AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #1 Skrevet 25. juni 2020 Er det noen mulighet for at jeg, 39 år gammel jente, fortsatt er attraktiv og ettertraktet hos menn? Eller skal jeg bare legge meg ned og dø? Jeg er helt singel og barnløs. Anonymkode: 61477...d43 3
Bruglen Skrevet 25. juni 2020 #2 Skrevet 25. juni 2020 Det er i hvert fall ikke alderen som er problemet 19
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #3 Skrevet 25. juni 2020 Nei, men tror brått du høyner dine sjanser om du innser at du er en (bør være en) kvinne. Anonymkode: 9a840...31f 21 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #4 Skrevet 25. juni 2020 Vel, det kommer jo helt an på om du er attraktiv eller ikke... 39-åringer er like varierte som alle andre. Og så er det på tide å omtale seg selv som en kvinne, ikke en jente. Du er en voksen kvinne som sikkert har ett og annet i bagasjen, mye opparbeidet kunnskap og styrke, vær stolt av det Anonymkode: 4ff4b...9dd 9
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #5 Skrevet 25. juni 2020 ingen over 18 er "jente" Anonymkode: ff60f...69a 12 2
Jr.Garcon Skrevet 25. juni 2020 #6 Skrevet 25. juni 2020 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen mulighet for at jeg, 39 år gammel jente, fortsatt er attraktiv og ettertraktet hos menn? Eller skal jeg bare legge meg ned og dø? Jeg er helt singel og barnløs. Anonymkode: 61477...d43 Selvsagt fortsatt attraktiv og ettertraktet -det er mange flotte 30-40+ kvinner Endret 25. juni 2020 av Jr.Garcon 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 25. juni 2020 #7 Skrevet 25. juni 2020 Jeg har sett kvinner på 39 og eldre som er attraktive så ja det er mulig. Men om du er det kan jeg ikke svare på. siden jeg vet ikke hvordan du ser ut. Og du er 39 du er kvinne ikke jente. 7
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #8 Skrevet 25. juni 2020 Hvorfor har jeg hele livet hørt at jeg er for gammel, da? Da jeg var 28 år fikk jeg vite av mamma at, ja, sånn ble livet mitt... Da jeg var 30 fikk jeg høre av menn at jeg hadde gått ut på dato, og at ingen ville ha meg... Så nå har jeg sittet i 9 år og deprimert... Fordi jeg har vært for gammel hele livet. Anonymkode: 61477...d43 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #10 Skrevet 25. juni 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen mulighet for at jeg, 39 år gammel jente, fortsatt er attraktiv og ettertraktet hos menn? Eller skal jeg bare legge meg ned og dø? Jeg er helt singel og barnløs. Anonymkode: 61477...d43 Jeg var 39 år og barnløs da jeg uventa blei singel. Tok noen uker på nett før jeg havna sammen med han jeg nå er kjæreste med. Selv om jeg ifølge en del menn på nett var både for gammel og for høy, hehe...Det dreit vel jeg i. Anonymkode: 875b4...ac7 5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #11 Skrevet 25. juni 2020 Jeg er straks 40, men har alltid følt meg ung. Og dermed blitt behandlet som om jeg er ung. Nå er jeg ikke singel, men om jeg var skulle jeg da lett funnet meg noen. Man har alltids en hale med menn som kommer om man vinker. Jeg tror problemet ditt er at du er negativ, ikke at du er gammel. Negative depressive mennesker er slitsomme og lite attraktive. Anonymkode: fbd48...445 17
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #12 Skrevet 25. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har jeg hele livet hørt at jeg er for gammel, da? Da jeg var 28 år fikk jeg vite av mamma at, ja, sånn ble livet mitt... Da jeg var 30 fikk jeg høre av menn at jeg hadde gått ut på dato, og at ingen ville ha meg... Så nå har jeg sittet i 9 år og deprimert... Fordi jeg har vært for gammel hele livet. Anonymkode: 61477...d43 Du høres litt ut som ei venninne jeg hadde, hun var alltid så "gammel". Kalte seg selv "gammel mor" da hun fikk barn som 27-åring. Og brukte sjampo for "eldrende hår". Hun lærte barna sine at hun var gammel, nevnte det stadig vekk. Det var tragikomisk å se hvordan hun holdt på. Anonymkode: 51051...a72 11
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #13 Skrevet 25. juni 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du høres litt ut som ei venninne jeg hadde, hun var alltid så "gammel". Kalte seg selv "gammel mor" da hun fikk barn som 27-åring. Og brukte sjampo for "eldrende hår". Hun lærte barna sine at hun var gammel, nevnte det stadig vekk. Det var tragikomisk å se hvordan hun holdt på. Anonymkode: 51051...a72 Det er jo ikke så farlig å føle seg gammel hvis man liker å være gammel! 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er straks 40, men har alltid følt meg ung. Og dermed blitt behandlet som om jeg er ung. Nå er jeg ikke singel, men om jeg var skulle jeg da lett funnet meg noen. Man har alltids en hale med menn som kommer om man vinker. Og jeg har følt meg steingammel siden jeg var tenåring, er nå eldre enn deg, og har det på samme måte som deg. Tror ikke det har så mye å si hvor ung eller gammel man føler seg, men heller hvor fornøyd man er med å være det. Anonymkode: 9a840...31f 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #14 Skrevet 26. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har jeg hele livet hørt at jeg er for gammel, da? Da jeg var 28 år fikk jeg vite av mamma at, ja, sånn ble livet mitt... Da jeg var 30 fikk jeg høre av menn at jeg hadde gått ut på dato, og at ingen ville ha meg... Så nå har jeg sittet i 9 år og deprimert... Fordi jeg har vært for gammel hele livet. Anonymkode: 61477...d43 Det har du problemet. Ikke alderen, men tankegangen din. DEN er ikke attraktiv! Jeg er forøvrig 45 år, og føler meg fremdeles attraktiv. Mangler absolutt ikke på interesse fra menn. Godt gift er det imidlertid bare å ta det som komplimenter, og ha fokus på at min flotte mann også synes jeg er verdt innsatsen. 😄 Anonymkode: d0ff4...9c8 6
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #15 Skrevet 26. juni 2020 Jeg har ingen selvtillit til menn som mange av dere har... Føler meg ikke pen nok eller god nok eller bra nok... Føler jeg ikke har så mye å komme med, også er jeg sjenert... Tenker at ingen liker meg, og at menn ikke ser meg... De ser heller de penere vennene mine. Anonymkode: 61477...d43 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #16 Skrevet 26. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har jeg hele livet hørt at jeg er for gammel, da? Da jeg var 28 år fikk jeg vite av mamma at, ja, sånn ble livet mitt... Da jeg var 30 fikk jeg høre av menn at jeg hadde gått ut på dato, og at ingen ville ha meg... Så nå har jeg sittet i 9 år og deprimert... Fordi jeg har vært for gammel hele livet. Anonymkode: 61477...d43 Men du vet selv at det ikke er sant at man er gammel? Gammel er 80+ for de aller fleste og du er nok attraktiv for en del menn uansett om du ikke er 20 lenger. Menn som sier sånne ting med at man er gått ut på dato osv er menn som ikke er gode menn og en klar indikasjon på hvem du skal holde deg unna. Ja man kan si at kvinner er penest i 20 årene, men menn som skal slenge dritt om sånt er de som egentlig forakter kvinner og mest sannsynlig mener kvinner kun skal eksistere for å være pene. Det er bare en ubrukelig hersketeknikk. Det spesielle er at menn sier de sliter på markedet,blir ufrivillig barnløse osv eller snakker varmt om disse "stakkars" mennene taper seriøsitet når de slenger ut dette med 30+ er no-go. Jeg er jo litt skeptisk selv fordi man hører mye om utgått på dato/verdiløs,alle over 30 på datingsider er desperate,vi er stygge,kun gode for tøm og røm osv så jeg synes det faktisk er vanskelig dette med å date. Når man får prentet inn dette fra menn selv så får man jo en følelse at det ikke er noe poeng å prøve å date noen og at man bare kaster bort tiden hvis man prøver..Man får da en gruppe kvinner som ikke tør søke en partner i den tro at vi er verdiløse i menn sine øyne. I tillegg mister man sympati når menn sier de sliter med dating eller hører ikke på dem når de kaller oss kravstore fordi det å mene alle over 30 er søppel og uaktuelt er jo rimelig kravstort i seg selv.. Anonymkode: 5ab53...95e 7
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #17 Skrevet 26. juni 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: Er det noen mulighet for at jeg, 39 år gammel jente, fortsatt er attraktiv og ettertraktet hos menn? De færreste er ettertraktet, men det betyr ikke at man ikke kan få en kjæreste. 39 år gamle damer blir sjelden sjekka opp på gata om det er det du tenker på. Har du prøvd å lage en profil på ei datingside feks? Anonymkode: f986a...e86 1
Mr&Ro Skrevet 26. juni 2020 #18 Skrevet 26. juni 2020 Haha😊 Tuller du? Nei, du er attraktiv for noen, du ser det bare ikke. Er det ikke noen menn rundt deg som oppfører seg litt rart rundt deg og tilfeldigvis dukker opp og slår av en prat? Menn er forskjellige, de fleste kommer ikke på en hvit hest i skinnende rustning, men i en Anonym Toyota. 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #19 Skrevet 26. juni 2020 Jeg er 45 og har draget på menn helt ned til 30, og jeg er ikke noen supermodell! Men jeg er glad og fornøyd med livet, og det er nok mye derfor jeg er så "ettertraktet". Få hjelp til å endre tankegangen din, så skal du se livet ditt faller på plass og at du får deg en fin kjæreste! Men du ødelegger med den holdningen din, dessverre, som mammaen din antagelig er skyldig i. Men bare du kan stoppe den, det hjelper ikke å skylde på noen! Lykke til! 😄 Anonymkode: 641b3...0d9 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #20 Skrevet 26. juni 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har jeg hele livet hørt at jeg er for gammel, da? Da jeg var 28 år fikk jeg vite av mamma at, ja, sånn ble livet mitt... Da jeg var 30 fikk jeg høre av menn at jeg hadde gått ut på dato, og at ingen ville ha meg... Så nå har jeg sittet i 9 år og deprimert... Fordi jeg har vært for gammel hele livet. Anonymkode: 61477...d43 DU bestemmer over livet ditt. Jeg er 48 og føler meg attraktiv. For folk på din egen alder kan man være attraktiv. Hva legger du i å være for gammel? Anonymkode: 926fa...56c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå