AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #1 Skrevet 25. juni 2020 Har funnet meg en elsker og vi planlegger om å møtes å ha sex. Siden ingen av oss får dette i forholdet. Han har sagt at han ønsker å kysse meg,men der har jeg sagt at jeg ønsker ikke å gjøre dette siden jeg ønsker ikke å blande inn følelser og at jeg ønsker kun å ha sex. Hva pleier dere å gjøre den første gangen dere møtes og blei det kleint osv? Anonymkode: a1a7c...d26
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #2 Skrevet 25. juni 2020 Er det første gang dere møtes i virkeligheten? Hva om dere ikke eier kjemi da? Anonymkode: 959a3...178
bullehurk Skrevet 25. juni 2020 #3 Skrevet 25. juni 2020 Sex uten kyssing/klining er uaktuelt for meg, elsker eller ikke. 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #4 Skrevet 26. juni 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det første gang dere møtes i virkeligheten? Hva om dere ikke eier kjemi da? Anonymkode: 959a3...178 Er den første gangen. Vet at han ønsker å komme på besøk når jeg har fri siden jeg jobber turnus og har fri i ukedagene. At han kommer før han skal på jobb. Så tenker at han kan ta seg en tur sånn. Anonymkode: a1a7c...d26
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #5 Skrevet 26. juni 2020 5 timer siden, bullehurk skrev: Sex uten kyssing/klining er uaktuelt for meg, elsker eller ikke. Jeg er usikker så det kan vær at jeg bytter mening. Anonymkode: a1a7c...d26
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #6 Skrevet 26. juni 2020 Litt annen situasjon her da min elsker er en kollega. Vi er begge gift. Vi sendt en del meldinger en kveld og ble klart at vi begge var betatt av hverandre. Bestemte oss for å treffes for å snakke sammen og avklare ting. Tok vel bare et par minutter før klærne var av. Begjæret var for stort. Vi kysser når vi har sex og hvis vi er et sted på jobb hvor ingen ser oss. Koser og snakker etter sex. Det har ikke vart så lenge så hvor lurt det er kan jeg ikke svare på enda... Anonymkode: d833a...a27 1
Bamseklemmer Skrevet 26. juni 2020 #7 Skrevet 26. juni 2020 (endret) 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Han har sagt at han ønsker å kysse meg,men der har jeg sagt at jeg ønsker ikke å gjøre dette siden jeg ønsker ikke å blande inn følelser og at jeg ønsker kun å ha sex. Er du redd det ødelegger forholdet til mannen din😂 Endret 26. juni 2020 av Bamseklemmer 6
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #8 Skrevet 26. juni 2020 Møt på hotell. Betal kontant. Da har dere all tid og uten den ekstra stressfaktoren. Hvis du får dårlig samvittighet og avbryter etter første gang, så slipper du å se på sengen hvor det skjedde. "Ikke-kysse" regelen din virker som om du ikke helt har skjønt hva du kommer til å gjøre. Du får deg en elsker. Selvfølgelig er det følelser involvert. Anonymkode: 22f6c...0f9 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #9 Skrevet 26. juni 2020 8 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Er du redd det ødelegger forholdet til mannen din😂 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Møt på hotell. Betal kontant. Da har dere all tid og uten den ekstra stressfaktoren. Hvis du får dårlig samvittighet og avbryter etter første gang, så slipper du å se på sengen hvor det skjedde. "Ikke-kysse" regelen din virker som om du ikke helt har skjønt hva du kommer til å gjøre. Du får deg en elsker. Selvfølgelig er det følelser involvert. Anonymkode: 22f6c...0f9 Jeg vet hva det innebærer 😄 Anonymkode: a1a7c...d26 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #10 Skrevet 26. juni 2020 Du er allerede utro ved å i heletatt planlegge dette, så litt kyssing vil hverken gjøre deg mer eller mindre utro. Anonymkode: 9213f...5e8 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #11 Skrevet 26. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Møt på hotell. Betal kontant. Da har dere all tid og uten den ekstra stressfaktoren. Hvis du får dårlig samvittighet og avbryter etter første gang, så slipper du å se på sengen hvor det skjedde. "Ikke-kysse" regelen din virker som om du ikke helt har skjønt hva du kommer til å gjøre. Du får deg en elsker. Selvfølgelig er det følelser involvert. Anonymkode: 22f6c...0f9 Dette er noe som jeg har lyst til så kommer nok ikke til å avbryte. Fordi jeg og elsker ikke får dette behovet hjemme. Vet også hva jeg går inn i. Anonymkode: a1a7c...d26
Bamseklemmer Skrevet 26. juni 2020 #12 Skrevet 26. juni 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet hva det innebærer 😄 Ok, jeg er imot utroskap i min verden, men jeg har sluttet å dømme andre. Hva du velger har jeg ikke noe med uansett. Men som oftest er folk dømmende før de vet bakrunnen, mange tilfeller er det for lite eller null sex, noen tillater ikke åpent forhold og noen tør ikke å snakke om det engang... Jeg kjenner ei som er utro, mannen lever i uvitenhet men er verdens lykkligste mann, fordi han har ei smilende dame rundt seg. De er begge lykkelige🙄 Kyss er mere intimt enn sex ja, og følelsene kommer som regel etter kyssing. Klarer du å stenge av følelsene er du flink😅 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #13 Skrevet 26. juni 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har funnet meg en elsker og vi planlegger om å møtes å ha sex. Siden ingen av oss får dette i forholdet. Han har sagt at han ønsker å kysse meg,men der har jeg sagt at jeg ønsker ikke å gjøre dette siden jeg ønsker ikke å blande inn følelser og at jeg ønsker kun å ha sex. Hva pleier dere å gjøre den første gangen dere møtes og blei det kleint osv? Anonymkode: a1a7c...d26 Vi startet med å kysse, før vi hilste tilogmed. Så dro vi til et hotell vi hadde booket og hadde fantastisk sex og gode samtaler i mange timer. Anonymkode: 87017...023
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #14 Skrevet 26. juni 2020 55 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Ok, jeg er imot utroskap i min verden, men jeg har sluttet å dømme andre. Hva du velger har jeg ikke noe med uansett. Men som oftest er folk dømmende før de vet bakrunnen, mange tilfeller er det for lite eller null sex, noen tillater ikke åpent forhold og noen tør ikke å snakke om det engang... Jeg kjenner ei som er utro, mannen lever i uvitenhet men er verdens lykkligste mann, fordi han har ei smilende dame rundt seg. De er begge lykkelige🙄 Kyss er mere intimt enn sex ja, og følelsene kommer som regel etter kyssing. Klarer du å stenge av følelsene er du flink😅 Er også i mot utroskap,men jeg får ikke utforske i forhold til den sexbiten. Forstår hva du mener. Anonymkode: a1a7c...d26 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #15 Skrevet 26. juni 2020 Mannen ønsker ikke å slikke meg,ha analsex og ha forskjellige stillinger. Dette vet elskeren om og ja jeg vet at det er ikke korrekt overfor mannen. Anonymkode: a1a7c...d26
Gjest Alterego666 Skrevet 26. juni 2020 #16 Skrevet 26. juni 2020 Vi møttes første gang på café. Etter ca 10 minutter gikk hun er tur på toalettet. Når hun kom tilbake til bordet og hadde satt seg, holdt hun peke- og langfingeren opp under nesa mi. Etter det har det vel grovt sett vært oss to, selv om det skulle ta lang tid før vi ble et par.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #17 Skrevet 26. juni 2020 Dette er bare kvalmende. Trist å lese om hvor dårlige og råtne mennesker kan være. Om dere er i et sexløst forhold, gå ut av forholdet da vel, i stedet for å svike partneren deres på denne måten. Anonymkode: 430f9...45f 2
bullehurk Skrevet 26. juni 2020 #18 Skrevet 26. juni 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er bare kvalmende. Trist å lese om hvor dårlige og råtne mennesker kan være. Om dere er i et sexløst forhold, gå ut av forholdet da vel, i stedet for å svike partneren deres på denne måten. Anonymkode: 430f9...45f Jamen så la være å gå inn på tråden da. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #19 Skrevet 26. juni 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er den første gangen. Vet at han ønsker å komme på besøk når jeg har fri siden jeg jobber turnus og har fri i ukedagene. At han kommer før han skal på jobb. Så tenker at han kan ta seg en tur sånn. Anonymkode: a1a7c...d26 Du kan da i det minste ha et snev av respekt når alt annet går ut og holde det utenfor hjemmet. Anonymkode: f201f...bd9 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #20 Skrevet 26. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan da i det minste ha et snev av respekt når alt annet går ut og holde det utenfor hjemmet. Anonymkode: f201f...bd9 Vi har tenkt å gjøre dette i leiligheten hans siden han pendler. Kjenner at det er mest korrekt også slik som du sier 😊 Anonymkode: a1a7c...d26 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå