AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #1 Skrevet 26. juni 2020 Som tittelen tilsier, hadde jeg positive eggløsningstester (fra babyplan)2 dager på rad. Begge var like sterke og knall positive. Har skjønt det sånn at eggløsning kommer innen 24 timer etter positiv test, men feritilitetsappen min mente jeg hadde eggløsning den 2. dagen jeg testa positiv. Noen som har vært borti lignende og kan oppklare for meg?🙏 Anonymkode: 4419b...b11
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #2 Skrevet 26. juni 2020 Stol på testen, ikke appen. Man har el 24-48 timer etter første gang man har positiv test. Anonymkode: 42224...874 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #3 Skrevet 26. juni 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stol på testen, ikke appen. Man har el 24-48 timer etter første gang man har positiv test. Anonymkode: 42224...874 Tusen takk for svar! Var godt å høre. Jeg hadde ubeskyttet samleie 2 dager før første positive test, så da tenker jeg at det er enda større sjangser enn om jeg regner fra 2 positive test😊 Anonymkode: 4419b...b11
Amatariel Skrevet 28. juni 2020 #4 Skrevet 28. juni 2020 Mange kan ha lang LH-topp. Har hørt om flere som har opplevd positiv EL-test 2-4 dager. Det som er viktig er å teste frem til testen blir negativt igjen, for man får EL først ca. 12-24 etter at den har blitt negativ.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #5 Skrevet 28. juni 2020 4 timer siden, Amatariel skrev: Mange kan ha lang LH-topp. Har hørt om flere som har opplevd positiv EL-test 2-4 dager. Det som er viktig er å teste frem til testen blir negativt igjen, for man får EL først ca. 12-24 etter at den har blitt negativ. Tusen takk for svar🤗. Men jeg må ha det inn med t-skei🙈. Testa positiv mandag og tirsdag (like sterkt) og negativ onsdag. Er det da tirsdag eller onsdag som er eggløsningsdag? Altså det jeg lurer på egentlig, er når mine fruktbare dager er!🤷♀️ Anonymkode: 4419b...b11
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #6 Skrevet 28. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar🤗. Men jeg må ha det inn med t-skei🙈. Testa positiv mandag og tirsdag (like sterkt) og negativ onsdag. Er det da tirsdag eller onsdag som er eggløsningsdag? Altså det jeg lurer på egentlig, er når mine fruktbare dager er!🤷♀️ Anonymkode: 4419b...b11 Dette var forresten sist uke (15. og16. juni). Tok en graviditetstest i går (Lloyds tidligtest), og den fikk en svak strek innen 3-4 minutter. Men er så redd det er skyggestrek. Er tom for tester og laaangt til butikken😫 Anonymkode: 4419b...b11
Amatariel Skrevet 28. juni 2020 #7 Skrevet 28. juni 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det da tirsdag eller onsdag som er eggløsningsdag? Altså det jeg lurer på egentlig, er når mine fruktbare dager er!🤷♀️ Onsdag tenker jeg er mest sannsynlig, men kan også være torsdag. Dine fertile dager er tre dager før EL, selve EL og dagen etter EL.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #8 Skrevet 28. juni 2020 12 minutter siden, Amatariel skrev: Onsdag tenker jeg er mest sannsynlig, men kan også være torsdag. Dine fertile dager er tre dager før EL, selve EL og dagen etter EL. Takk🙏 Anonymkode: 4419b...b11
anonym5 Skrevet 28. juni 2020 #9 Skrevet 28. juni 2020 12 timer siden, Amatariel skrev: Mange kan ha lang LH-topp. Har hørt om flere som har opplevd positiv EL-test 2-4 dager. Det som er viktig er å teste frem til testen blir negativt igjen, for man får EL først ca. 12-24 etter at den har blitt negativ. Ikkje nødvendigvis. Eg vart gravid i vinter, hadde posotiv el-test mandag og tirsdag, tenkte då at el var onsdagen. Var på ultralyd i veke 7 og vart satt fram slik at el var mandagen😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå