AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #1 Skrevet 26. juni 2020 Erfaringer med denne appen? Noen som har fått venner? Har akkurat lagd en profil. Swipet høyre på mange, men ikke fått noe respons enda. Håper å finne meg noen venninner Anonymkode: 05dc7...145
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #2 Skrevet 26. juni 2020 Nei, synes den er vanskelig. Blir overfladisk der mange møtes, så er det alltid alkohol i bildet. Vanskelig å få seg noe ekte venner der, blir for overfladisk og upersonlig. Anonymkode: 1f200...fe7 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #3 Skrevet 27. juni 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, synes den er vanskelig. Blir overfladisk der mange møtes, så er det alltid alkohol i bildet. Vanskelig å få seg noe ekte venner der, blir for overfladisk og upersonlig. Anonymkode: 1f200...fe7 Ja, dette var skuffende har swipet på så mange og ikke en eneste har swipet tilbake 😞 Anonymkode: 05dc7...145 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #4 Skrevet 27. juni 2020 Jeg har profil der, men har glemt helt av den. Mulig flere er i samme situasjon og det er derfor du ikke får match. Da jeg lagde profil var det veldig lite aktivitet, så flere har nok en sovende profil. Anonymkode: bfddf...df8 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #5 Skrevet 27. juni 2020 Ikke mye treff der gitt. Gikk over til go friendly app mange treff og invitasjoner😀 Anonymkode: 2fd77...b41
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #6 Skrevet 27. juni 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har profil der, men har glemt helt av den. Mulig flere er i samme situasjon og det er derfor du ikke får match. Da jeg lagde profil var det veldig lite aktivitet, så flere har nok en sovende profil. Anonymkode: bfddf...df8 Ja, mulig det. At det skal være så vanskelig å få seg venner i voksen alder 😕 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke mye treff der gitt. Gikk over til go friendly app mange treff og invitasjoner😀 Anonymkode: 2fd77...b41 Visste ikke om den, takk for tipset Anonymkode: 05dc7...145 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #7 Skrevet 21. juli 2020 På 26.6.2020 den 3.23, AnonymBruker skrev: Erfaringer med denne appen? Noen som har fått venner? Har akkurat lagd en profil. Swipet høyre på mange, men ikke fått noe respons enda. Håper å finne meg noen venninner Anonymkode: 05dc7...145 Har profil der, og er skuffa1 Jeg har swipet på mange og har fått kun 1 respons tilbake! Er 32 år singel og har ikke så mye som en gullfisk å ta vare på,så er også ganske så fleksibel! Skal møte en på torsdag denne uka fra denne appen..Blir spennende! Ingen store forhåpninger, gøy å møte nye folk! Ikke akkurat oppløftende lesing her inne om det nå heller.. Anonymkode: c05b1...d63
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #8 Skrevet 21. juli 2020 Ahh så bra at du starta tråden om denne! Syyykt skuffa! Og bra at flere mener det samme! Skal teste ut gofriendly. folk på vina er sykt overfladiske og sier ALDRI hei først. Har fått kun 8 dittos. Og aaaalllllle elsker vin. Og mange er geeks som har sære interesser. hvorfor kan ikke vi som er her inne (Som tydeligvis er seriøse) skrive sammen? en ekstra mailkonto eller en som vil ta imot pm? ☺️ Anonymkode: 80608...5c7
Jentepånett Skrevet 21. juli 2020 #9 Skrevet 21. juli 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ahh så bra at du starta tråden om denne! Syyykt skuffa! Og bra at flere mener det samme! Skal teste ut gofriendly. folk på vina er sykt overfladiske og sier ALDRI hei først. Har fått kun 8 dittos. Og aaaalllllle elsker vin. Og mange er geeks som har sære interesser. hvorfor kan ikke vi som er her inne (Som tydeligvis er seriøse) skrive sammen? en ekstra mailkonto eller en som vil ta imot pm? ☺️ Anonymkode: 80608...5c7 Kan godt melde og få inn flere vennskap:) Jente 32 år singel og bor i viken området. Fordel om du er i samme livssituasjon ikke et krav 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #10 Skrevet 21. juli 2020 Nice, sender pm nu Anonymkode: 80608...5c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå