AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #1 Del Skrevet 26. juni 2020 Hei, trenger litt hjelp fra noen som faktisk skjønner det å endre skattekortet på nett😅 ser plutselig på lønnsslippen min at jeg trekker 5% mindre skatt enn det jeg har pleid.. skjønner ikke hvorfor dette har skjedd🙈 uansett så prøver jeg å endre det tilbake, men skjønner ikke helt hvordan... har prøvd å ringe inn til skatteetaten men er for stor pågang at jeg ikke kommer igjennom... lønnsavd min sier at jeg må endre det selv på nett.. helt håpløst for meg som aldri har gjort dette før Anonymkode: ba33d...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 26. juni 2020 #2 Del Skrevet 26. juni 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, trenger litt hjelp fra noen som faktisk skjønner det å endre skattekortet på nett😅 ser plutselig på lønnsslippen min at jeg trekker 5% mindre skatt enn det jeg har pleid.. skjønner ikke hvorfor dette har skjedd🙈 uansett så prøver jeg å endre det tilbake, men skjønner ikke helt hvordan... har prøvd å ringe inn til skatteetaten men er for stor pågang at jeg ikke kommer igjennom... lønnsavd min sier at jeg må endre det selv på nett.. helt håpløst for meg som aldri har gjort dette før Anonymkode: ba33d...691 Logg på Skatteetatens sider og sjekk tallene der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The_Stig Skrevet 26. juni 2020 #3 Del Skrevet 26. juni 2020 https://www.skatteetaten.no/person/skatt/skattekort/bestille-endre/?gclid=Cj0KCQjwudb3BRC9ARIsAEa-vUt8dOjdXCOyeapk8Y5mrtPikDF3jaTVf-mPjywtgUcGTC_CHBTLY-EaAgKjEALw_wcB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå