AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #21 Del Skrevet 26. juni 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Han har ikke brutt avtaler og møter sikkert når vi har avtalt, er bare at det er helt stille fra hans side etter daten. Syns det er rart siden han flere ganger sa han likte meg og ville møtes igjen og tok initiativ til å avtale nytt møte. Anonymkode: c5658...931 Har dessverre opplevd dette gang på gang uten at det er interesse tilstede. Anonymkode: 8a76e...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aniita Skrevet 26. juni 2020 #22 Del Skrevet 26. juni 2020 Jeg skjønner heller ikke hva som er problemet her. Dette var i forgårs at dere møttes, og han kontaktet deg rett etterpå og ville avtale å møte deg igjen. Han forholder seg vel til det da, at dere skal prate og være sammen dagen dere skal møtes. Er helt uenig i at man skal tekste hverandre flere ganger om dagen med en du bare har møtt en gang. Det er jo sånt man gjør med nærmeste familie. Om dere har vært på noen dates til, da er det naturlig å være mer tilstede når dere meldes, tenker jeg. Droppe han for det? For dramatisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #23 Del Skrevet 26. juni 2020 1 minutt siden, Aniita skrev: Jeg skjønner heller ikke hva som er problemet her. Dette var i forgårs at dere møttes, og han kontaktet deg rett etterpå og ville avtale å møte deg igjen. Han forholder seg vel til det da, at dere skal prate og være sammen dagen dere skal møtes. Er helt uenig i at man skal tekste hverandre flere ganger om dagen med en du bare har møtt en gang. Det er jo sånt man gjør med nærmeste familie. Om dere har vært på noen dates til, da er det naturlig å være mer tilstede når dere meldes, tenker jeg. Droppe han for det? For dramatisk. Kan godt være jeg er dramatisk og kanskje bare skal se det ann. Er bare redd mtp at eksen min var helt lik, og senere i forholdet fant vi ut at vi hadde totalt ulik oppfatning av hvor mye kontakt vi trengte med hverandre. Jeg ville gjerne at vi skulle holde hverandre oppdatert men han kunne fint bare leve livet og snakke med meg engang i blandt. Vil ikke brenne meg på noe Anonymkode: c5658...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #24 Del Skrevet 26. juni 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan godt være jeg er dramatisk og kanskje bare skal se det ann. Er bare redd mtp at eksen min var helt lik, og senere i forholdet fant vi ut at vi hadde totalt ulik oppfatning av hvor mye kontakt vi trengte med hverandre. Jeg ville gjerne at vi skulle holde hverandre oppdatert men han kunne fint bare leve livet og snakke med meg engang i blandt. Vil ikke brenne meg på noe Anonymkode: c5658...931 Da er dette noe dere bør diskutere på neste date, hvor mye kontakt dere liker å ha med kjærester. Mannen min tok aldri kontakt mellom datene i starten, tror ikke han vurderte det engang. Vi hadde jo allerede en ny avtale liksom. Betydde ikke at han ikke var interessert, bare sånn han er. Vært gift en stund nå... Anonymkode: 3c590...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høna79 Skrevet 26. juni 2020 #25 Del Skrevet 26. juni 2020 Huh?? Er jaggu glad jeg har vært i forhold siden før dating via sosiale medier ble en greie. Syns det er sært å bli usikker bare fordi folk bruker noen timer på å svare på en melding.. Hva hvis mannen faktisk er mentalt tilstede i sitt eget liv, ikke bare sitter med nesa i mobilen hele tiden? Tenk så deilig med en sånn fyr 😍 Eller kanskje han er uinteressert. Men det vet du jo egentlig ikke, så jeg foreslår - hvis du vil snakke med ham, ring 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #26 Del Skrevet 26. juni 2020 Slapp av du, ta det opp når dere møtes 🙂 Slutt å analyser. Anonymkode: 0175f...345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 26. juni 2020 #27 Del Skrevet 26. juni 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slapp av du, ta det opp når dere møtes 🙂 Slutt å analyser. Anonymkode: 0175f...345 Det er ikke å analysere noe som helst! Mangel på interesser er alltid det uansett hva som er årsaken bak det. Det kan aldri fikses og det blir aldri bedre uansett når det skjer i en relasjon. Det er helt grunnleggende å vite om dette når man leter etter en partner. Noen ganger kan det være sykdom eller dype personlige problemer som ligger bak. Det spiller ikke noen rolle uansett, for det lar seg neppe fikses. Starte et forhold med noe slikt? Det er er som 10 strafferunder i skiskyting, løpet er kjørt. Og når det skjer uten noen