Gå til innhold

Norske jordbær - jippi - har du smakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:danse: Norske jordbær ER best! :danse:

Jeg har lenge sagt at de belgiske ikke er så ille, men de norske er kjempe gode!!

Smakte mine første norske bær i dag.

30 kr. kurven går liksom an. Men de blir vel billigere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Leola
Skrevet

Enig, de er utrolig gode. Spiser jordbær hver dag mens jeg kan ...

Til neste sommer har jeg mine egne jordbær, gleder meg til det :-)

Skrevet

Ja,det er virkelig forskjell!!! Har nettop spist gode norske jordbær med vaniljeis. :sikle:

Skrevet

Nam nam....

Har kjøpt en kurv nå som skal spises i kveld, med vaniljeis til :sikle:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg elsker alle jordbær uansett hvor de kommer fra, men gleder meg til det store jordbær-raset kommer her jeg bor (østlandet), som i følge lokalavisen som har snakket med bonden sjøl blir til neste uke hvis været holder seg. (hehe, små forhold).

Da blir prisene greie, og jeg skal hamstre!

I fjor rørte jeg sammen bittelitt jordbær og satte boksen i fryseren. En kald januarmorgen satte vi dem til livs på nystekt brød, en ubeskrivelig opplevelse. Så det skal jeg gjøre i år også!

Skrevet

Norske jordbær er suverent best da. Elsker dem.

Så at de koster 25,- enkelte steder her i Tønsberg nå. Stod ei utafor farmandstredet og solge i stad til den prisen ihvertfall. Så det kommer seg.

Gjest Madeline
Skrevet

Norske jordbær er kjempegodt men her kostet de 40,- sist jeg så og det er for dyrt. Ikke er det noen modne jordbær i grønnsakshagen min heller. Jeg håper det er like før jordbærene kommer for fullt. Da skal jeg kjøpe masse.

Gjest LoisLane
Skrevet

34 kostet de for kurven her i dag. Men en kurv monner jo ikke til oss seks pluss tre på besøk... Men gode er de! Ingen over - ingen ved siden!

Skrevet

Jepp, kjøpte en kurv i går og måtte kjøpe to i dag:-)

Gjest Madeline
Skrevet

I dag kjøpte jeg 2 kurver med jordbær som vi tok med oss på stranden. Prisen var 35,- kurven. Fremdeles alt for dyrt men jeg måtte bare prøve. Jordbærene var kjempegode.

Gjest Zim-zum
Skrevet

Norske jordbær er nammenam... kjøper gjerne en kurv og spiser rett fra den som et mellommåltid. Tror forresten at jeg så norske bær til 29,90 i går.

Jeg bruker dessuten å fryse noen ned som jeg tar opp til jul. Ingenting er så godt som rørte jordbær i jula og tanker om at nå går det mot sommer igjen... :P

Gjest Emera
Skrevet

Ja, jeg kjøpte til 29,90 i går.

Spiser jordbærene som de er, uten noe tilbehør. Herlig!

Gjest Madeline
Skrevet

I dag kjøpte jeg jordbær til 30,- kurven. 5 kr billigere enn i går.

Gjest Vinga
Skrevet

Kjøpte en kurv norske jordbær for 25 kr i dag. :sikle: Nydelige!

Gjest Chachapuma iil
Skrevet

26 kr kurven i Bergen igår. Sååå mye smak!!! Mmmmmm!!!! :sikle:

Skrevet

34.50 betalte jeg for en kurv i Oslo i går. Det smakte nydlig å jeg skal helt klart kjøpe mer. Men gleder meg til prisen går litt ned :-)

Skrevet

Her koster jordbærene 30 kr, men de er verdt det! Også går jo prisene snart ned. Kjører forbi jordbæråkre hver dag nesten, og de er enda ikke i gang med den store plukkinga.

Gled dere! :sikle:

Skrevet

Jeg elsker jordbær og har spist det hver dag denne uka. :oops: Har fått dilla på jordbær med kesam vanilje. I går var prisen nede i 25,- og forhåpentligvis blir de enda billigere. :-)

Gjest Madeline
Skrevet

I dag var prisen nede i 28,- her. Prisen går nedover hver dag nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...