Gå til innhold

Tour`en

Mistyen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*M* skrev:
Forresten, andre enn meg som liker Dag Otto? Synes han er så fantastisk (ufrivillig) morsom

:ler2: Ja, det kan jeg godt være enig med deg i! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får vi bare glede oss til neste år.. :)

Litt skuffet over at Lance vant - har egentlig aldri likt han. Syns han virker litt klysete (selv om folk sier noe annet), og at han skulle få lov til å legge opp med seier i TdF bidrar vel bare til at han blir enda mer klyse. Som sammenlagtfavoritt hadde jeg Ivan Basso - også har jeg av en eller annen grunn sansen for Vinokourov. Synd han ikke går til Credit Agricole som det først ble antydet.

Synd at ikke Kurt Asle greide en etappeseier - jeg satt og hoppet i sofaen da han stakk 1 km før mål.. :forvirret:

En ting som irriterte meg var Thor Hushovd - han var så innmari sjølsikker at det nesten ble for mye. Å stå å si at han er den beste spurteren er jo bare tull når han ble slått av Robbie (McEwen) hele tiden. Han er den beste poengsankeren, ja.. der er vi enige Thor (men ikke hvis McEwen ikke hadde blitt disket for oksehodet sitt..). :) Men den grønne trøye fortjente du, og jeg unner deg den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesten

Det er da både Spania rundt og VM før sesongen er over for denne gang. Ingen grunn til å vente 11 måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visst har vi Vuelta'n og VM å glede oss til! Dette året er fantastisk; først var jeg 15 dager i Frankrike og fulgte TdF, og i september setter jeg meg på flyet til Madris! WHEEEEE! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...