's argan kroppsbalsam

🌟 Honey I washed the kids dusjsåpe

Anonymkode: 679d5...c60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Badebombene

Tonic - rose water er favoritten 🥰

Leppeskrubb - vanligvis liker jeg best den bubblegum, men de har en limited edition nå som heter unicorn, den liker jeg godt og 😁

• Liker 1
Skrevet

Honey I Washed My Hair shampo bar. Jeg elsker shampo barene deres. Skummer mye og holder lenge. Tar ikke plass iden det er en bar. Liker også at de ikke er pakket inn, mer miljøvennelig. I motsetning til de gigantiske plast flaskene som er rundt om. Liker også en flytende shampo de har, men øl og honning i. Balsamen som heter American dream, tror det var det? 

Massasjebarene lukter veldig godt. Har hatt den med kaffe i. 

Har også prøvd ansiktsmaskene. Tror det var blåbær i den. Likte den ikke, den tørket rett og slett på meg som en maske. Vanskelig å vaske vekk og ble ikke noe bedre i huden. 

Har prøvd tannkremen. De kulene du putter i kjeften. 

Prøvde en annen balsam også jeg ikke husker navnet på. Sweet rain kanskje? Luktet så søtt, at i fjor sommer da jeg hadde brukt den ble jeg forfulgt av veps.... løp jo bortover en gate i Frogner som en tulling...😅

Mye fint i den butikken, men jeg tør ikke stole på solfaktoren eller tannkremene. Inneholder det egentlig noensom helst beskyttende? 

Jeg liker veldig godt at du får med testprodukter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Honey i washed my hair shampobar her også :) og bruker en balsambar som er rosa. Den er litt hard av seg, tar tid å få skum, men funker greit på meg.

Anonymkode: 9b971...4bf

• Liker 1
Skrevet

Elsker Big! Gir schwært hår! Lyst å teste kaffeansiktsmasken og. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

King of skin

Big

Sjampobarene ( og synes honey I washed my hair er den med minst fæl lukt)

Anonymkode: c3bae...146

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kombinasjonen av coalface ansiktsskrubb, tetre ansiktsspray og Vanishing Cream er det beste ansiktshuden min noen gang har kjent. jeg har skikkelig problemhud som lett får kviser hvis produktene er for fete, men dette funker for meg!

Ellers liker jeg godt Seanik sjampobar og de der smeltekulene til badekar. Selv om det er noe herk å vaske bort etterpå.

Anonymkode: eb0f3...af0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...