forklaringer er det iallefall kroken på døren. Det kalles ærlighet og det må være på plass før dag en i en relasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #28 Del Skrevet 26. juni 2020 46 minutter siden, Høna79 skrev: Huh?? Er jaggu glad jeg har vært i forhold siden før dating via sosiale medier ble en greie. Syns det er sært å bli usikker bare fordi folk bruker noen timer på å svare på en melding.. Hva hvis mannen faktisk er mentalt tilstede i sitt eget liv, ikke bare sitter med nesa i mobilen hele tiden? Tenk så deilig med en sånn fyr 😍 Eller kanskje han er uinteressert. Men det vet du jo egentlig ikke, så jeg foreslår - hvis du vil snakke med ham, ring 😃 Helt enig! Min er nesten aldri på tlf, han har nemlig ett liv. Han er stort sett ute å driver med sport, så han svarer da sjelden. På jobb kan han heller ikke bruke tlf. Når han er på tur uten meg får jeg kanskje et par bilder fra dagen hans på kvelden 🤣 Jeg er heller ikke superfan av å være tilgjengelig hele tiden. Jeg slapper av å trykker litt på kvelden. Jeg tror noen har slutta å date meg pga det, men man må passe sammen. Så om du er opptatt av mye chatting, og han ikke er det, så passer dere kanskje ikke så godt heller? Anonymkode: c475b...4b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #29 Del Skrevet 26. juni 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig! Min er nesten aldri på tlf, han har nemlig ett liv. Han er stort sett ute å driver med sport, så han svarer da sjelden. På jobb kan han heller ikke bruke tlf. Når han er på tur uten meg får jeg kanskje et par bilder fra dagen hans på kvelden 🤣 Jeg er heller ikke superfan av å være tilgjengelig hele tiden. Jeg slapper av å trykker litt på kvelden. Jeg tror noen har slutta å date meg pga det, men man må passe sammen. Så om du er opptatt av mye chatting, og han ikke er det, så passer dere kanskje ikke så godt heller? Anonymkode: c475b...4b8 Men hvor gamle er dere? Mamma og pappa er heller ikke på telefonen mye, men de fleste i 20 årene er det Anonymkode: c5658...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaneida Skrevet 26. juni 2020 #30 Del Skrevet 26. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men hvor gamle er dere? Mamma og pappa er heller ikke på telefonen mye, men de fleste i 20 årene er det Anonymkode: c5658...931 Vi er i 20årene, og jeg jobber som markedsfører så jeg vet utmerket godt hvordan sosiale medier fungerer altså 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #31 Del Skrevet 27. juni 2020 15 timer siden, Bente1234 skrev: Mannfolk sier ofte ikke i fra om at de ikke kommer. Utrolig dårlig folkeskikk. Første bud at folk klarer å holde en avtale og i hvertfall sier i fra hvis de ikke får til å møte. Er i hvertfall minimum av folkeskikk jeg ønsker i en mann Du må ha møtt på menn som er på bunnen av slummen fordi jeg har aldri opplevd at mannfolk ikke sier i fra. Det blir feil å generalisereselv om du ikke liker mannfolk. 14 timer siden, AnonymBruker skrev: At vi ikke snakker sammen i dagene før møtet. Altså at han svarer sent, tar ikke kontakt. Om jeg skal date noen eller bli kjent vil jo det være naturlig å snakke sammen? Anonymkode: c5658...931 Jeg pleier ikke å snakke så mye før en date. I begynnelsen er det ikke normalt å holde kontakt hele tiden. Jeg hadde fått helt spasmer hvis jeg skulle ha kontakt hver eneste dag i begynnelsen. Anonymkode: 353fd...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #32 Del Skrevet 27. juni 2020 Har opplevd det jeg også. Siste gangen gikk det to dager før jeg fikk svar. Da svarte jeg ikke mer og kuttet kontakten. Anonymkode: 1d53c...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 27. juni 2020 #33 Del Skrevet 27. juni 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må ha møtt på menn som er på bunnen av slummen fordi jeg har aldri opplevd at mannfolk ikke sier i fra. Det blir feil å generalisereselv om du ikke liker mannfolk. Jeg pleier ikke å snakke så mye før en date. I begynnelsen er det ikke normalt å holde kontakt hele tiden. Jeg hadde fått helt spasmer hvis jeg skulle ha kontakt hver eneste dag i begynnelsen. Anonymkode: 353fd...ed6 Helt vanlig single menn det. Siste 4 jeg skulle møtt hørte jeg ikke mer fra. Er nok mer vanlig enn du tror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #34 Del Skrevet 27. juni 2020 46 minutter siden, Bente1234 skrev: Helt vanlig single menn det. Siste 4 jeg skulle møtt hørte jeg ikke mer fra. Er nok mer vanlig enn du tror. Nei det er ikke vanlig. Enten har du vært veldig uheldig eller så tiltrekker du deg feil menn. Anonymkode: 353fd...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #35 Del Skrevet 27. juni 2020 57 minutter siden, Bente1234 skrev: Helt vanlig single menn det. Siste 4 jeg skulle møtt hørte jeg ikke mer fra. Er nok mer vanlig enn du tror. Det skyldes vel heller dine økonomiske problemer og jobb 🙂 Anonymkode: 0175f...345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
undead Skrevet 27. juni 2020 #36 Del Skrevet 27. juni 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Møtte en fra en datingside i forrigårs. Etter daten sendte han meg melding og skrev at han håpte vi kunne treffes igjen, og vi avtalte en dag neste uke. Etter dette hører jeg ingenting fra han? Han var veldig dårlig på å snakke før vi møttes også og gikk gjerne flere timer før svar. Er det grunn nok til å si at jeg ikke gidder møtes likevel? Orker ikke å være med noen som aldri er tilgjengelig og ser på dette som ett dårlig tegn, spesielt i begynnelsen? Anonymkode: c5658...931 javell ? dere var på date for 2 dager siden og avtalte date neste uke og siden du ikke har hørt noe fra han på disse to dagene så tror du ikke han er interessert ? kan ikke du ta initiativ selv eller ? blir helt matt av taffatte kvinner som forventer at menn skal ta lle stegene mens dere bare skal sitte på lenestolen og vente Kan være han tenker det samme, du har ikke skrevet noe så da vil ikke han mase eller virke for ivrig, markedet er svært vanskelig for menn så er mange som ikke vil virke for needy. Du må nok vise interesse selv. Det har forresten bare gått 2 dager, så ingenting å kave deg opp for, det går nok fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #37 Del Skrevet 27. juni 2020 30 minutter siden, undead skrev: javell ? dere var på date for 2 dager siden og avtalte date neste uke og siden du ikke har hørt noe fra han på disse to dagene så tror du ikke han er interessert ? kan ikke du ta initiativ selv eller ? blir helt matt av taffatte kvinner som forventer at menn skal ta lle stegene mens dere bare skal sitte på lenestolen og vente Kan være han tenker det samme, du har ikke skrevet noe så da vil ikke han mase eller virke for ivrig, markedet er svært vanskelig for menn så er mange som ikke vil virke for needy. Du må nok vise interesse selv. Det har forresten bare gått 2 dager, så ingenting å kave deg opp for, det går nok fint Jeg har tatt kontakt med han men syns ikke han gav så mye for å fortsette samtalen, og virket litt likegyldig. Om noen liker meg er jeg vandt med at de ønsker å snakke med meg, om ikke ser jeg på dette som ingen interesse selv om han har avtalt ny date. Vet ikke om jeg gidder treffe han nå grunnet dette da jeg kan bare se for meg hvordan det er å være i ett forhold med noen som er slik. Han er pålogget på Facebook en gang hver 20 time og svarer da Anonymkode: c5658...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
undead Skrevet 27. juni 2020 #38 Del Skrevet 27. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tatt kontakt med han men syns ikke han gav så mye for å fortsette samtalen, og virket litt likegyldig. Om noen liker meg er jeg vandt med at de ønsker å snakke med meg, om ikke ser jeg på dette som ingen interesse selv om han har avtalt ny date. Vet ikke om jeg gidder treffe han nå grunnet dette da jeg kan bare se for meg hvordan det er å være i ett forhold med noen som er slik. Han er pålogget på Facebook en gang hver 20 time og svarer da Anonymkode: c5658...931 skriv det her da så jeg kan se ? mange ganger misforstår man eller vil ikke virke FOR interessert. Jeg er mann så kan hjelpe deg å tolk mld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #39 Del Skrevet 27. juni 2020 13 minutter siden, undead skrev: skriv det her da så jeg kan se ? mange ganger misforstår man eller vil ikke virke FOR interessert. Jeg er mann så kan hjelpe deg å tolk mld Jeg sendte bare at jeg hadde ferie og da skrev han «du er heldig 😘» så skrev jeg noe mer, og han svarer men stiller ikke noen oppfølgningsspørsmål eller lignende. Anonymkode: c5658...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #40 Del Skrevet 27. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg sendte bare at jeg hadde ferie og da skrev han «du er heldig 😘» så skrev jeg noe mer, og han svarer men stiller ikke noen oppfølgningsspørsmål eller lignende. Anonymkode: c5658...931 Dette var på Snapchat forresten, har ikke skrevet med han på Facebook siden før vi møttes Anonymkode: c5658...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå