Gå til innhold

Damer som spanker mannen..fortell..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen med erfaring? Hva gir det dere? Blir dere kåte? Nyter dere å få ut litt aggresjon? Gjør dere det bare fordi han digger det, og synes egentlig at det er meningsløst? Gjør dere det fordi han digger det og det er nok grunn for dere? Diggere det fordi det gir dere en følelse av makt og kontroll over mannen? Eller er det en kombinasjon av disse årsakene.

Håper det finnes noen damer med litt dominans i seg der ute, som kan gi oss andre litt innsikt. Dere som aldri har spanket mannen kan også svare. Svar da ut fra hvorfor dere gjerne hadde gjort det dersom dere fikk muligheten til å denge løse på han 😎

Anonymkode: 7f98a...057

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen med erfaring?

Ja

Hva gir det dere?

Glede.

Blir dere kåte?

Ikke direkte nei. 

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nyter dere å få ut litt aggresjon?

Nei, jeg ville aldri slått noen i aggresjon, kun av glede og nytelse for de involverte. 

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør dere det fordi han digger det og det er nok grunn for dere?

Alle involverte må være med, og nyte det. For min del. 

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Diggere det fordi det gir dere en følelse av makt og kontroll over mannen?

Ikke for meg, jeg liker ikke å ha kontroll. Jeg liker å påføre villige masochister smerte. 

Dominans har ikke egentlig noe med smerte å gjøre. Man kan fint være sadist uten å være Dominant, og man kan være Dominant uten å være sadist. 

Anonymkode: 1b012...f98

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å faktisk få ut aggresjonen😂 dominere han om han har vært en drittsekk. Klappe til han osv. Samtidig som vi gjør vårt da😂

når jeg slår får jeg en følelse av at det kjennes bra ut. Psyko å si det men det er sant

Anonymkode: a2a38...9e1

Gjest Alterego666
Skrevet

Vi switcher. Oftest dominerer jeg, men jeg liker også å være passiv.

Jeg kan sette meg i knestående foran henne med hendene langs siden og si:

»Elskede, la meg bli din. Du kan gjøre hva du vil meg meg. Ta meg inn til din innerste grind.»

Skrevet
På 26.6.2020 den 14.56, AnonymBruker skrev:

Noen med erfaring? Hva gir det dere? Blir dere kåte? Nyter dere å få ut litt aggresjon? Gjør dere det bare fordi han digger det, og synes egentlig at det er meningsløst? Gjør dere det fordi han digger det og det er nok grunn for dere? Diggere det fordi det gir dere en følelse av makt og kontroll over mannen? Eller er det en kombinasjon av disse årsakene.

Håper det finnes noen damer med litt dominans i seg der ute, som kan gi oss andre litt innsikt. Dere som aldri har spanket mannen kan også svare. Svar da ut fra hvorfor dere gjerne hadde gjort det dersom dere fikk muligheten til å denge løse på han 😎

Anonymkode: 7f98a...057

Jeg elsker selv å bli spanka, men jeg kunne aldri gjort det mot en mann. Jeg er altfor submissiv til det. 
Men andre jenter kan jeg spanke. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...