Gå til innhold

Hvordan kan du beskrive ønske om å bli '"tatt"

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det kan ta lang tid å forstå ulike kvinners ønsker og lyster, på grunn av dårlig kommunikasjon. Da mange menn er vokst opp med lærdom om at vi må være forsiktige med kvinner , har jeg sett at dette ofte er feil. Dere er tøffere og råere enn det jeg har forstått. 

Så hvordan kan du opplyse en mann om hvordan vi skal  "TA" deg på en bra måte?

Endret av Puls69
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 timer siden, Puls69 skrev:

Det kan ta lang tid å forstå ulike kvinners ønsker og lyster, på grunn av dårlig kommunikasjon. Da mange menn er vokst opp med lærdom om at vi må være forsiktige med kvinner , har jeg sett at dette ofte er feil. Dere er tøffere og råere enn det jeg har forstått. 

Så hvordan kan du opplyse en mann om hvordan vi skal  "TA" deg på en bra måte?

Hvor tøff jeg er, varierer! De første årene kunne jeg overhodet ikke tenke meg å bli tatt hardt. Nå liker jeg å kjenne begjæret hans og elsker når han tar meg hardt. Men ikke alltid. Noen få ganger ombestemmer jeg meg også midt i. Og I tillegg varierer det fra kvinne til kvinne. Så kommunikasjon er kjempe viktig uavhengig av hvor mye man tror man forstår kvinner. 

Vanligvis bare sier jeg hva jeg vil ha (f.eks. «Ro ned litt...» eller «Ta. Meg. Hardt. NÅ!»). Hvis jeg vil ha det råere, så kan jeg også skru opp «råheten» i det jeg selv gjør - vanligvis tar han hintet. 

(Forresten, jeg synes det er stor forskjell på å bli tatt hardt og å bli tatt med vold. Spørsmålet ditt handler jo ikke om det i det hele tatt, men bare sånn i tilfelle noen andre leser og tror det bare er å ta seg til rette.)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Fioljenta said:

Hvor tøff jeg er, varierer! De første årene kunne jeg overhodet ikke tenke meg å bli tatt hardt. Nå liker jeg å kjenne begjæret hans og elsker når han tar meg hardt. Men ikke alltid. Noen få ganger ombestemmer jeg meg også midt i. Og I tillegg varierer det fra kvinne til kvinne. Så kommunikasjon er kjempe viktig uavhengig av hvor mye man tror man forstår kvinner. 

Vanligvis bare sier jeg hva jeg vil ha (f.eks. «Ro ned litt...» eller «Ta. Meg. Hardt. NÅ!»). Hvis jeg vil ha det råere, så kan jeg også skru opp «råheten» i det jeg selv gjør - vanligvis tar han hintet. 

(Forresten, jeg synes det er stor forskjell på å bli tatt hardt og å bli tatt med vold. Spørsmålet ditt handler jo ikke om det i det hele tatt, men bare sånn i tilfelle noen andre leser og tror det bare er å ta seg til rette.)

Veldig godt svar. Jeg støtter alt dette ☺️

Anonymkode: fd660...b2a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og noen kvinner er ikke slik som mange tror at de må være i seksuallivet. De liker å elske vennlig med sin partner og det er noe helt annet. Pakk bort voldsomhetene, spør deres partner om hva vedkommende liker eller ikke, så tar dere det derfra med hver enkelt person. Kvinner er også veldig forskjellige. Det er menn også.

Anonymkode: ef1b5...70d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Alt handler ikke om at penis skal inn i vagina fortest mulig, hun må være komfortabel med deg, det er det første du burde bekymre deg over. 

Anonymkode: b4365...fd1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt handler ikke om at penis skal inn i vagina fortest mulig, hun må være komfortabel med deg, det er det første du burde bekymre deg over. 

Anonymkode: b4365...fd1

For oss mannfolk gjør det det. Vi må derimot late som det ikke er sånn en stund, før vi kommer dit.

Anonymkode: 78766...37b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å bli tatt er ikke nødvendigvis å bli tatt hardt.

For meg er å bli tatt at han gir fritt utløp for egne lyster. Vanligvis er han mer opptatt av min nytelse enn egen, så de gangene han slipper seg helt løst blir jeg helt sinnsykt tent. Når begjæret er ukontrollert.
Han selv synes det er nesten ubehagelig, han føler seg egoistisk, men samtidig så forstår han min reaksjon. Han har det på samme måte når jeg "bruker ham" fordi jeg er ekstremt kåt. 

I bunn og grunn er det (for meg) snakk om å føle seg begjært.

Anonymkode: 2fa82...030

• Liker 6
Gjest Alterego666
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For oss mannfolk gjør det det. Vi må derimot late som det ikke er sånn en stund, før vi kommer dit.

Ikke bland meg inn i dine overfladiske generaliseringer!

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Hahaha! Det er nok litt sannhet i dette. 

Men, vent til den dagen du blir ordentlig forelsket. Så forelsket at du får gåsehud på armene dine. Når du finner Henne. Da vil du forandre mening, for du vil smake og kysse hver eneste cm av henne. Hvert eneste kyss, lukten av henne, stemmen hennes. Du er fortapt i henne, du nyter hver eneste kosestund og du vil aldri klare deg uten din lille prinsesse. 

Anonymkode: 3fef3...8c4

• Liker 2
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er kanskje ment som humor, men nei. Bare nei.

AnonymBruker
Skrevet

Du har fått noen gode svar. Jeg liker ikke å føle smerte eller at ting føles voldelig. Men jeg liker definitivt følelsen av at han begjærer meg så mye at han mister kontroll. Når jeg sier 'mister kontroll', så mener jeg ikke at han gjør akkurat det han vil. Jeg mener, han har problemer med å kontrollere sine egne lyster, og det både høres og føles. Jeg er veldig glad i kommunikasjon. Det vil ikke si at jeg synes at man skal prate om ting underveis, for det kan fort bli litt for klinisk. Det jeg gjør er å fortelle partneren min tydelig hva jeg liker med lyder. Gjør han noe jeg virkelig liker, så er jeg veldig tydelig på det med ord, lyder og kroppsspråk. Gjør han noe jeg absolutt ikke liker, så sier jeg 'nei, ikke det'. Gjør han noe jeg er nøytral til, så bruker jeg kroppspråk/"flytter" på han for å gjøre noe annet. Og jeg er kjapp til å si 'hardere' om jeg vil at han skal bli litt røffere i bevegelsene. Har aldri opplevd problemer med å bli hørt under sex før. Føler at menn flest er villig til å høre underveis. Noen trenger kanskje litt tydeligere tegn enn andre, men det går som oftest veldig fint. Jeg gjør også mitt beste for å få menn jeg er med til å slippe seg løs. Om de vet at jeg gir beskjed/sier ifra om hva jeg vil og liker, så er det enklere for de å slippe seg løs. Om jeg slipper meg løs, så slipper de seg løs. Om jeg bare ligger der, så gjør de jo ikke noe særlig selv, for da vet de jo ikke hva som er greit og ikke. Man må ha verbal og ikke-verbal kommunikasjon gjennom hele greia.

Om ei jente egger deg på og viser entusiasme, så er det bare å kjøre på. For meg, den beste lyden som finnes er av en fyr som koser seg og ikke klarer å kontrollere seg. Det finnes ikke noe bedre enn det. 

Anonymkode: 5b342...354

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg legger meg på en massasjebenk og får deilig helkroppsmassasje, som jeg vet ender opp med at han tar meg analt til slutt, forventningen og spenningen i magen som bygger seg opp mens jeg nyter og nyter. Å glede seg til klimaks, og når han til slutt masserer rundt åpningen før han avslutter - først lekende, tar styringen, bestemt, trangt, så ufattelig godt og rått, bestemt, nesten brutalt men samtidig ikke - bare ren nytelse, og jeg mentalt bare forsvinner i en herlig bølgete eksplosjon. Dette er for meg å bli «tatt». 

Anonymkode: e3e46...355

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje for deg. Men menn er også forskjellige. 

Det er flere som tror menn er en slags sexrobot som hele tiden vil, og som kan kommanderes hit eller dit. 

Kommunikasjon er nødvendig for begge parter. 

• Liker 1
Skrevet
På 26.6.2020 den 8.59, Fioljenta skrev:

Godt svar. Du forsto det. Seff handler dette ikke om vold, men at det er viktig med annet enn vaniljesex. Når det passer...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drømmer ikke om å bli tatt, men å ta. 

Anonymkode: 227a5...f61

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har fått noen gode svar. Jeg liker ikke å føle smerte eller at ting føles voldelig. Men jeg liker definitivt følelsen av at han begjærer meg så mye at han mister kontroll. Når jeg sier 'mister kontroll', så mener jeg ikke at han gjør akkurat det han vil. Jeg mener, han har problemer med å kontrollere sine egne lyster, og det både høres og føles. Jeg er veldig glad i kommunikasjon. Det vil ikke si at jeg synes at man skal prate om ting underveis, for det kan fort bli litt for klinisk. Det jeg gjør er å fortelle partneren min tydelig hva jeg liker med lyder. Gjør han noe jeg virkelig liker, så er jeg veldig tydelig på det med ord, lyder og kroppsspråk. Gjør han noe jeg absolutt ikke liker, så sier jeg 'nei, ikke det'. Gjør han noe jeg er nøytral til, så bruker jeg kroppspråk/"flytter" på han for å gjøre noe annet. Og jeg er kjapp til å si 'hardere' om jeg vil at han skal bli litt røffere i bevegelsene. Har aldri opplevd problemer med å bli hørt under sex før. Føler at menn flest er villig til å høre underveis. Noen trenger kanskje litt tydeligere tegn enn andre, men det går som oftest veldig fint. Jeg gjør også mitt beste for å få menn jeg er med til å slippe seg løs. Om de vet at jeg gir beskjed/sier ifra om hva jeg vil og liker, så er det enklere for de å slippe seg løs. Om jeg slipper meg løs, så slipper de seg løs. Om jeg bare ligger der, så gjør de jo ikke noe særlig selv, for da vet de jo ikke hva som er greit og ikke. Man må ha verbal og ikke-verbal kommunikasjon gjennom hele greia.

Om ei jente egger deg på og viser entusiasme, så er det bare å kjøre på. For meg, den beste lyden som finnes er av en fyr som koser seg og ikke klarer å kontrollere seg. Det finnes ikke noe bedre enn det. 

Anonymkode: 5b342...354

Veldig bra svar. Og alle svar bekrefter hvor forskjellige vi er. Og at vi må ha et godt samspillog trygghet før vi kan slippe løs... Og for egen del slippe mer løs enn fordommene har lagt opp til.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ønsker du å ta en mann da?

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, styrmannen skrev:

Hvordan ønsker du å ta en mann da?

Der det går an.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ring meg.

Anonymkode: c16c1...e6a

Gjest Alterego666
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Der det går an.

Deilig med damer som vet å forsyne seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...