jenny_d_b Skrevet 26. juni 2020 #1 Skrevet 26. juni 2020 Hei! Jeg ser på robotstøvsugere pga Dnb-tilbud hos Power, og har funnet en som ser bra ut. Problemet er at merket er helt ukjent. Jeg finner ingenting når jeg googler det, og begynner å mistenke at det er Powers eget merke. Det gjelder Point Dusty700. Alt ser egentlig bra ut av "specs", den har bedre specs enn en populær Roomba-støvsuger i samme prisklasse og da blir jeg litt skeptisk. Er det noen som har erfaringer med denne støvsugeren eller andre fra samme merke?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #2 Skrevet 26. juni 2020 58 minutter siden, jenny_d_b skrev: Hei! Jeg ser på robotstøvsugere pga Dnb-tilbud hos Power, og har funnet en som ser bra ut. Problemet er at merket er helt ukjent. Jeg finner ingenting når jeg googler det, og begynner å mistenke at det er Powers eget merke. Det gjelder Point Dusty700. Alt ser egentlig bra ut av "specs", den har bedre specs enn en populær Roomba-støvsuger i samme prisklasse og da blir jeg litt skeptisk. Er det noen som har erfaringer med denne støvsugeren eller andre fra samme merke? Ikke noe rart med det. Det er ganske innlysende at de må ha bedre specs eller lavere pris for å kunne konkurrere med store, velrennomerte merker som Roomba. Anonymkode: b7c45...343
newman01 Skrevet 26. juni 2020 #3 Skrevet 26. juni 2020 Point, Amadeus og andre sære merker er egne "merkevarer". Kan sees i sammenheng med Firstprice man finner på Kiwi. Det er organisk materiale som kan spises, og det anses som mat, men kvaliteten er variabel.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #4 Skrevet 27. juni 2020 Jeg har både micro og fryser fra butikkenes egne merker og de fungerer nå helt greit. Du får nesten se på spesifikasjonene og utstyret som følger med, jeg støvsuget noen butikkgulv før jeg bestemte meg, for å si det sånn. Anonymkode: 7a530...c6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå