Mistyen Skrevet 4. juli 2005 #1 Del Skrevet 4. juli 2005 Følger dere TdF i år? Ble hektet på det da lillegull ble født og satt klistret til tv`n til alle etappene da(for to år siden). Etter det har det blitt sånn at jeg må følge med, og det er utrolig spennende når det blir sluttspurter da Heier selvfølgelig på Thor Hushovd, men tipper Armstrong som vinner av hele greia i år igjen. Fler enn meg som følger med, og hvem er deres favoritt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sykkelfrelst Skrevet 4. juli 2005 #2 Del Skrevet 4. juli 2005 Tror jeg ble hektet for en tre, fire år siden etter at jeg så Lance Armstrong fosse ifra alle i en vanvittig oppoverbakke nede i Pyreneene. Det var knallvarmt hjemme i stua den dagen, men det var varmere der nede, så jeg fikk stor respekt for de som klarer å holde ut det der. Jeg heier egentlig ikke på noen. Det er bare så morsomt å se løpet, det som skjer rundt og høre kommentarene til TV-reporterene (Eurosport er best i så måte). Men jeg var imponert over måten Lance Armstrong tok knekken på alle andre i den første etappen i år. Og så er det alltid spennende når Didi Senft dukker opp i sitt kostyme. Her er et helt herlig bilde av ham http://www.cyclingnews.com/photos/2005/jun...hp?id=stage8/21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 4. juli 2005 #3 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg følger med! Eller - jeg jobber så mye for tiden at jeg ikke kan sitte klistret samtlige sendetimer daglig, men jeg er absolutt hekta. Jeg vil ha Guro Fostervolds jobb! Synes det er kanon at vi har to så gode norske gutter med, Hushovd er jo min favoritt, men jeg håper virkelig Arvesen klarer å unngå så mye nærkontakt med asfalten dette året. Armstrong har jeg ikke sansen for, synes ikke han representerer det jeg forbinder med sykkelmiljøet (han er farlig lite kontinental den mannen, virker på en måte så fjern i forhold til det øvrige sykkelmijløet), men håper på en måte at han klarer det i år og, bare fordi det er helt utrolig å vinne så mange år på rad. Dessuten synes jeg det er knall at TV2 satser så veldig på dette - det blir nok en skrytemail til dem dette året også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 4. juli 2005 Armstrong har jeg ikke sansen for, synes ikke han representerer det jeg forbinder med sykkelmiljøet (han er farlig lite kontinental den mannen, virker på en måte så fjern i forhold til det øvrige sykkelmijløet), men håper på en måte at han klarer det i år og, bare fordi det er helt utrolig å vinne så mange år på rad. Det er ikke sånn at han er min favoritt heller, jeg er bare imponert over at han faktisk har vunnet så mange ganger. Egentlig er jeg imponert over at noen klarer å gjennomføre så mange timer på sykkel over så lang tid - og i den varmen! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 5. juli 2005 #5 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg følger med. Imonerende ritt.. Min favoritt er Thor Hushovd seffer's, men Boonen er en god nr. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viblie Skrevet 5. juli 2005 #6 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg følger med også. Har vært hektet siden jeg flyttet hit til Danmark. Så en 4 års tid. Hushovd er selvfølgelig min favorit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 5. juli 2005 #7 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg følger også med når jobben og livet ellers tillater det. Favorittene, i den grad jeg har noen favoritter er det Basso/CSC og Hushovd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 14. juli 2005 #8 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg ble hektet i fjor, og så hver eneste etappe. Nå har jeg gått og gledet meg helt siden tidlig i våres, men nå jobber jeg så mye, så jeg får nesten ikke fulgt med. Får bare med meg sammendragene på kvelden, og det blir ikke helt det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. juli 2005 #9 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg følger også med. Ble bitt av basillen for et par år tilbake.... Er ikke sånn at jeg sitter og ser alle etappene... men prøver å få med meg avslutningene og er det dårlig vær.... ja så frister TV'n da... når man har ferie. Favoritten er selvsagt Thor Hushovd... og jeg tror han har gode sjanser for å ta den grønne trøya totalt i år. Særlig nå som Boonen er ute... Thor gjorde en knallbra etappe i dag... Tok til og med poeng på O'Grady... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 15. juli 2005 Forfatter #10 Del Skrevet 15. juli 2005 Han beviste hvertfall i går at han var/er verdig til å bære den grønne trøya,selv om han fikk den pga at Boonen måtte trekke seg. Men som Dag Otto sa, en del av tour`en er å holde seg på sykkelen, det gjorde ikke Boonen, så Thor har den grønne trøya redelig og fortjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst<3 Skrevet 15. juli 2005 #11 Del Skrevet 15. juli 2005 Jeg følger ganske godt med egentlig- og synes det er interessant. Ser svært sjelden en hel etappe, men lar ofte TV'n stå å surre, og får selvfølgelig med meg avslutningene. Heier på de norske gutta, og håper virkelig at Hushovd klarer å holde på den grønne trøya. Selvom Hushovd kanskje er den mest profilerte, har jeg faktisk mer sans for Arvesen. Han virker så sympatisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guest Skrevet 15. juli 2005 #12 Del Skrevet 15. juli 2005 Venter med spenning på at faenskapet slutter slik at de normale tvprogrammene kommer tilbake. TV2 viser jo den jævla dritten hele døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 15. juli 2005 #13 Del Skrevet 15. juli 2005 Ser jeg. Spennende er det, og en lærer masse om Frankrike på veien Tv2 og Kaggestad er bare veldig veldig bra! Blir bare mer gøy å se på nå når syklistene ikke er stinne av dop, og blir slitne som normale folk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenneth Skrevet 16. juli 2005 #14 Del Skrevet 16. juli 2005 Venter med spenning på at faenskapet slutter slik at de normale tvprogrammene kommer tilbake. TV2 viser jo den jævla dritten hele døgnet. ← Hvis du opplever spenning i påvente av at touren skal bli ferdig, må jeg si jeg stiller meg undrende til hvor innholdsrikt livet ditt er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guest Skrevet 18. juli 2005 #15 Del Skrevet 18. juli 2005 Det må være den største dritten som invaderer tv skjermen hvert år og de som faktisk sitter og ser på denne gørra kan ikke ha mye å fylle dagene med. Selv trim for eldre slår dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. juli 2005 #16 Del Skrevet 19. juli 2005 Det må være den største dritten som invaderer tv skjermen hvert år og de som faktisk sitter og ser på denne gørra kan ikke ha mye å fylle dagene med. Selv trim for eldre slår dette. ← Overhode ikke enig! Og selv om jeg følger med, så betyr ikke det at jeg sitter foran TV'n hele dagen. Syntes du virkelig gamle repriser av "Familisagaen De syv søstre" eller lignende er bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 19. juli 2005 #17 Del Skrevet 19. juli 2005 Kjempegøy!! Ser å hver dag når jeg kommer fra jobb, men synes godt de kunne begrenset sendingen litt på kvelden. Kult at de sender hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. juli 2005 #18 Del Skrevet 22. juli 2005 Thor leder ennå med 15 poeng på O'Grady i kampen om den grønne trøya etter dagens etappe. Blir spennende med den "speed-etappen" imorgen... Kanskje kan Thor ta en etappeseier? Ligger i hvert fall godt an i forhold til den grønne trøya sammenlagt... det er moro! God TOUR-helg til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 24. juli 2005 #19 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Ja, jeg ser litt, spennende i spurten og sånn. Mvh Yvonne Endret 24. juli 2005 av yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 24. juli 2005 #20 Del Skrevet 24. juli 2005 Ble hekta for 2 år siden og har fulgt nøye med i år. Unner Lance seieren i sin siste Tour. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå