AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #1 Skrevet 26. juni 2020 Hva tenker du? Norge har ihvertfall bedre lederskap enn Sverige, USA og Brasil. Anonymkode: 6d676...3e3 2
Aragorn ll Elessar Skrevet 26. juni 2020 #2 Skrevet 26. juni 2020 Vi har bare en landsmoder og det er Gyda Eiriksdatter
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #3 Skrevet 26. juni 2020 Nei, hun er Norges landsdirektør evt styreleder. Jeg synes hun har håndtert denne krisen på best måte under de forutsetningene hun har hatt, jeg kommer til å stemme på henne igjen ved neste valg. Men hun er ikke en fargeklatt av en person som byr til varme kallenavn som landsmoder. Anonymkode: 1f986...fb1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #4 Skrevet 26. juni 2020 Nei. Rikmannsmoder kanskje. Anonymkode: 76416...b94 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #5 Skrevet 26. juni 2020 Nei, det er hun ikke. Jeg liker faktisk stilen hennes på mange måter. Hun er ei grepa dame som tar de store løftene på strak, sterk arm. Jeg begynner å kjenne at jeg stoler på hennes dømmekraft og styring, men jeg stemmer aldri høyre. Der går grensen. Anonymkode: 5bbe8...aed 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #6 Skrevet 26. juni 2020 Nå når høyre-politikken setter inn igjen, og f.eks vil privatisere endel politioppgaver osv., da rakk hun vel bare å være landstante et lite sekund -nå er det påan igjen med alt det som ikke nødvendigvis trygger oss, men som heller skaper klasseforskjeller og mer usikkerhet blant folket, på andre områder. Anonymkode: 7dcc0...263 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #7 Skrevet 26. juni 2020 Betegnelsen er det nok pressen som bestemmer. Landsmøtet og landsfader (Gerhardsens) som begge er AP. De er Gro, Jens og Torbjørn. Fornavn og folkelig. Hvorfor ikke bulke Jens eller 0 skatt gro?? Hvem kom opp med jern Erna og Sutre Siv. MSM og venstrevridde journalister vil nok holde av de beste karakteristikkene til "sine egne". Anonymkode: 9fded...e5f
Gullik Skrevet 26. juni 2020 #8 Skrevet 26. juni 2020 (endret) Håper inderlig det, men tror dessverre ikke hun får en ny runde etter neste valg. Endret 26. juni 2020 av Gullik 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #9 Skrevet 26. juni 2020 Johan Nygaardsvold styrte landet under 2. verdenskrig, men ingen som kaller han for landsfader. Vil si at 2. verdenskrig var en større katastrofe for Norge enn Korona. Anonymkode: ad3a8...2d3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #10 Skrevet 26. juni 2020 IKKE I NÆRHETEN! Anonymkode: 3a0cb...ebb
The Kitten Skrevet 26. juni 2020 #11 Skrevet 26. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker du? Norge har ihvertfall bedre lederskap enn Sverige, USA og Brasil. Anonymkode: 6d676...3e3 Det skal ikke mye til å ha bedre lederskap enn disse landene, så det i seg selv er ikke imponerende. 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #14 Skrevet 27. juni 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Johan Nygaardsvold styrte landet under 2. verdenskrig, men ingen som kaller han for landsfader. Vil si at 2. verdenskrig var en større katastrofe for Norge enn Korona. Anonymkode: ad3a8...2d3 Men Nygaardsvold fikk jo av mange (inkludert AP- folk) nettopp skylden for at Norge var så uforberedt da krigen kom så det er ikke så rart. Anonymkode: a99c0...714 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #15 Skrevet 27. juni 2020 Nei, virkelig ikke. Det er tragisk hvordan høyresiden er manisk opptatt av at rike selskaper skal betale minst mulig i skatt til fellesskapet og lønninger til de ansatte, og la overskuddet gå til et par toppfolk, men med en gang det er en krise og de begynner å gå i minus skal staten komme inn med krisepakker og betale ut - skattebetalerene skal ikke få noe av overskuddet, men ta hele tapet, for det er dugnadsånd må vite... Det er håpløst. Anonymkode: db117...df5
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #16 Skrevet 27. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men Nygaardsvold fikk jo av mange (inkludert AP- folk) nettopp skylden for at Norge var så uforberedt da krigen kom så det er ikke så rart. Anonymkode: a99c0...714 Nå har vi hatt denne regjeringen i snart åtte år, og en av hjertesakene har vært å bygge ned det offentlige helsevesnet til fordel for det private og bygge ned norsk landbruk og dermed selvforsyningsevnen og heller satse på import, så Erna og co. kan vel sies å ha skyld i at Norge var uforberedt på denne krisen. Anonymkode: db117...df5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå